Triumph Trident 660 2021 - Μια Triumph για όλους


Μια μοτοσυκλέτα με εξοπλισμό χαμηλότερων προδιαγραφών από τα premium μοντέλα Street Triple, που να είναι όμως κορυφαίος στην κατηγορία της!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΑΖΗΣ
  • 30/10/2020

Η συνταγή της Triumph Trident 660 ήταν ταυτόχρονα απλή, αλλά και δύσκολη στην υλοποίηση. Μια μοτοσυκλέτα με εξοπλισμό χαμηλότερων προδιαγραφών από τα premium μοντέλα Street Triple, που να είναι όμως κορυφαίος στην κατηγορία της! Ή πώς να κρατήσεις όλα τα χαρακτηριστικά που να κάνουν την Trident να παρέχει αυθεντική εμπειρία Triumph, σε συνδυασμό με εξαιρετικά αραιά διαστήματα service και με μια άκρως ανταγωνιστική τιμή που μέχρι πρότινος δεν μπορούσες να βρεις σε μοτοσυκλέτα της φίρμας.

Σύμφωνα με τους Βρετανούς, η ολοκαίνουργια Trident 660 διαθέτει τρία σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τον μοναδικό τρικύλινδρο κινητήρα, κορυφαία για την κατηγορία τεχνολογία και μια πολύ ανταγωνιστική τιμή.

Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοινώνει ενδεικτική τιμή €8,000, τιμή που βρίσκεται στα άνω άκρα της κατηγορίας, για να μπορεί να "χτυπήσει" τα Honda CB650R (€8,400), Yamaha MT-07 (€6,800), Suzuki SV650 (€6,895) και SV650Χ (€7,495), Kawasaki Z650 (€7,990) κ.α.

Η Trident 660 σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για τα γυμνά μοντέλα της Triumph, κάνοντας την είσοδο της σε μια από τις πιο συναρπαστικές και δυναμικές κατηγορίες μοτοσυκλετών.

Το μινιμαλιστικό design της, μαζί με την κορυφαία τεχνολογία και τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα των 660 cc αποτελούν τον τέλειο συνδυασμό για την εισαγωγή στον κόσμο της Triumph μιας νέας γενιάς αναβατών. Η μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί για να παρέχει δυνατές επιδόσεις και κορυφαία ευελιξία, μαζί με τελευταίας τεχνολογίας συστήματα ασφαλείας, και εμβληματικό βρετανικό design.

Το τρικύλινδρο πλεονέκτημα

Ο νέος τρικύλινδρος Euro 5 κινητήρας των 660 cc παρέχει τα γνωστά πλεονεκτήματα της γεμάτης απόδοσης σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Trident με 67 νέα εξαρτήματα.

Σύμφωνα με την Triumph, με τους τρεις κυλίνδρους ο αναβάτης της Trident έχει τα πλεονεκτήματα τόσο από τον δικύλινδρο (ροπή χαμηλά και γεμάτες μεσαίες) όσο και από τον τετρακύλινδρο ανταγωνισμό (δύναμη ψηλά).

Τα επίσημα νούμερα κάνουν λόγο για 80 hp / 10,250 rpm, και για 6.5 kg.m ροπής στις 6,250 rpm, με το 90% της μέγιστης τιμής του να είναι διαθέσιμο σχεδόν σε ολόκληρη την κλίμακα στροφών.

Η Triumph θα παρέχει και A2 κιτ στα επίσημα αξεσουάρ, για να κάνετε τη μοτοσυκλέτα συμβατή με τις προδιαγραφές του A2 διπλώματος οδήγησης (έως 47 hp, ανεξαρτήτως κυβισμού). Με το κιτ οι ίπποι πέφτουν στους 47 hp / 8,750 rpm, με ροπή 5,2 kg.m / 5,250 rpm. Κι όταν πάρετε το μεγάλο δίπλωμα, η μοτοσυκλέτα μπορεί να επιστρέψει στην full power εκδοχή της.

Χάρη τώρα στο νέο τελικό εξάτμισης που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα, οι Βρετανοί υποστηρίζουν πως η Trident έχει τον καλύτερο ήχο της κατηγορίας, με αυθεντικό χαρακτήρα Triumph.

Το κιβώτιο των 6 ταχυτήτων έχει σχεδιαστεί για να κάνει γεμάτη και χρηστική την απόδοση της Trident, ενώ την χρηστικότητα βοηθά και ο μονόδρομος συμπλέκτης με υποβοήθηση.

Ως αξεσουάρ υπάρχει και Shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα δίχως τη χρήση του συμπλέκτη.

Με στόχο το καλύτερο κράτημα της κατηγορίας

Η νέα Trident διαθέτει ελαφριά αίσθηση και χαμηλή σέλα 805 mm, ενώ είναι εξαιρετικά λεπτή. Συνδυάζει το χαμηλό βάρος των μόλις 189 γεμάτων κιλών, με ένα ολοκαίνουργιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με άριστη εργονομία, τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών και τιμόνι κωνικού σχήματος, για απολαυστική οδήγηση.

