Suzuki GSX-S1000 2021


Η Suzuki παρουσίασε επίσημα το GSX-S1000 του 2021, που μαζί με τις νέες Euro 5 προδιαγραφές που πληροί, δέχθηκε φρεσκάρισμα τόσο στην εμφάνιση, όσο και στα μηχανικά μέρη αλλά και στον εξοπλισμό του.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΑΖΗΣ
  • 26/4/2021

Η Suzuki παρουσίασε επίσημα το GSX-S1000 του 2021, που μαζί με τις νέες Euro 5 προδιαγραφές που πληροί, δέχθηκε φρεσκάρισμα τόσο στην εμφάνιση, όσο και στα μηχανικά μέρη αλλά και στον εξοπλισμό του.

Το νέο κοστούμι είναι σαφώς πιο αιχμηρό από το προηγούμενο μοντέλο, διαθέτει αεροδυναμικά φτεράκια στα πλαινά, σε MotoGP στιλ, ενώ το μάτι κολλάει άμεσα στον καινούργιο LED προβολέα, με τα 3 κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα.

Ο κινητήρας που προέρχεται από το θρυλικό GSX-R 1000 K5 μπορεί να είναι πιο ήσυχος, και να καλύπτει τις Euro 5 προδιαγραφές για το 2021, είναι όμως παράλληλα και ελαφρώς δυνατότερος, στους 152 ps (149 hp), έχοντας κερδίσει 2 αλογάκια από τον προκάτοχο του.

Η Suzuki κάνει λόγο για πιο γεμάτη και πιο γραμμική καμπύλη ροπής, για μια συνολικά καλύτερη απόδοση από τον προκάτοχο του.

Νέα ηλεκτρονικά συμπεριλαμβάνουν quickshifter και blipper για ανεβάσματα και κατεβάσματα με το κιβώτιο δίχως τη χρήση του συμπλέκτη, Riding Modes, και περισσότερα επίπεδα στη ρύθμιση του Traction Control –που μπορεί και να απενεργοποιηθεί.

Το πακέτο ολοκληρώνει το μεγαλύτερο κατά 2 λίτρα ρεζερβουάρ και το φαρδύτερο τιμόνι.

Εμφάνιση

Νέα λοιπόν τα πλαστικά, πιο αιχμηρή η εμφάνιση, πιο μυώδες το σύνολο και πιο επιθετική η στάση της μοτοσυκλέτας.

Το νέο GSX-S1000 θα διατίθεται σε 3 χρώματα, metallic triton blue (μπλε), mechanical matt grey (γκρι), και stealthy gloss black (μαύρο), ενώ η εμφάνιση του ολοκληρώνεται με τα α-λα MotoGP φτεράκια, και τα πλαϊνά πλαστικά σε Urban-Camo design.

Ο προβολέας όμως είναι όλα τα λεφτά στο re-design της μοτοσυκλέτας, με μοναδική εμφάνιση και με τη Suzuki να κάνει λόγο για βελτιωμένη απόδοση της δέσμης το βράδυ.

Νέο είναι και το LED πίσω φωτιστικό σώμα, ενώ LED είναι και τα φλας.

Κινητήρας

Ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του νέου GSX-S1000 είναι δυνατότερος και με πιο γραμμική και γεμάτη απόδοση σε χαμηλές στροφές για ιδανική απόδοση στο γυμνό μοντέλο της Suzuki.

Στις Euro 5 αλλαγές περιλαμβάνονται οι νέοι εκκεντροφόροι, τα νέα ελατήρια βαλβίδων, ο νέος συμπλέκτης και η νέα εξάτμιση με έναν ακόμα καταλύτη.

Σε σχέση με τον προκάτοχο του, το νέο GSX-S1000 διαθέτει ακόμα περισσότερη ροπή σε όλη την κλίμακα στροφών, ενώ η μέγιστη απόδοση του κινητήρα είναι 149 hp / 11.000 rpm.

Νέα είναι τα σώματα του ψεκασμού, για καλύτερη απόκριση στο πρώτο άνοιγμα του γκαζιού, εκεί που το προηγούμενο GSX-S1000 παρουσίαζε ένα μικρό «τίναγμα». Νέο είναι και το φιλτροκούτι, που παρουσιάζει μικρότερη αντίσταση στη ροή του αέρα.

Το μειωμένο overlap στον χρονισμό βοηθά τη μοτοσυκλέτα να καλύψει τις Euro 5 προδιαγραφές, μαζί με τους νέους εκκεντροφόρους.

Ο νέος συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης ενώ διαθέτει και υποβοήθηση.

Ηλεκτρονικά

Η Suzuki εξόπλισε το νέο GSX-S1000 με μια αναβαθμισμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που ονομάζει Suzuki Intelligent Ride System (SIRS).

Με τη βοήθεια του Ride by wire ηλεκτρονικού γκαζιού, το GSX-S1000 του 2021 διαθέτει τα εξής καλούδια:

Σύστημα Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) με 3 Riding Modes. Τα Modes A-C έχουν την ίδια μέγιστη δύναμη, αλλά διαφέρουν στην απόκριση, με το Α να είναι το πιο δυναμικό.

Το νέο Traction Control ρυθμίζεται σε 5 επίπεδα, ενώ μπορεί και να απενεργοποιηθεί.

Το νέο quickshifter επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει και να κατεβάζει ταχύτητες δίχως τη χρήση του συμπλέκτη, ενώ νέα είναι η ψηφιακή LCD οθόνη οργάνων, στα πρότυπα του Katana, με μεγάλο όγκο πληροφορίας.

Τέλος, η streetfighter μοτοσυκλέτα του Hamamatsu διαθέτει το Suzuki Easy Start και το low RPM assist για μεγαλύτερη ευκολία στην καθημερινή χρήση.

Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα

Το πλαίσιο είναι δυο δοκών αλουμινίου, ενώ παραμένει ως είχε από το προηγούμενο μοντέλο.

Αλλαγές δεν είχαμε ούτε και στις αναρτήσεις, καθώς παραμένουν το ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι της ΚΥΒ και το επίσης ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ πίσω της ίδιας εταιρείας.

Ίδια είναι και τα φρένα, με 2 δίσκους 310 mm μπροστά, με ακτινικές μονομπλόκ 4πίστονες δαγκάνες της Brembo.

Νέο και κατά 23mm φαρδύτερο είναι το τιμόνι, ενώ ταυτόχρονα βρίσκεται τοποθετημένο 20mm πιο κοντά στον αναβάτη.

Το ρεζερβουάρ είναι και αυτό νέο, με χωρητικότητα 19 λίτρων (αντί 17), ενώ η Suzuki κάνει λόγο για αυτονομία 310 χιλιομέτρων.

Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Roadsport 2 της Dunlop.

Το νέο GSX-S1000 αναμένεται να φτάσει στην αγορά στα τέλη Ιουνίου, ενώ σύντομα θα έχουμε και την τιμή του.