MOTO AND BIKER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
SYMPHONY ST 200I ABS 2017 - EURO 4

Test Ride: SYM Symphony ST 200i ABS 2017 18/4/2018

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

Euro 4 λοιπόν και για το SYM ST 200i, κάτι που για τον τελικό χρήστη μεταφράζεται σε +0,2 hp, -0,3 Kgm ροπής σε +500rpm, αλλά και σε +7 κιλά στο ανακοινώσιμο βάρος. Το design του Symphony ST 200i συνεχίζει να είναι πολύ όμορφο όσο και σύγχρονο, ενώ επίσης πολύ όμορφο είναι το “Titanium” χρώμα του μοντέλου δοκιμής με την καφέ σέλα. Σημειώστε πως το Symphony ST διατίθεται σε 5 χρώματα.

Ποιοτικό, προσεγμένο, σύγχρονο

Το Symphony ST είναι ποιοτικό παντού ωστόσο προκειμένου να κρατηθεί η τιμή χαμηλά, σε ορισμένα σημεία όπως η κεντρική κλειδαριά και οι διακόπτες έχουν γίνει κάποιες παραχωρήσεις κυρίως σε ό,τι αφορά στην αισθητική.  Η σέλα έχει ύψος 790 mm που δεν θα δυσκολέψει καθόλου τα μέτρια και χαμηλά αναστήματα, ενώ κάτω από αυτή, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος μεγέθους Μ, αν και σχετικά στριμωγμένα. Τα όργανα του ST αποτελούνται από μια στρογγυλή ψηφιακή οθόνη, με ταχύμετρο που διαθέτει… αναλογικού τύπου ενδείξεις, σε χιλιόμετρα και μίλια, και στροφόμετρο, και από μια ξεχωριστή μικρή ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις καυσίμου, ρολογιού και βολτόμετρου.

Κορυφαίο & απολαυστικό αστικό εργαλείο

Στον δρόμο, οι επιταχύνσεις του σε αστικές συνθήκες είναι πολύ καλές, ενώ το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, με το ST να ελίσσεται αστραπιαία στην πόλη, και να «χώνεται» παντού. Ο κινητήρας είναι πολύ ελαστικός και βοηθάει στο συνεχές άνοιξε-κλείσε σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Το μπροστινό φρένο είναι πολύ καλό, τόσο σε δύναμη όσο και σε αίσθηση, ενώ διαθέτει και τη συνδρομή ενός ικανοποιητικού σε απόδοση ABS, το οποίο ΔΕΝ πιάνει και στον πίσω τροχό. Το scooter της SYM διαθέτει πραγματικά καλό κράτημα, ενώ όπως στα περισσότερα scooter της κατηγορίας, οι μεγάλοι τροχοί 16 ιντσών βοηθούν το ST στην άνεση αναβάτη όταν το scooter περνάει πάνω από σαμάρια και λακκούβες.


Η επίσημα ανακοινώσιμη ιπποδύναμη των 12 ίππων/ 7.500 rpm αποδεικνύεται υπέρ-αρκετή για αστική μετακίνηση και όχι απαιτητική σε βενζίνη, αφού στη διάρκεια της δοκιμής μας μετρήσαμε μέση κατανάλωση 3,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Μέχρι 120 km/h έδειξε το κοντέρ κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας σε ιδανικές συνθήκες, ενώ τα 110 km/h είναι μια πιο ρεαλιστική τελική την οποία θα δείτε στις περισσότερες των περιπτώσεων.

Με Euro 4 ξανά προς τη δόξα τραβά

Το ST αποδεικνύεται άριστο σε αστικές συνθήκες, τόσο σε χαλαρή όσο και σε sport οδήγηση, δίχως τριγμούς, ταλαντώσεις και λοιπά ενοχλητικά, με δεμένη αίσθηση και άριστη συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων στις ελληνικές συνθήκες. Εν τέλει, όχι μόνο δεν βρίσκεις κάτι να σε ενοχλεί, αλλά η οδήγηση του σου φτιάχνει τη διάθεση, με το scooter της SYM να είναι εξίσου χαλαρωτικό όσο και τονωτικό! Ένα πραγματικά κορυφαίο αστικό εργαλείο, σύγχρονο, ποιοτικό, όμορφο, οικονομικό σε απόκτηση και κατανάλωση, και πολύ-πολύ πρακτικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • DAYTONA 2/4

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 27/2

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 14/1

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4/2018

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.