MOTO AND BIKER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
ΔΟΚΙΜΗ KTM 250 DUKE 2018

Test Ride: 2018 KTM DUKE 25/4/2018

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Για να καταλάβετε, στα 4.390 ευρώ κοστίζει κατά τι λιγότερο από το νέο premium 125 Duke (που έχει TFT έγχρωμη οθόνη κ.α.) και περίπου τα ίδια με το προηγούμενης γενιάς 200! Στον εντυπωσιακό εξοπλισμό του 250 Duke περιλαμβάνονται τα: Open cartridge ανάποδο πιρούνι WP, πίσω αμορτισέρ WP, φρένα Brembo, αλουμινένιο ψαλίδι, πλαίσιο χωροδικτύωμα, αφαιρούμενο υποπλαίσιο, ελαστικά της Metzeler, δικάναλο ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης, ψηφιακή οθόνη με πληθώρα ενδείξεων, φωτιζόμενους διακόπτες, LED φώτα, κ.α. Όσον αφορά στο design, το Duke 250 διαθέτει την ανανεωμένη εμφάνιση της νέας γενιάς Duke, με τον διάσημο πλέον προβολέα του KISKA, αλλά και νέο φωτιστικό σώμα πίσω. Το νέο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ των 13,4 λίτρων (από 10,5) σημαίνει ακόμα πιο αραιές στάσεις για καύσιμο, ενώ νέο είναι το ανάποδο πιρούνι 43mm ανοιχτού με μικρότερη διαδρομή μπροστά -142mm αντί για 150mm.

Ο κινητήρας πληροί τις Euro 4 προδιαγραφές, ενώ αποδίδει 30 PS / 9.000 rpm και 24 Nm / 7.250 rpm. Το τελικό της εξάτμισης βγαίνει στο πλάι, και όχι κάτω από τον κινητήρα όπως στην προηγούμενη γενιά, για αυξημένες επιδόσεις, αλλά και κάλυψη των Euro 4. Το νέο μπροστινό δισκόφρενο με την τετραπίστονη δαγκάνα ανήκει σε θυγατρική της Brembo (BYBRE, δηλαδή By Brembo), ενώ το δικάναλο ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί αν θέλετε, με ένα «κρυφό» κουμπί στην κονσόλα. Νέος είναι ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, για βέλτιστη συμπεριφορά και ελαφρύ τράβηγμα στο χέρι, νέα τα πλαστικά και τα γραφικά, νέα και πολύ πιο άνετη η σέλα. Στα όργανα βρίσκουμε μια ψηφιακή οθόνη παρόμοια με εκείνη των Duke προηγούμενης γενιάς, με… άπειρες ενδείξεις. Το 250 δεν μοιράζεται την TFT έγχρωμη οθόνη των νέων 125 & 390, και αυτό βοηθάει την τιμή να παραμείνει χαμηλά. Οι διακόπτες είναι εργονομικοί και φωτιζόμενοι, εντυπωσιάζοντας και το βράδυ. Η μίζα είναι νέα, δυνατή και one touch. Την πιέζεις ελαφρά και τραβάς το χέρι σου από το κουμπί, με τη μίζα να συνεχίζει να δουλεύει μέχρι να βάλει μπροστά τον κινητήρα. To 250 είναι ιδιαίτερα ελαφρύ στα 147 γεμάτα κιλά, μια εξαιρετικά ελαφριά μοτοσυκλέτα, πανεύκολη στους ελιγμούς, επιτόπιους ή μη.

Οι αναρτήσεις παρουσιάζονται πιο άνετες και ενδοτικές στην αρχική τους διαδρομή από ό,τι εκείνες της προηγούμενης γενιάς, σφίγγοντας όμως στη συνέχεια για να προσφέρουν sport κράτημα όποτε το χρειαστείτε. Η δύναμη του κινητήρα δεν ενθουσιάζει στις χαμηλές στροφές, όμως όταν πλησιάσει τις 5.000 rpm η απόδοση καθαρίζει και οι στροφές ανεβαίνουν δυνατά και πρόθυμα, με την τελική ταχύτητα του 250 Duke να βρίσκεται κοντά στα 130-135 km/h.

Το 250 μπορεί να κινηθεί ιδιαίτερα σβέλτα παντού, ενώ η μοτοσυκλέτα μπορεί να προσφέρει οδηγική απόλαυση σε κάθε διαδρομή με στροφές, αλλά και να ταξιδέψει με μεγάλη αυτονομία -είδαμε μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, δηλαδή μιλάμε για αυτονομία 350+ χιλιομέτρων!

Το KTM 250 Duke είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα value for money μοτοσυκλέτας, καθώς με 4.390 ευρώ παίρνεις ένα σύγχρονο γυμνό μοντέλο της ΚΤΜ που τα κάνει όλα, με εμφάνιση που παραπέμπει σε 1290 Duke, premium ποιότητα κατασκευής, Euro 4 κινητήρα 30 ίππων και κορυφαία περιφερειακά.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Αντιπρόσωπος: ΚΤΜ SEE
  • Τιμή: 4.390euro
  • Εγγύηση: 2 χρόνια
  • Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος
  • Χωρητικότητα (cc): 248.8
  • Ιπποδύναμη εργοστασίου: 30 PS / 9.000 rpm
  • Ροπή εργοστασίου: 24Nm / 7.250 rpm
  • Ύψος σέλας (mm): 830
  • Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (l): 13,4
  • Βάρος (kg): 147
  •                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • DAYTONA 2/4

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 27/2

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 14/1

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4/2018

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.