7ο Σαλόνι Μοτοσικλέτας


Το Σάββατο 31 Μαρτίου άνοιξε τις πύλες του το 7ο Σαλόνι Μοτοσικλέτας το οποίο παρέμεινε ανοικτό για το κοινό, ως και την Κυριακή 8 Απριλίου. Ουσιαστικά πρόκειται για το μεγαλύτερο γεγονός της χρονιάς για τον κόσμο της μοτοσικλέτας και αποτελεί το καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού για μοτοσικλετιστές και εταιρίες.
  • 10/4/2001
Το Σάββατο 31 Μαρτίου άνοιξε τις πύλες του το 7ο Σαλόνι Μοτοσικλέτας το οποίο παρέμεινε ανοικτό για το κοινό, ως και την Κυριακή 8 Απριλίου. Ουσιαστικά πρόκειται για το μεγαλύτερο γεγονός της χρονιάς για τον κόσμο της μοτοσικλέτας και αποτελεί το καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού για μοτοσικλετιστές και εταιρίες. Ο χώρος που επιλέχτηκε από την διοργανώτρια εταιρία Lamarco για την έκθεση, ήταν για άλλη μια φορά το Στάδιο Ειρήνης και φιλίας και οι άνθρωποι που πέρασαν από εκεί κατά την εβδομάδα διεξαγωγή της ήταν περίπου 65.000. Το παρών για τη χρονιά αυτή δεν μπορούμε να ισχυριστούμε πως ήταν βροντερό αφού η απουσία τριών μεγάλων εταιριών ήταν ιδιαίτερα αισθητή. Suzuki, Kawasaki και Peugeot λοιπόν για κάποιους λόγους που δυστυχώς δεν γνωρίζουμε απουσίασαν από το Σ.Ε.Φ.. Θεωρούμε πως κάτι τέτοιο δεν είναι και ότι καλύτερο.
Κατά τα άλλα η έκθεση ήταν καλά οργανωμένη και με αρκετά καλό σχεδιασμό. Αυτό που θέλαμε να επισημάνουμε για άλλη μια φορά είναι πως ο χώρος της μοτοσικλέτας έχει ανάγκη από πρωτοτυπία, χρώμα, happenings και άλλα τέτοια μιας και αναφέρεται σε ένα νεανικό αγοραστικό κοινό. Έτσι η προσέγγιση του προϊόντος από τις ίδιες της εταιρίες που το αντιπροσωπεύουν θα πρέπει να είναι ανάλογη, και σε καμία περίπτωση να μην παίρνουν ως πρότυπο το αυτοκίνητο. Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως τα εντυπωσιακότερα περίπτερα ήταν του ομίλου Piaggio και αυτό της Yamaha/MBK. Σε επίπεδο νέων παρουσιών τα πράγματα διαμορφώθηκαν ως εξής: Η Yamaha είχε τη νέα Fazer 1000 και FJR 1300, η Honda τη νέα CBR 600F1, η Aprilia το νέο μεγάλο on-off Capo nord, η Benelli το Tornado tre, η BMW τους νέους boxer κινητήρες, η Ducati το νέα και συλλεκτικά 996R & MH 900 και η Husaberg όλα τα νέα μοντέλα του 2001. Το παρών βέβαια έδωσαν και άλλες εταιρίες με πληθώρα μικρών μοτοσικλετών κυρίως Scooter και παπιών.

Husaberg FS650E
Η απόλυτη Σουηδική αγωνιστική κατασκευή. Διατίθενται μοντέλα με 470, 550 και 650κ.εκ., σε χωμάτινες και Supermotard εκδόσεις. Ότι πιο ωραίο έχουμε δει στο χώρο τα τελευταία χρόνια.

Aprilia Caponord ETV 1000
H Ιταλική απάντηση στα μεγάλα on-off. Περίεργη αισθητική με πληθώρα γωνιών, πλαίσιο αλουμινίου και κινητήρας V2 από το Mille που αποδίδει 90 ίππους. Τουρίστες του κόσμου όλου ενωθείτε.

Triumph Bonneville 800
Πανομοιότυπος σχεδιασμός και αισθητική αν και έχουν περάσει 40 χρόνια από τη πρώτη φορά που παρουσιάστηκε. Βέβαια η τεχνολογία του δικύλινδρου κινητήρα είναι σύγχρονη, αφού διαθέτει 2ΕΕ, 8 βαλβίδες και αποδίδει 62 ίππους.

Yamaha Fazer FZS 1000
Για γρήγορους τουρίστες η Yamaha έχει τη λύση. Την εκρηκτική Fazer με μισό φαίρινκ και τον κινητήρα του R1. Για την περίπτωση βέβαια αποδίδει 143 ίππους, γεγονός που δεν πιστεύουμε να σας αφήσει ανικανοποίητους.

Ducati MH900
Η MH900 αποδεικνύει πως η μοτοσικλέτα μπορεί να είναι και τέχνη ταυτόχρονα. Αποτελεί συλλεκτικό κομμάτι, μόλις 2.000 θα παραχθούν και κατασκευάστηκε για να θυμίσει σε εμάς τους νεώτερους τη νίκη του Maik Helwood το 1978 στον περίφημο αγώνα στο Isle off Man.

Benelli Tornado Tre
Όμορφη και με προηγμένη τεχνολογία η νέα Superbike από την Benelli. Οι δυο ανεμιστήρες στο πίσω μέρος τροφοδοτούν με αέρα το ψυγείο, που δεν βρίσκεται κλασικά εμπρός αλλά πίσω. 144 ίπποι και 280km/h

Piaggio X9 500
H top κατηγορία Scooter είναι η GT αλλά με κινητήρες που φτάνουν το μισό λίτρο πλέον. 39 ίπποι, 14άρηδες τροχοί και 160km/h. Οι χώροι είναι άφθονοι και ο εξοπλισμός σε κάθε περίπτωση υπερπλήρης.