KYMCO KRV 2021: Επανάσταση στη μεσαία κατηγορία με μοτοσυκλετιστική μετάδοση


Με έναν νέο κινητήρα 175 cc και μετάδοση με ιμάντα όπως στο ΑΚ550, το νέο μοντέλο της KYMCO φέρνει νέα δεδομένα στην κλάση του.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 26/11/2020

Το νέο KRV αντλεί το όνομά του από τα αρχικά των Kymco Recreational Vehicle, περιγράφεται δηλαδή ως ένα Όχημα Διασκέδασης.

Στήνεται γύρω από έναν νέο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα με τετραβάλβιδη κεφαλή και μονό εκκεντροφόρο που μετρά 175.1 κυβικά εκατοστά και αποδίδει 16.5 hp / 7,500 rpm και 1.6 kgm / 6,000 rpm για υγρό βάρος 133.5 κιλών.

Το βασικό σημείο αιχμής του προφανώς είναι η γεωμετρία του, καθώς ο νέος κινητήρας είναι τοποθετημένος πιο κεντρικά στο πλαίσιο και πίσω συναντάμε ένα ανεξάρτητο ψαλίδι που φέρει πάνω του μόνο την τελική μετάδοση, η οποία ανατίθεται σε ένα ιμάντα, όπως στη ναυαρχίδα της εταιρείας ΑΚ550.

Αυτό το σύνολο υπόσχεται απαράμιλλη σπορ συμπεριφορά και εισάγει νέα δεδομένα στην κατηγορία του, καθώς αυτού του είδους η “μοτοσυκλετιστική” γεωμετρία πλαισίου ως τώρα αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο της μεγάλης κατηγορίας – KYMCO ΑΚ550, Yamaha TMax 560 κ.ο.κ.

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει ABS, traction control, keyless χειρισμό (χωρίς κλειδί) και LED φώτα παντού, με αποθηκευτικό χώρο για ένα full-face κράνος κάτω από τη σέλα, ενώ οι τροχοί του είναι 13 ιντσών (διάμετρος) μπροστά και πίσω.