KYMCO CV3 2021: Δυναμική είσοδος στα τρίκυκλα σκούτερ


Το CV3 είναι το πρώτο τρίκυκλο scooter της KYMCO, το οποίο όπως αναμενόταν βασίζεται πάνω στα μηχανικά μέρη του ΑΚ550.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 27/11/2020

Η οικογένεια των τρίκυκλων σκούτερ/μοτοσυκλετών με ικανότητα να πλαγιάσουν - Leaning Multi Wheelers ή LMW, όπως χαρακτηρίζονται διεθνώς - διαρκώς διευρύνεται με νέες αφίξεις. Η κατηγορία πρακτικά γεννήθηκε από την Piaggio και το θρυλικό πλέον MP3, ακολουθούμενη από την Quadro που πλέον έχει μετονομαστεί σε Qooder με το QV3, την Peugeot που διαθέτει το δικό της μοναδικό Metropolis, ενώ πάταγο έκανε και η Yamaha με την οικογένεια Tricity αλλά και τη Niken, τη μοναδική μοτοσυκλέτα με τρεις τροχούς και τον τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 900 cc και 115 hp.

H KYMCO μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι των LMW με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που έρχεται να προσφέρει την ισχυρότερη πρόταση μεταξύ των σκούτερ της κλάσης αυτής - δηλαδή όλων πλην Niken.

Mε τον δικύλινδρο εν σειρά, 8βάλβιδο κινητήρα των 550 cc το CV3 αποδίδει 51 hp στις 7,500 rpm με ροπή 5.4 kgm / 5,750 rpm, δυνατά νούμερα που θα βοηθήσουν το σεβαστό βάρος του CV3 να κινηθεί σβέλτα.

Το CV3 ανακοινώνεται στα 280 κιλά, νούμερο που εν μέρει ήταν αναμενόμενο λόγω της πολυπλοκότητας του συστήματος με τους δύο μπροστινούς τροχούς και τα τέσσερα καλάμια, παρόλα αυτά τα κιλά αυτά κάνουν τo CV3 το βαρύτερο τρίκυκλο scooter του κόσμου.

Από την πλευρά του τρίτροχου ανταγωνισμού, το Qooder QV3 ζυγίζει 220 κιλά, ενώ τόσο το Piaggio MP3 500 όσο και το Yamaha Tricity 300 ζυγίζουν 240 κιλά και το Peugeot Metropolis 400 φτάνει τα 271.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 15.5 λίτρων, ενώ οι αλουμινένιοι τροχοί του φορούν λάστιχα διαστάσεων 110/70-13 μπροστά και 160/60-15 πίσω.

Το μπροστινό σύστημα αποτελείται από δύο τηλεσκοπικά πιρούνια σε μια διάταξη που θυμίζει πολύ το Yamaha Tricity, ενώ στην πέδηση έχουμε δύο δισκόφρενα μπροστά κι ένα ακόμα πίσω, υπηστηριζόμενα από σύστημα ABS και στους τρεις τροχούς, Cruise Control και χειρόφρενο που ενεργοποιείται από το τιμόνι.

Στα επίσημα αξεσουάρ του CV3 περιλαμβάνονται σκληρές πλαινές βαλίτσες, πλάτες τόσο αναβάτη όσο και συνεπιβάτη, Top-Box που μπαίνει στη σέλα του συνεπιβάτη κ.ά.

Στα όργανα βρίσκουμε μια LCD ψηφιακή οθόνη, με ενδείξεις ταχύμετρου, στροφόμετρου, χιλιομετρητών, στάθμης καυσίμου, Power Mode, κατανάλωσης, ρολογιού κ.α. Αναμένουμε να δούμε κατά πόσο το CV3 θα έχει δυνατότητες συνδεσιμότητας και Noodoe.

Τέλος, μπορεί η KYMCO να έδωσε τελικά κάποια από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του τρίκυκλου scooter της στη δημοσιότητα, όμως ακόμα αναμένουμε αναλυτικές πληροφορίες για τον ακριβή εξοπλισμό του, τις Power Modes κ.ά.