3oς αγώνας Π. Π. Supemoto: Nικητής το πλούσιο θέαμα


Ο 3ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος "Agip Supermoto" επιβεβαίωσε, για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια, ότι ο συγκεκριμένος θεσμός είναι ότι το καλύτερο σε θέαμα, συναγωνισμό, ρεκόρ συμμετοχών, κάτι που έχει σαν φυσικό και άμεσο επακόλουθο την προσέλευση αρκετών θεατών.
  • 24/6/2004
&00 Ο 3ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος "Agip Supermoto" επιβεβαίωσε, για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια, ότι ο συγκεκριμένος θεσμός είναι ότι το καλύτερο σε θέαμα, συναγωνισμό, ρεκόρ συμμετοχών, κάτι που έχει σαν φυσικό και άμεσο επακόλουθο την προσέλευση αρκετών θεατών. Οι πέντε αγώνες των ισάριθμων κατηγοριών, που παρακολούθησαν οι τυχερότατοι 2.500 θεατές, είχαν αυτό που χρειάζεται ο απλός θεατής για να γίνει φανατικός οπαδός του Supermoto. Έντονες μάχες σώμα με σώμα από κορυφαία ονόματα, ατελείωτες πλαγιολισθήσεις που κόβουν την ανάσα, άλματα επιπέδου Supercross και τερματισμούς που κρίθηκαν πάνω στο νήμα.

Κατηγορία Νέων αγωνιζόμενων
Ο τερματισμός αυτής της κατηγορίας ήθελε τους δέκα πρώτους της τελικής κατάταξης να παλεύουν από την αρχή μέχρι το τέλος για να κατακτήσουν μια θέση στο βάθρο. Ο Κώστας Νικολακάκης (ΚΤΜ 525) απέδειξε ότι η νίκη του στον προηγούμενο αγώνα μόνο τυχαία δεν ήταν, αφήνοντας στην 2η θέση και με διαφορά μόλις 800 χιλιοστά του δευτερολέπτου τον εκπληκτικό Xρήστο Μυτιληναίο (Honda CRF 450), στην καλύτερη εμφάνιση της καριέρας του. Κάτι παραπάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω, ο Άρης Παπαπαναγής (Yamaha YZF 453) στην 3η θέση (και καλύτερη της καριέρας του).

Κατηγορία Light
Ένα αστέρι γεννιέται θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος για τον νικητή της κατηγορίας αυτής. Ο Φώτης Τσαλίκης (Honda CRF 250) έκανε μια τρομακτική εμφάνιση, διαλύοντας τον συναγωνισμό και οδηγώντας με έναν μοναδικά θεαματικό τρόπο πήρε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του. Πίσω του εξελίχθηκε ένα πραγματικό θρίλερ, με τον Κώστα Κοντομάρο (Yamaha YZF 250) να παίρνει τελικά την 2η θέση, αφήνοντας στην 3η τον Κίμωνα Χατζηγεωργίου ((Yamaha YZF 350). H μάxη για την 4η θέση ανάμεσα στον Γιώργο Πανδή (Honda CRF 250) και τον Μάνο Ζαπάντη (Yamaha YZF 250) έκοψε ανάσες, με τελικό νικητή τον πρώτο και με διαφορά μόλις μισό δευτερόλεπτο.

Kατηγορία Quad fun
Τα θεαματικά στην οδήγηση τετράτροχα βρίσκουν σιγά σιγά το δρόμο τους, με τις συμμετοχές να αυξάνονται και το συναγωνισμό να μεγαλώνει προς όφελος των θεατών. Αυτή τη φορά, ήταν ο Κώστας Γκαζής που κυριάρxησε (Kymco KXR 250), με τον Σίμο Στεφανάτο και τον Μιχάλη Πουλάκη (αμφότεροι με Kymco KXR 250) να συμπληρώνουν το βάθρο των νικητών.

Κατηγορία Racing 450
Δεύτερη -και σίγουρα ακόμα πιο εντυπωσιακή- νίκη μέσα στην ίδια μέρα για τον απίστευτο Φώτη Τσαλίκη (Honda CRF 450), που όπως και στην κατηγορία Light έτσι και εδώ έκανε μια ανεπανάληπτη εμφάνιση και οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα πήρε την πρώτη του καρό σημαία στην κατηγορία. Εντυπωσιακός και ο Mανώλης Παπαγεωργίου Jr (Yamaha YZF 450), που άφησε ελάχιστα πίσω του και μετά από σκληρή μονομαχία τον Νικηφόρο Διακάκη (Honda CRF 450). Στην 4η θέση ο περσινός πρωταθλητής Μιχάλης Κουτσουμπός (Honda CRF 450), που σιγά σιγά βρίσκει τον καλό του εαυτό μετά τον τραυματισμό που είχε, ενώ ο Νίκος Διακάκης (5ος με Honda CRF 450) δεν ευτύχησε να ανέβει στο βάθρο για πρώτη φορά φέτος.

Κατηγορία Racing open
H σύγκρουση των δύο ταχύτερων στην pole position αναβατών στην πρώτη στροφή της πίστας, αμέσως μετά την εκκίνηση, ήταν καθοριστική για τη συνέχεια. Με τον Ηλία Μικέ (KTM 660) και τον Θανάση Νάκη CCM 470) εκτός μάχης, άνοιξε ο δρόμος για άλλους δύο αναβάτες να μας προσφέρουν συγκλονιστικές μάχες μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Στην αρχή έφυγε μπροστά ο θεαματικότατος Μιχάλης Μιμίκος (Husqvarna 630), με τον Σπύρο Κεφαλλωνίτη (Honda CRF 468) και τον γνωστό Μανώλη Παπαγεωργίου (Honda CRF 480) να τον ακολουθούν από κοντά. Ένας πρόσφατος τραυματισμός ταλαιπωρούσε το χέρι του Κεφαλλωνίτη, με αποτέλεσμα να τον περιορίσει τελικά στην 3η θέση, ενώ η μάχη για τη νίκη βρήκε τελικό νικητή τον Παπαγεωργίου, που με αντεπίθεση διαρκείας κατόρθωσε να πάρει την πρωτιά μόλις στον τελευταίο γύρο.

ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ: ΣΠΑΡΤΗ 3/7/2004

e-go.gr