Η θέση οδήγησης έχει σχεδιαστεί να είναι άνετη αλλά και sport, ενώ η Triumph αναφέρει πως έχει δώσει σημασία στην άνεση τόσο του αναβάτη όσο και του συνεπιβάτη, εφοδιάζοντας τις σέλες τους με μπόλικο αφρώδες υλικό, ενώ διαθέτει χειρολαβές συνεπιβάτη ως αξεσουάρ.

Αναρτήσεις Showa

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα ανάποδο πιρούνι Separate Function Fork της Showa με διαδρομή 120 mm, ενώ πίσω έχουμε ένα αμορτισέρ Showa με μοχλικό. Πέρα από την προφόρτιση ελατηρίου πίσω, οι αναρτήσεις δεν ρυθμίζουν, μια απαραίτητη συνθήκη για να κρατηθεί η τιμή εκεί που πρέπει.

Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Michelin Road 5, ενώ στα αξεσουάρ διατίθεται και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

Στα φρένα τη δουλειά έχει αναλάβει η Nissin, με διπίστονες δαγκάνες και δίσκους 310 mm μπροστά, και δαγκάνα ενός πιστονιού πίσω με δίσκο 255 mm. Στον στάνταρ εξοπλισμό έχουμε φυσικά δικάναλο ABS.

Κορυφαία στάνταρ τεχνολογία

Στον εξοπλισμό της Trident ο αναβάτης θα βρει μια έγχρωμη TFT οθόνη οργάνων με μεγάλο όγκο πληροφοριών, που συνδυάζεται με μια… LCD οθόνη για ένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα!

Στα αξεσουάρ έχουμε και Bluetooth module για συνδεσιμότητα, Turn-by-turn πλοήγηση, έλεγχο κάμερας GoPro, και υπηρεσίες τηλεφωνίας και μουσικής, όλα με έλεγχο από τον «κύβο» των κουμπιών κατευθύνσεων στο γκριπ της μοτοσυκλέτας.

Η Trident έρχεται εφοδιασμένη με 2 Riding Modes (Road και Rain), ρυθμιζόμενο Traction Control που μπορεί να απενεργοποιηθεί αν θέλετε, και Ride-by-wire, όλα στον στάνταρ εξοπλισμό!

Διαθέτει έναν νέο full LED προβολέα 7 ιντσών, ειδικά σχεδιασμένο για αυτήν, που ενσωματώνει premium σήμα της Triumph. Τεχνολογίας LED είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα, όπως και τα φλας. Στα αξεσουάρ υπάρχουν και "rolling" φλας, με κυματιστό φωτισμό.

Μεγάλη γκάμα αξεσουάρ

Η Triumph θα παρέχει μεγάλη γκάμα έξτρα εξοπλισμού για την Trident, όπως θερμαινόμενα γκριπ, USB θύρα φόρτισης, συναγερμό, GPS Tracker, ζελατίνα, μανιτάρια και κάγκελα κινητήρα, καρίνα αλουμινίου, καθρέπτες που πιάνουν στην άκρη του τιμονιού, shifter, διαφορετικά φλας, αποσκευές, κ.α. Συνολικά οι Βρετανοί έχουν για την ώρα διαθέσιμα 45 (!) επίσημα αξεσουάρ για την Trident.

Τέσσερις χρωματικοί συνδυασμοί

SILVER ICE & DIABLO RED

MATT JET BLACK & MATT SILVER ICE

CRYSTAL WHITE

SAPPHIRE BLACK

Εξαιρετικά χαμηλό κόστος συντήρησης

Η Triumph αναφέρει πως η Trident έχει τις χαμηλότερες ανάγκες συντήρησης από οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, και για παράδειγμα αναφέρει πως στα πρώτα τρία χρόνια ζωής της, χρειάζεται μόλις 8.3 ώρες συντήρησης, απέναντι σε 11 και 15.8 ώρες που χρειάζονται οι πιο κοντινοί της ανταγωνιστές, κάτι που κάνει την Trident 25% πιο οικονομική στο service.

Σημειώστε πως η Trident χρειάζεται ρύθμιση βαλβίδων κάθε 16,000 χιλιόμετρα μόνο, με τους Βρετανούς να υποστηρίζουν πως αυτό την κάνει πιο οικονομική κατά 25% - 65% απέναντι στους δύο κοντινότερους ανταγωνιστές της.

Τέλος, η Triumph παρέχει εγγύηση 2 ετών στην Trident, εγγύηση που μπορεί να επεκταθεί κατά 1 ή 2 ακόμα χρόνια.

Η Triumph Trident 660 θα είναι διαθέσιμη στους dealer της Triumph στα τέλη του Ιανουαρίου του 2021. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την αντιπροσωπεία εδώ.

JOIN US