MOTO AND BIKER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
2018 HONDA CB1000R

Test Ride: Honda CB1000R 27/4/2018

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

To πρώτο μεγάλο ερώτημα, είναι αν το Big-H χρησιμοποίησε τον θρυλικό συνδυασμό γραμμάτων “CB” επενδύοντας σε κάτι νεορετρό ή αν πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας των streetfighter. Μετά από την πρώτη επαφή στην Ισπανία, η απάντηση είναι: Τίποτα από τα δύο… Για μια ακόμη φορά η Honda αποφάσισε να ακολουθήσει τον δικό της δρόμο!

Σίγουρα δεν μπορείς να κατηγορήσεις τους ανθρώπους της Honda για έλλειψη πείσματος ή για το ότι ακολουθούν εύκολα την πεπατημένη οδό. Όπως διαπιστώθηκε και με την Africa Twin, κάνουν τα πράγματα με τον δικό τους τρόπο και δεν ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς. 

 

Στην προκειμένη περίπτωση, όπου άλλοι κατασκευαστές ποντάρουν είτε στα streetfighter, είτε στα sport νεορετρό, η Honda επέλεξε να ξεχωρίσει. Αν και ο κινητήρας προέρχεται από το CBR 1000RR Fireblade και αυτό αρκούσε για να υποθέσει πολύς κόσμος ότι πρόκειται για ένα “γυμνό Blade”,  τελικά αποδείχθηκε ότι δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο, καθότι ούτε η ισχύς, ούτε το επίπεδο των ηλεκτρονικών αλλά ούτε και η εμφάνιση συνηγορούν σε αυτό. 

Από την άλλη όμως, το CB1000R, δεν πληροί και τις προϋποθέσεις που απαιτούνται στα sport νεορετρό, αφού η industrial, σύγχρονη σχεδίαση του, δεν έχει καμία σχέση με νοσταλγικές κλασικές φόρμες.

Τι είναι λοιπόν; Honda 100%, αδιαμφισβήτητα  και το καταλαβαίνεις αυτό πριν ακόμα το οδηγήσεις. Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα βρίσκονται σε τόσο υψηλό επίπεδο, που ακόμα και με κλειστά τα μάτια, δια της αφής, θα καταλάβαινε κανείς ότι πρόκειται για Honda. Δεν υπάρχουν πουθενά τζόγοι, χάσματα στις συναρμογές ή αφινίριστα τελειώματα. Από το κόκκινο ξώραφο στην σέλα, μέχρι το βουρτσισμένο αλουμίνιο της τιμονόπλακας, όλα “φωνάζουν» μοναδική προσοχή στην λεπτομέρεια! 

Αυτή η ποιοτική αίσθηση που αποπνέει η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται και στον δρόμο, όταν την οδηγείς! Όπως έχει γραφτεί χιλιάδες φορές για τα Honda (και θα γραφτεί άλλη μια φορά εδώ…) νοιώθεις τα πάντα οικεία, σαν να σου έχουν πάρει τα μέτρα και να έχουν κατασκευάσει κάτι custom-made, ειδικά για εσένα!  Όλα βρίσκονται ακριβώς στα σημεία που θες, τίποτα δεν τρίζει ή ταλαντώνεται, δεν υπάρχουν μυστήριοι ήχοι να σε ανησυχήσουν.

Μερικοί, δεν αρέσκονται σε αυτή την απόλυτα ραφιναρισμένη λειτουργία και κάνουν λόγο για απρόσωπα μοντέλα, χωρίς “χαρακτήρα”, όμως το CB1000R δεν ανήκει σε αυτά και θα εξηγηθεί πιο κάτω το γιατί. Φαίνεται πάντως ότι η Honda μελέτησε πολύ τα χαρακτηριστικά των Neo Sports Café μοντέλων και δεν άφησε τίποτα στην τύχη.

Κατά την εξέλιξη του νέου CB1000R, δόθηκε πολύ σημασία στον παραγόμενο από τον κινητήρα ήχο, καθώς, ειδικά για αυτή την κατηγορία, είναι μια παράμετρος που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό που ονομάζεται “εμπειρία οδήγησης”. Tόσο η εισαγωγή από το φιλτροκούτι όσο και η εξάτμιση, σχεδιάστηκαν με… μουσικά κριτήρια μεταξύ άλλων και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!

 

Στο χαμηλό φάσμα λειτουργίας ο τετρακύλινδρος ακούγεται πιο μπάσος από το συνηθισμένο, όταν όμως οι στροφές ανέβουν το κλασικό “ουρλιαχτό” δίνει δυναμικά το παρών, με ολόσωστη χροιά και όσο πρέπει ένταση! 

Πραγματικά, η standard εξάτμιση είναι τόσο καλή σε ότι αφορά στον ήχο της, που καθιστά κάθε σκέψη αλλαγής με μια after market, περιττή, αν ο σκοπός είναι βέβαια μόνο η βελτίωση του… soundtrack. Είναι όμως και ελαφριά, -4,5 κιλά σε σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντέλου, περιορίζοντας ακόμη περισσότερο τους λόγους για μια αντικατάσταση της.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο BΙΚΕIT

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • DAYTONA 2/4

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 27/2

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 14/1

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4/2018

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.