KYMCO RevoNEX, ετοιμάζεται η e-μοτοσυκλέτα


H ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ KYMCO REVONEX ΕΚΑΝΕ ΠΑΤΑΓΟ ΣΤΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΤΗΣ ΩΣ CONCEPT ΣΤΗΝ EICMA 2019, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Η REVONEXT ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΤΟ 2021 ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.

 

  • 7/7/2020

Η RevoNEX είναι ο απόγονος της ηλεκτρικής Superbike KYMCO SuperNEX που είχε παρουσιαστεί το 2018, με την KYMCO να μην αναφέρει για την ώρα την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα ή της μπαταρίας της.

Η ταιβανέζικη εταιρεία είχε πάντως ανακοινώσει μερικά εξαιρετικά εντυπωσιακά νούμερα για τη RevoNEX, όπως η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, και η τελική των 205 χλμ/ώρα που η μοτοσυκλέτα μπορεί να πιάσει, πάντα κατά την KYMCO, σε μόλις 11.8 δευτερόλεπτα!

Παράλληλα με την παρουσίαση της RevoNEX ως concept, ο CEO της φίρμας Allen Ko είχε αναφέρει πως η μοτοσυκλέτα θα έβγαινε στην παραγωγή το 2021.

Οι επιδόσεις της RevoNEX είναι παραπλήσιες με της Zero SR/F, με μερικές σημαντικές διαφορές στην υλοποίηση της μοτοσυκλέτας. Συγκεκριμένα η RevoNEX θα έχει κιβώτιο 6 σχέσεων, με τις αλλαγές να γίνονται όπως σε μια συμβατική μοτοσυκλέτα, δηλαδή με λεβιέ στο πόδι και με συμπλέκτη στο χέρι!

Οι καινοτομίες της KYMCO συμπεριλαμβάνουν και γεννήτρια ήχου για τη μοτοσυκλέτα, που θα δημιουργεί χαρακτηριστική χροιά στον ηλεκτροκινητήρα, ενώ θα έχει προγραμματιστεί να αλλάζει ώστε να σε προειδοποιεί να αλλάξεις σχέση στο κιβώτιο, όπως και με έναν βενζινοκινητήρα.

Στις πατέντες, η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το concept μοντέλο εντοπίζεται στην… αλυσίδα, που πλέον καλύπτεται στο μεγαλύτερο μέρος της, πιθανώς για να μην ακούγεται ενοχλητικά ο θόρυβος της εν κινήσει, λόγω της απουσίας του κλασικού ήχου του βενζινοκινητήρα που συνήθως σκεπάζει εκείνον της αλυσίδας.

Άλλη αλλαγή είναι το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη, όμως τα μαρσπιέ του υποδηλώνουν την ύπαρξη της σέλας, και τη δυνατότητα της RevoNEX να μεταφέρει 2 άτομα.

Νέο είναι το design του πλαϊνού σταντ, και αλλαγμένο το σύστημα της πίσω ανάρτησης.

Τα Brembo του concept μπροστά έχουν αλλάξει με φρένα διαφορετικού design, ενώ διαφορετικοί είναι και οι αεραγωγοί ψύξης πίσω από τον μπροστινό τροχό.

Τέλος, οι πατέντες δείχνουν μικρές αλλαγές στο σχήμα των οργάνων και διαφορετικές είναι και οι ζάντες με 7 μπράτσα από 5.

Βρισκόμαστε εις αναμονή επίσημων πληροφοριών και τεχνικών χαρακτηριστικών.