ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
SYMPHONY ST 200I ABS 2017 - EURO 4

Test Ride: SYM Symphony ST 200i ABS 2017 18/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

Euro 4 λοιπόν και για το SYM ST 200i, κάτι που για τον τελικό χρήστη μεταφράζεται σε +0,2 hp, -0,3 Kgm ροπής σε +500rpm, αλλά και σε +7 κιλά στο ανακοινώσιμο βάρος. Το design του Symphony ST 200i συνεχίζει να είναι πολύ όμορφο όσο και σύγχρονο, ενώ επίσης πολύ όμορφο είναι το “Titanium” χρώμα του μοντέλου δοκιμής με την καφέ σέλα. Σημειώστε πως το Symphony ST διατίθεται σε 5 χρώματα.

Ποιοτικό, προσεγμένο, σύγχρονο

Το Symphony ST είναι ποιοτικό παντού ωστόσο προκειμένου να κρατηθεί η τιμή χαμηλά, σε ορισμένα σημεία όπως η κεντρική κλειδαριά και οι διακόπτες έχουν γίνει κάποιες παραχωρήσεις κυρίως σε ό,τι αφορά στην αισθητική.  Η σέλα έχει ύψος 790 mm που δεν θα δυσκολέψει καθόλου τα μέτρια και χαμηλά αναστήματα, ενώ κάτω από αυτή, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος μεγέθους Μ, αν και σχετικά στριμωγμένα. Τα όργανα του ST αποτελούνται από μια στρογγυλή ψηφιακή οθόνη, με ταχύμετρο που διαθέτει… αναλογικού τύπου ενδείξεις, σε χιλιόμετρα και μίλια, και στροφόμετρο, και από μια ξεχωριστή μικρή ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις καυσίμου, ρολογιού και βολτόμετρου.

Κορυφαίο & απολαυστικό αστικό εργαλείο

Στον δρόμο, οι επιταχύνσεις του σε αστικές συνθήκες είναι πολύ καλές, ενώ το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, με το ST να ελίσσεται αστραπιαία στην πόλη, και να «χώνεται» παντού. Ο κινητήρας είναι πολύ ελαστικός και βοηθάει στο συνεχές άνοιξε-κλείσε σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Το μπροστινό φρένο είναι πολύ καλό, τόσο σε δύναμη όσο και σε αίσθηση, ενώ διαθέτει και τη συνδρομή ενός ικανοποιητικού σε απόδοση ABS, το οποίο ΔΕΝ πιάνει και στον πίσω τροχό. Το scooter της SYM διαθέτει πραγματικά καλό κράτημα, ενώ όπως στα περισσότερα scooter της κατηγορίας, οι μεγάλοι τροχοί 16 ιντσών βοηθούν το ST στην άνεση αναβάτη όταν το scooter περνάει πάνω από σαμάρια και λακκούβες.


Η επίσημα ανακοινώσιμη ιπποδύναμη των 12 ίππων/ 7.500 rpm αποδεικνύεται υπέρ-αρκετή για αστική μετακίνηση και όχι απαιτητική σε βενζίνη, αφού στη διάρκεια της δοκιμής μας μετρήσαμε μέση κατανάλωση 3,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Μέχρι 120 km/h έδειξε το κοντέρ κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας σε ιδανικές συνθήκες, ενώ τα 110 km/h είναι μια πιο ρεαλιστική τελική την οποία θα δείτε στις περισσότερες των περιπτώσεων.

Με Euro 4 ξανά προς τη δόξα τραβά

Το ST αποδεικνύεται άριστο σε αστικές συνθήκες, τόσο σε χαλαρή όσο και σε sport οδήγηση, δίχως τριγμούς, ταλαντώσεις και λοιπά ενοχλητικά, με δεμένη αίσθηση και άριστη συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων στις ελληνικές συνθήκες. Εν τέλει, όχι μόνο δεν βρίσκεις κάτι να σε ενοχλεί, αλλά η οδήγηση του σου φτιάχνει τη διάθεση, με το scooter της SYM να είναι εξίσου χαλαρωτικό όσο και τονωτικό! Ένα πραγματικά κορυφαίο αστικό εργαλείο, σύγχρονο, ποιοτικό, όμορφο, οικονομικό σε απόκτηση και κατανάλωση, και πολύ-πολύ πρακτικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 15/11

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 11/6

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.

  • ΔΟΚΙΜΗ KTM 250 DUKE 2018 25/4

    2018 KTM DUKE: 250 ποιοτικά κυβικά σε τιμή 125!

    Η οικογένεια Duke αριθμεί πλέον 7 μοντέλα, από 125 έως 1.290 κυβικά. Το KTM 250 Duke έρχεται το 2018 και στην Ελλάδα, με κορυφαίο εξοπλισμό και αντίστοιχα υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε τιμή που συνήθως βρίσκονται τα μοντέλα των 125 κυβικών!

  • DUCATI 21/4

    Δοκιμή: Ducati Supersport S 2017

    Οι Supersport & Supersport S του 2017 είναι οι πιο οικονομικές αλλά και φιλικές "ντυμένες" μοτοσυκλέτες της Ducati, που θα τα καταφέρουν το ίδιο καλά σε καθημερινή sport χρήση, όσο και σε track days στην πίστα.

  • SYMPHONY ST 200I ABS 2017 - EURO 4 18/4

    Δοκιμάζουμε το νέο Symphony ST 200i ABS

    Ακόμα πιο οικονομικό και ξανά κορυφαίο το νέο Symphony ST 200i ABS 2017 (Euro 4) με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 2.295 ευρώ.

  • TEST RIDE BMW G 310 GS 16/4

    BMW G 310 GS: Η πολυπόθητη καθημερινή περιπέτεια

    Μια μικρή σε κυβισμό μοτοσυκλέτα με στιλιστικά στοιχεία GS & κορυφαία ποιότητα BMW, οικονομική σε τιμή, κατανάλωση και συντήρηση και παράλληλα εύκολη, φιλική και χρηστική, που οδηγείται με Α2 δίπλωμα, και σας παίρνει από το χέρι” για να ζήσετε κι εσείς εύκολα την...

  • ΗONDA 21/3

    Δοκιμή: Honda CBR1000RR

    Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade.