Volkswagen ID.3: Πιο ισχυρό, με ταχύτερη φόρτιση και νέες τεχνολογίες (photos)


Η Volkswagen αναβάθμισε το ID.3, δίνοντάς του μεγαλύτερη ισχύ, την τελευταία γενιά του συστήματος infotainment και ταχύτερους χρόνους φόρτισης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: VOLKSWAGEN AG
  • 3/5/2024

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen ανανεώθηκε και έγινε ακόμα καλύτερο. Σχεδόν ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της facelift έκδοσής του, η γερμανική φίρμα αναβάθμισε εκ νέου το ID.3, δίνοντάς του μεγαλύτερη ισχύ, ταχύτερους χρόνους φόρτισης και όλες τις τελευταίες τεχνολογίες από πλευράς λογισμικού και συστήματος infotainment.

Το νέο ID.3 θα εφοδιάζεται με βελτιωμένη έκδοση του υπάρχοντος ηλεκτροκινητήρα, με την ισχύ του να ανεβαίνει από τους 204 PS στους 231 PS. Στην αγορά της Γερμανίας, η έκδοση ID.3 Pro S θα έχει τη νέα απόδοση, ενώ για τις υπόλοιπες αγορές, οι πελάτες θα μπορούν να αποφασίσουν μετά την απόκτηση του EV για το αν θέλουν να αναβαθμίσουν την ισχύ του μέσω της λειτουργίας «power-on-demand».

Με τη μεγαλύτερη ισχύ, το νέο ID.3 Pro S θα μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,1 sec, ενώ η μπαταρία καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας 77 kWh σε συνδυασμό με την πιο αποδοτική λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, θα εξασφαλίζει συνδυασμένη αυτονομία 559 km.

Όσο για την μπαταρία, αξιοποιεί μια νέα λειτουργία, σύμφωνα με την οποία μπορεί να προετοιμαστεί κατάλληλα - και από πλευράς θερμοκρασίας - προκειμένου όταν έρθει η ώρα για τη φόρτισή της να μπορεί να αξιοποιήσει στο μέγιστο ταχυφορτιστές έως 175 kW, μειώνοντας κατά αρκετά λεπτά το χρόνο που απαιτείται για να «γεμίσει».

Η λειτουργία αυτή μπορεί να ενεργοποιηθεί χειροκίνητα αλλά και αυτόματα από το σύστημα πλοήγησης, όταν έχει επιλεχθεί συγκεκριμένη διαδρομή προς σημείο φόρτισης μέσω του βελτιωμένου Electric Vehicle Route Planner.

Το αναβαθμισμένο ID.3 υιοθετεί την επόμενη γενιά infotainment της Volkswagten, με την τελευταία έκδοση λογισμικού. Έτσι, διαθέτει μεγαλύτερη οθόνη αφής 12,9 ιντσών, με καινούρια δομή μενού. Επιπλέον, αναβαθμισμένο είναι το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, που εξασφαλίζει πιο απλή λειτουργία, ενώ το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας έχει βελτιωθεί.

Οι διακόπτες αφής που βρίσκονται κάτω από την οθόνη του infotainment και ρυθμίζουν την εσωτερική θερμοκρασία και την ένταση του ηχοσυστήματος διαθέτουν, πλέον, φωτισμό και είναι πιο εργονομικά σχεδιασμένοι. Βελτιωμένος είναι και ο φωνητικός βοηθός IDA, ενώ ενσωματώθηκε και η τεχνητή νοημοσύνη μέσω του ChatGPT.

Από την πλευρά του, ο επιλογέας του συστήματος μετάδοσης κίνησης δεν βρίσκεται στο περίβλημα του Digital Cockpit αλλά στην κολόνα του τιμονιού, στα πρότυπα του ID.7. Όσο για τα συστήματα υποβοήθησης, συναντά κανείς, μεταξύ άλλων, Adaptive Cruise Control, σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αλλά και προειδοποίηση κινδύνων και έκτακτων καταστάσεων που «παραμονεύουν» στην πορεία του ταξιδιού.

Η έξοδος από το αυτοκίνητο γίνεται πιο ασφαλής μέσω του συστήματος προειδοποίησης ανοίγματος των θυρών σε περίπτωση που πλησιάζει άλλο όχημα, ενώ με το προαιρετικό σύστημα Park Assist Plus όχι μόνο απομνημονεύονται συγκεκριμένοι ελιγμοί στάθμευσης αλλά και δίνεται η δυνατότητα παρκαρίσματος μέσω εφαρμογής smartphone.

Τέλος, για την άνεση και την ευχάριστη παραμονή στο αυτοκίνητο φροντίζει όχι μόνο το προαιρετικό ηχοσύστημα 480 Watt της Harman Kardon αλλά και η νέα εφαρμογή Wellness, που δημιουργεί συνθήκες ευεξίας αξιοποιώντας στοιχεία όπως ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, το ηχοσύστημα αλλά και το air condition.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ID.3 GTX: Το πρώτο ηλεκτρικό hot hatch της VW - Με πίσω κίνηση και 326 PS (photos)

VW Passat: Οι τιμές των plug-in hybrid εκδόσεων στην Ισπανία

Volkswagen Deals: Αποκτήστε το αγαπημένο σας μοντέλο με όφελος έως 7.000 ευρώ!

JOIN US