Suzuki V-Strom: Η νέα δύναμη στα μεγάλα on-off


Το V-Strom της Suzuki αποτελεί τη νέα πρόταση της, στην κατηγορία των μεγάλων on-off. Oι ιθύνοντες της Hamamatsu, έβαλαν τα δυνατά τους και το αποτέλεσμα ήταν να παρουσιάσουν μία ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα. Σχεδιαστικά δείχνει μικρό και συμπαγές για την κατηγορία των μεγάλων on-off, στοιχείο που αποτελεί και το βασικότερο πλεονέκτημα.
  • 25/9/2002
&00 Το V-Strom της Suzuki αποτελεί τη νέα πρόταση της, στην κατηγορία των μεγάλων on-off. Oι ιθύνοντες της Hamamatsu, έβαλαν τα δυνατά τους και το αποτέλεσμα ήταν να παρουσιάσουν μία ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα. Σχεδιαστικά δείχνει μικρό και συμπαγές για την κατηγορία των μεγάλων on-off, στοιχείο που αποτελεί και το βασικότερο πλεονέκτημα. Στην αισθητική της μοτοσικλέτας ξεχωρίζουν οι μεγάλοι προβολείς αλλά και οι εντυπωσιακές εξατμίσεις. Ιδιαίτερη βαρύτητα όμως έχουν δώσει και στην κατασκευή των μηχανικών μερών.

Άνεμος...

Το V-Strom έχει αρκετά άκαμπτο και ελαφρύ πλαίσιο, κατασκευασμένο από αλουμίνιο. To ίδιο ισχύει και για το ψαλίδι. Το μηχανικό σύνολο που κινεί το νέο "όπλο" της Suzuki είναι αυτό της TL 1000S, με την διαφορά ότι έχει δεχτεί κάποιες ουσιαστικές αλλαγές με σκοπό να συμβαδίσει με την συγκεκριμένη φιλοσοφία κατασκευής.
Πρόκειται για δικύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 996 κ.εκ. και απόδοσης 98 ίππων. Στη διάταξη των αναρτήσεων, η παρουσία της Showa είναι εμφανής, ενώ συνεργάζεται αρμονικά με το πλαίσιο. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους, τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Εν κατακλείδι

Η απόπειρα της Suzuki στην κατηγορία των μεγάλων on-off θεωρείται πετυχημένη, τόσο από πλευράς ποιότητας κατασκευής και οδηγικής απόλαυσης αλλά και στην τιμή πώλησης (11.886 ευρώ), αφού δεν ξεπερνά το μέσο όρο της κατηγορίας.

Βασίλης Ναυπακτιώτης