WRC: Συζητήσεις με το Netflix για σειρά-ντοκιμαντέρ σε στυλ Drive to Survive


Σύμφωνα με τον promoter, έχουν γίνει αρκετές συζητήσεις για πιθανή δημιουργία μιας αντίστοιχης σειράς στο Netflix, που θα ακολουθεί τις ζωές των οδηγών του WRC.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool, Hyundai Motorsport GmbH / Austral - Bastien Baudin
  • 28/4/2024

Από την πρώτη σεζόν, που κυκλοφόρησε το 2019, η σειρά-ντοκιμαντέρ για τη Formula 1, Drive to Survive, έχει διχάσει την κοινότητα του σπορ. Αρκετοί το αγαπούν, αφού προσφέρει μια πιο εσωτερική ματιά στις ζωές των πιλότων, όμως πολλοί είναι εκείνοι που το κατακρίνουν, ακριβώς για τον ίδιο λόγο, υποστηρίζοντας ότι έχει προσελκύσει τη λανθασμένη μερίδα θεατών, οι οποίοι ενδιαφέρονται αποκλειστικά για όσα συμβαίνουν εκτός πίστας.

Παρά τον διχασμό και χωρίς να μελετήσουμε το είδος και τα ενδιαφέροντα του νέου κοινού, φαίνεται να έχει εκτοξεύσει τη δημοφιλία της Formula 1. Τόσο, που ο Promoter του WRC βρίσκεται σε συζητήσεις για τη δημιουργία μιας αντίστοιχης σειράς για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Ο Simon Larkin, διευθυντής του Promoter του WRC, επιβεβαίωσε, μιλώντας στο DirtFish μετά το Ράλλυ Κροατίας, ότι πράγματι «έχει συζητήσει σε βάθος» με πλατφόρμες όπως το Netflix, χωρίς όμως να έχει έρθει σε κάποια συμφωνία.

Αυτή η εξέλιξη έρχεται σε μια πολύ κρίσιμη στιγμή για το μέλλον του πρωταθλήματος, όπου οι τεχνικοί κανονισμοί βρίσκονται στον «αέρα» και τις ομάδες να μη μοιάζουν σύμφωνες με την κατεύθυνση που επιθυμεί να ακολουθήσει η FIA. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η αύξηση στην τηλεθέαση δε θα έβλαπτε, με τις ομάδες και τη διοργάνωση να έχουν την ίδια άποψη σε αυτόν τον τομέα.

Ο Peter Thul, αγωνιστικός διευθυντής του Promoter του WRC, τόνισε ότι είναι ιδιαίτερα αισιόδοξος, όσον αφορά στα νούμερα τηλεθέασης του WRC: «Είμαστε πεπεισμένοι ότι η κατάσταση του πρωταθλήματος αναφορικά με την τηλεοπτική κάλυψη είναι καλή, επειδή μπορούμε να συγκρίνουμε τα νούμερα με εκείνα άλλων πρωταθλημάτων.

«Μπορούμε να βελτιωθούμε κι αυτό έχει αναγνωριστεί από τουλάχιστον έναν κατασκευαστή, ότι είμαστε το νούμερο 2 πίσω από τη Formula 1. Σίγουρα, υπάρχει μια απόσταση: Η Formula 1 είναι η Formula 1, δεν μπορούμε να συγκρινόμαστε ούτε στο ελάχιστο με τη Formula 1

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Larkin, προκειμένου να πετύχει ένα τέτοιο εγχείρημα, δηλαδή το WRC να αποκτήσει τη δική του σειρά-ντοκιμαντέρ στο στύλ του Drive to Survive, είναι απαραίτητη η προβολή σε μια μεγάλη πλατφόρμα.

«Μας προσεγγίζουν τουλάχιστον 10 φορές το χρόνο άνθρωποι που υποστηρίζουν ότι μπορούν να δημιουργήσουν το επόμενο Drive to Survive για εμάς. Εκτός αν τοποθετήσεις αυτό το προϊόν στο Netflix ή το Amazon, κανείς δεν πρόκειται να το δει είπε.

«Μπορείς σίγουρα να το βάλεις στο YouTube. Φοβάμαι όμως ότι κανείς δεν το παρακολουθεί. Και το πρόβλημα είναι ότι αν προβάλεις κάτι μέσω του YouTube και δεν το δει κανείς, όλοι μπορούν αμέσως να αντιληφθούν ότι δεν το έχει δει. Αυτό είναι ξεκάθαρα marketing. Δε θέλεις ο κόσμος να γνωρίζει ότι κανείς δε σε παρακολουθεί.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

WRC: Οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών μετά το Ράλλυ Κροατίας

Ράλλυ Κροατίας - 3η μέρα: Ανατροπή με νίκη Ogier, ατυχήματα για Neuville κι Evans

WRC: Πώς θα διαμορφωθεί το καλεντάρι του 2025