Ducati Multistrada V2 & V2 S 2022


Το εισαγωγικό μοντέλο της οικογένειας Multistrada παραμένει δικύλινδρο και γίνεται πρακτικότερο για το 2022

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 1/10/2021

H Ducati μας αποκαλύπτει το πρώτο από τα νέα της μοντέλα στα πλαίσια της διαδικτυακής καμπάνιας Ducati World Première 2022.

Πριν λίγες μόλις μέρες μαντεύαμε πως η πρώτη μοτοσυκλέτα που θα αποκαλυφθεί θα είναι μια βασική έκδοση Multistrada και ακριβώς αυτό έγινε. Η επόμενη μέρα των 950 και 950 S αλλάζει ελαφρώς όνομα σε Multistrada V2 και V2 S για να διαχωρίζεται καλύτερα από τα μεγαλύτερα V4.

Στην ουσία η μοτοσυκλέτα δεν αλλάζει δραστικά, διατηρώντας όλα τα βασικά της στοιχεία αναλλοίωτα όπως τα γνωρίζαμε. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός μας δικύλινδρος Testastretta 11° των 937 cc, με δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων και απόδοση που παραμένει επίσης σταθερή με ισχύ 113 ίππους και ροπή 9.8 χιλιογραμμόμετρα. Μαζί του διατηρούνται και τα γενναιόδωρα διαστήματα μεταξύ των σέρβις, που μετρούν αλλαγή λαδιών κάθε 15,000 χιλιόμετρα και έλεγχο βαλβίδων κάθε 30,000.

Στα σωθικά του δικύλινδρου πάντως θα συναντήσουμε νέες μπιέλες, νέο συμπλέκτη με 8 δίσκους και αναβαθμισμένο κιβώτιο ταχυτήτων για ακριβέστερες αλλαγές και ευκολότερη εύρεση νεκράς. Ανάλογα αναβαθμισμένο είναι και το λογισμικό του (προαιρετικού στη βασική έκδοση) quick shifter.

Η επιλογή τροχών 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω διατηρείται, αλλά συναντάμε αλλαγές στην εργονομία του Multistrada V2, καθώς το ύψος σέλας μειώθηκε λίγο στα 830 mm (από 840) και το σχήμα του καθίσματος επανασχεδιάστηκε με στόχο να λεπτύνει ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη για ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος.

Οι αλλαγές στη θέση οδήγησης περιλαμβάνουν νέα μαρσπιέ με καταγωγή από το Multistrada V4 που μεγαλώνουν την απόστασή τους από τη σέλα κατά 10 mm για ακόμη ανετότερη γωνία στα γόνατα του αναβάτη.

Βελτίωση σημειώνεται και στη ζυγαριά, όπου το νέο V2 χάνει συνολικά 5 κιλά ως προς το Multistrada 950. Αυτά προέρχονται κατά βάση από τον κινητήρα (2 kg), χάρη στον νέο συμπλέκτη και τα παρελκόμενά του (καπάκι, καμπάνα), αλλά δίαιτα είχαμε και σε άλλα μέρη, όπως τις χυτές ζάντες που έρχονται από τα V4 ξαδέλφια με όφελος 1.7 kg. Οι ακτινωτές ζάντες για tubeless λάστιχα βρίσκονται ως έξτρα στον κατάλογο Ducati Performance.

Το ηλεκτρονικό μενού του νέου Multistrada V2 παραμένει πλουσιότατο ως είχε, με Cornering ABS, Vehicle Hold Control, Traction Control, τέσσερεις Riding Modes (Sport, Touring, Urban, Enduro), ενώ από φέτος προσθέτουμε σε αυτό και το Ducati Brake Light, δηλαδή την πρόβλεψη να αναβοσβήνει έντονα το πίσω φανάρι σε δυνατό φρενάρισμα ως έξτρα προειδοποίηση για τους επερχόμενους οδηγούς.

Η έκδοση Multistrada V2 S προσθέτει τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις Skyhook, και εξοπλίζεται περαιτέρω με Cruise Control, προβολείς με φώτα στροφής (Ducati Cornering Lights), Ducati Quick Shift Up & Down, Hands Free, έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών και φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι.

Χρωματικώς οι δύο εκδόσεις, απλή και S, θα διατίθενται στο παραδοσιακό Ducati Red με νέα γραφικά και μαύρες ζάντες, ενώ μόνο για την S θα προσφέρεται και το σκοτεινότερο Street Grey με μαύρο χωροδικτύωμα και κόκκινες GP Red ζάντες.

Ακόμη, η Multistrada V2 S μπορεί προαιρετικά να παραγγελθεί από το εργοστάσιο με το πακέτο εξοπλισμού Travel, το οποίο περιλαμβάνει πλαϊνές βαλίτσες, θερμαινόμενα γκριπ και κεντρικό σταντ.

Η νέα γενιά Multistrada V2 θα είναι διαθέσιμη στο δίκτυο της Ducati από τον Νοέμβριο 2021.