Triumph Bobber 2021: Η ώρα των Euro 5


Το Triumph Bobber του 2021 πληροί τις Euro 5 προδιαγραφές, διαθέτει καλύτερη απόκριση στο γκάζι, νέο ρεζερβουάρ, βελτιωμένα φρένα και πιρούνι Showa, νέο μπροστινό τροχό 16 ιντσών και αναβαθμισμένο στιλ.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΑΖΗΣ
  • 25/2/2021

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 1.200 κ.εκ. αποδίδει 10,8 kgm ροπής στις… 4.000 rpm, ενώ η μέγιστη ιπποδύναμη των 77 hp αποδίδεται στις 6.100 rpm.

Όπως και στις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της γκάμας στα 1.200 κ.εκ., για το 2021 έχουμε μείωση των περιστρεφόμενων μαζών στον κινητήρα, με αποτέλεσμα την πιο άμεση απόκριση στο γκάζι.

Το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ των 12 λίτρων μεταφράζεται σε αύξηση της αυτονομίας κατά 33%, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει και 2 Riding Modes, τα Road και Rain, ABS και Traction Control.

Όπως και στις υπόλοιπες γυμνές μοτοσυκλέτες της κλασικής σειρά της Triumph για το 2021, έτσι κι εδώ αραιά είναι τα διαστήματα service, κάθε 16.000 χιλιόμετρα.

Ο μπροστινός τροχός έχασε 3 ίντσες, για να γίνει από 19, 16 ιντσών, με ένα νέα παχύ ελαστικό μπροστά, ενώ νέο και πιο «μπαμπάτσικο» είναι και το πιρούνι των 47 mm, από 43 mm στο προηγούμενο μοντέλο.

Αμφότεροι οι τροχοί έχουν ακτίνες, ενώ φορούν ελαστικά Avon Cobra.

Στα φρένα βρίσκουμε δαγκάνες της Brembo, ενώ η χαμηλή σέλα των 690 mm μεταφράζεται σε εύκολη πρόσβαση από όλα τα αναστήματα.

Για το 2021, ο προβολέας διαθέτει DRL LED φως, ενώ νέα είναι τα μαύρα κάρτερ, για μεγαλύτερη… «κακία» στην εμφάνιση.

Νέα είναι και η εμφάνιση του οργάνου, για πιο όμορφη εμφάνιση, συνδυάζοντας αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις.

Η Bobber του 2021 θα κυκλοφορήσει σε 4 χρώματα: Matt Storm grey, Matt Ironstone scheme, Cordovan Red scheme, και classic Jet Black.