Το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover χωρίς καμουφλάζ και με νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (photos)


Ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο «αντέχει» στους -40 βαθμούς Κελσίου; Το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover δίνει την απάντηση και εντυπωσιάζει σε παγωμένες λίμνες.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: RANGE ROVER / Nick Dimbleby
  • 23/4/2024

Στα τέλη του 2023 η Range Rover έδωσε στη δημοσιότητα teaser φωτογραφίες από το πρώτο ηλεκτρικό Ranger Rover και γνωστοποίησε την έναρξη δοκιμών για διάφορα πρωτότυπά του. Πλέον, ήρθε η ώρα να τα δούμε σε δράση.

Ο κατασκευαστής έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από πρωτότυπα να δοκιμάζονται στον Αρκτικό Κύκλο και πλέον αποκτούμε μια πρώτη, ασφαλή, εικόνα για το πώς θα μοιάζει το EV. Έστω και αν διευκρινίζεται ότι πρόκειται για αυτοκίνητα προ-παραγωγής, η παντελής έλλειψη καμουφλάζ εντυπωσιάζει, αλλά και πάλι δεν πρέπει να μας εκπλήσσει.

Ο λόγος; Με μια πρώτη ματιά, η σχεδίαση δε δείχνει να διαφοροποιείται στο ελάχιστο από τις θερμικές εκδόσεις των Range Rover. Αυτό, βέβαια, μπορεί να αλλάξει μέχρι το παρθενικό EV να φτάσει στη γραμμή παραγωγής και καθοριστούν πλήρως όλες οι προδιαγραφές του, σχεδιαστικές και τεχνολογικές.

Τα κατάμαυρα ηλεκτρικά πρωτότυπα διατηρούν την παραδοσιακή σχεδιαστική γλώσσα του μοντέλου και οι δοκιμές τους ξεκινούν σε ακραίες θερμοκρασίες. Τόσο σε συνθήκες έντονου ψύχους στον Αρκτικό Κύκλο όσο και σε αφόρητο καύσωνα, με τον υδράργυρο να δείχνει έως 50 βαθμούς Κελσίου, στις ερήμους της Μέσης Ανατολής.

Η Range Rover μάς δίνει τα πρώτα στοιχεία για τις δοκιμές στις παγωμένες λίμνες της Βόρειας Σουηδίας. Το θερμόμετρο έδειξε μέχρι και -40 βαθμούς Κελσίου, με τον έλεγχο να επικεντρώνεται στην μπαταρία, στον ηλεκτροκινητήρα και τη μονάδα μετάδοσης κίνησης (EDU). Τα συγκεκριμένα συστήματα συναρμολογούνται από την ίδια την JLR, για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας.

Οι δοκιμές στέφθηκαν με επιτυχία και μάλιστα, σύμφωνα με την φίρμα, το ηλεκτρικό Range Rover παρουσίασε στις παγωμένες επιφάνειες ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης σε σχέση με τα θερμικά μοντέλα. Αυτό επετεύχθη χάρη στο νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, το οποίο δεν βασίζεται αποκλειστικά στο ABS, όπως συμβαίνει παραδοσιακά.

Στο Range Rover Electric, η διαχείριση του επιπέδου πρόσφυσης κάθε τροχού πραγματοποιείται σε κάθε μεμονωμένη μονάδα EDU, μειώνοντας έτσι το χρόνο που χρειάζεται για την κατανομή της ροπής από περίπου 100 milliseconds σε μόλις 1 millisecond. Το καινοτόμο λογισμικό, που αναπτύχθηκε από την ίδια την JLR, μειώνει την ανάγκη παρέμβασης του ABS και συνεργάζεται με τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας και του πλαισίου.

«Το ηλεκτρικό Range Rover εξασφαλίζει την κλασική πολυτέλεια ενός Range Rover, μαζί με τη φινέτσα και όλες τις ικανότητές του με σχεδόν αθόρυβη λειτουργία για αβίαστα, ομαλά και ξεκούραστα ταξίδια», τόνισε ο εκτελεστικός διευθυντής, Thomas Mueller.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Όλες οι πληροφορίες για το πιο «καυτό» Defender - Η ισχύς που θα έχει (photos)

SV Rover: Ένα off-road «κτήνος» με 1.115 PS και επταψήφια τιμή (photos)

Ξεχάστε τη Jaguar Land Rover - Νέο brand, νέο σήμα και ανεξάρτητες μάρκες στα SUV