CFMOTO 800MT-X 2025: Επίσημο ντεμπούτο στην Κίνα


Η νέα Χ παραλλαγή του 800ΜΤ παρουσιάστηκε επίσημα στην Κίνα, με νοστιμότατη τιμή και μεγάλες διαφορές από τις υπόλοιπες εκδόσεις.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 25/9/2024

Εδώ και λίγο καιρό έγινε γνωστό πως η CFMOTO έχει άμεσες βλέψεις να προχωρήσει στην παραγωγή του 800ΜΤ-Χ που είχε πρωτοεμφανιστεί ως πρωτότυπο στην περσινή έκθεση EICMA στο Μιλάνο.

Με εμφάνιση που δεν ξεμακραίνει πολύ από το αρχικό σχέδιο του 800ΜΤ-Χ Concept, το νέο μοντέλο έρχεται για να εξυπηρετήσει πιο χωματερές διαθέσεις και στον σκοπό αυτόν επενδύει σε δύο μεγάλα όπλα: μεταφέρει το ρεζερβουάρ χαμηλά, όπως και το ΚΤΜ 790 Adventure από το οποίο προέρχεται ο κινητήρας, και ξεφορτώνεται αρκετά κιλά.

Παρότι το ρεζερβουάρ του ΜΤ-Χ με τα 22.5 λίτρα που χωρά είναι μεγαλύτερο από τα 19λιτρα των αδελφών Explore και Touring, το τελικό υγρό βάρος της νέας έκδοσης σταματά στα 214 κιλά, αρκετά πιο κάτω από τα 231 των έτερων δύο.

Η CFMOTO προσφέρει στην Κίνα το νέο 800MT-X σε δύο εκδόσεις, τη χαμηλότερη μαύρη και την ψηλότερη μπλε, οι οποίες ωστόσο είναι αμφότερες πιο ψηλές από τις Explore και Touring.

Συγκεριμένα, η χαμηλότερη επιλογή του 800ΜΤ-Χ μετρά ύψος σέλας στα 830 mm, έχει διαδρομές αναρτήσεων 190 mm μπρος-πίσω και ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 200 mm. Η ψηλότερη αδελφή του ανεβάζει το κάθισμα στα 870 mm, οι διαδρομές και των δύο αναρτήσεων φτάνουν στα 230 mm και φέρνει τον κινητήρα στα 240 mm από τον έδαφος.

Συγκριτικά, τα 800MT Explore και Touring έχουν σέλα στα 825 mm, διαδρομή μπροστινού 140 mm και απόσταση από το έδαφος στα 190 mm.

Ο κινητήρας δεν εμφανίζει διαφορά στη μέγιστη ισχύ του με 94 hp, έχει όμως περισσότερη ροπή που κορυφώνει στα 8.9 kgm (έναντι 7.8 των υπολοίπων 800ΜΤ) και φυσικά όλο το οπλοστάσιο στον εξοπλισμό: quickshifter δύο δρόμων (up&down), μονόδρομος συμπλέκτης, cornering ABS και traction control της Bosch.

Εξοπλίζεται με τρεις χαρτογραφήσεις Rain, Standard και Off-Road, με την τελευταία να απενεργοποιεί τα συστήματα ABS και TCS για εκτός δρόμου οδήγηση.

Τα φρένα της J.Juan είναι λογικά ίδια με των υπολοίπων 800ΜΤ, με δύο δίσκους 320 mm και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά, καθώς και δίσκο 260 mm με διπίστονη δαγκάνα.

Ο λοιπός εξοπλισμός του είναι στο ίδιο πλούσιο επίπεδο των 800ΜΤ με ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα (κατά 50 mm), cruise control, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, στάνταρ χούφτες και αλουμινένια ποδιά κινητήρα, off-road μαρσπιέ με αφαιρούμενα λάστιχα, οδηγό και προστατευτικό αλυσίδας από τιτάνιο, δύο παροχές φόρτισης USB (18W) τύπου A και C, οθόνη TFT κάθετα τοποθετημένη με διαγώνιο 7 ιντσών και συνδεσιμότητα που περιλαμβάνει ενημερώσεις ΟΤΑ (Over The Air) και σύστημα πλοήγησης (GPS) μέσω της εφαρμογής της CFMOTO.

Στην Κίνα η μοτοσυκλέτα θα αρχίσει να πωλείται από τον ερχόμενο μήνα, Οκτώβριο, με κοινή τιμή για τις δύο παραλλαγές του 800ΜΤ-Χ: τα 52,680 γιουάν αναλογούν σε περίπου €6,830 με βάση την ισοτιμία της 24/9/2024.

Σούπερ τιμή για μια πολύ ενδιαφέρουσα νέα εκδοχή στην οικογένεια των CFMOTO 800MT, η οποία θα διατεθεί σε δύο χρώματα: Spring Blue (ψηλότερο) και Starlight Black (χαμηλότερο).

Περιμένουμε νεότερα για την ελληνική αγορά.