Αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς των Superbike


Σε αρκετές σημαντικές αλλαγές προέβη η διεθνής αρχή του σπορ, FIM (Federation Internationale de Motocyclisme) με στόχο τη μείωση του κόστους εμπλοκής, κυρίως για τις low budget μη εργοστασιακές ομάδες.
  • 14/12/2002
&00 Σε αρκετές σημαντικές αλλαγές προέβη η διεθνής αρχή του σπορ, FIM (Federation Internationale de Motocyclisme) με στόχο τη μείωση του κόστους εμπλοκής, κυρίως για τις low budget μη εργοστασιακές ομάδες.
Πιο σημαντική όμως, εμφανίζεται αυτή του περιορισμού του αριθμού πίσω ελαστικών που μπορεί να έχει στη διάθεσή της κάθε ομάδα, για τα ελεύθερα και χρονομετρημένα δοκιμαστικά αλλά και τον αγώνα. Το αντίστοιχο άρθρο καθορίζει με ακρίβεια τον αριθμό αυτό που είναι μειωμένος σε σχέση με πέρυσι, δίνοντας κατά κάποιο τρόπο παρόμοιες δυνατότητες στις εργοστασιακές και μη ομάδες.
Ανάλογες μετατροπές δέχθηκε και ο κανονισμός για την κατηγορία Supersport 600, ενώ όπως είχε ήδη ανακοινωθεί, δίνεται η δυνατότητα για συμμετοχή στα Superbike και με τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες κυβισμού 1000cc. Όσες από αυτές έχουν ήδη ομολογκαριστεί για συμμετοχή στα πρωταθλήματα Stocksport ή Superproduction δικαιούνται να συμμετάσχουν ούτως ή άλλως, ενώ οι υπόλοιπες πρέπει να ομολογκαριστούν εξ αρχής.

Κώστας Σταματάκος