TEST – CFMOTO 400NK


Η CFMOTO ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΛΛΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ (ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΗΣ…) ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ  ΕΞΕΛΙΞΗ, ΠΟΥ ΠΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΤΕΡΕΕΣ ΒΑΣΕΙΣ. 

  • 6/2/2020

Πρώτη θετική εντύπωση,  το γεγονός ότι μια μοτοσυκλέτα αυτής της τιμής, έχει πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Η βαφή, η συναρμογή και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για παρατηρήσεις και παράπονα. 

Δομικά η μοτοσυκλέτα “χτίζεται” γύρω από ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου “διαμάντι”. Στο μπροστινό μέρος, η CFMOTO έχει τοποθετήσει συμβατικό πιρούνι και δύο “wave” δίσκους 300 χλστ., οι οποίοι συνεργάζονται με διπίστονες δαγκάνες της ισπανικής J.JUAN. 

Στο πίσω μέρος, συναντάμε ένα μονό αμορτισέρ με έκκεντρη τοποθέτηση, χωρίς μοχλισμό (cantilever), ατσάλινο ψαλίδι με ενισχυτική γέφυρα και μονοπίστονη δαγκάνα (J.JUAN επίσης) με δίσκο 220 χλστ

Από πλευράς εξοπλισμού, η μοτοσυκλέτα φέρει –φυσικά- δικάναλο ABS, LED stop light και flash, ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου και LCD μονόχρωμη οθόνη που αντικαθιστά πλήρως, κάθε αναλογική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. 

Στα του κινητήρα τώρα, αυτός είναι δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος, με χωρητικότητα 400,4 κ.εκ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλ. ψεκασμού της Bosch, με σώματα διαμέτρου 38 χλστ., και η ισχύς ανέρχεται στους 40,1 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και στα 3,2 kg-m ροπής, στις 7.750 σ.α.λ. 

Ξεκινώντας, ο κινητήρας κρατά σταθερό ρελαντί άμεσα και ακούγεται ελάχιστα από το τελικό της εξάτμισης, χωρίς να παράγονται κραδασμοί. To μοτέρ δείχνει τον καλό του εαυτό από τις 5.000 σ.α.λ. και πάνω και δεδομένης της ευστροφίας του, δεν είναι καθόλου δύσκολό το να βάλει κανείς το στροφόμετρο σε αυτή την ζώνη.  

Φτάνει γρήγορα στα 140+ χλμ./ώρα στο κοντέρ αλλά από αυτό το σημείο και μετά το ταχύμετρο επιβραδύνει, με τα χιλιόμετρα να προστίθενται πιο αργά, επιμένοντας πάντα στο γκάζι, ενώ την εμφάνιση τους κάνουν κάποιο υψίσυχνοι κραδασμοί.   

Η μοτοσυκλέτα έχει ελαφριά αίσθηση, παρά τα 206 πλήρη κιλά της και ελίσσεται με μεγάλη ευκολία μέσα στην κίνηση. Αυτό που εισπράττεις στην σέλα του 400NK είναι ουδετερότητα, δεν σου επιβάλει σε καμία περίπτωση το τέμπο ή τον τρόπο οδήγησης, απλά ανταποκρίνεται πρόθυμα σε ότι του ζητήσεις. 

Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες προς την “σπορτίφ” πλευρά, με το αμορτισέρ ειδικά να εμφανίζεται απότομο στις αποσβέσεις του. Συνολικά πάντως, δεν τίθεται θέμα άνεσης. Δυνατά τα φρένα και με αίσθηση, ενώ τα ελαστικά της CST, δεν προβληματίζουν. 

Με την τιμή της μοτοσυκλέτας, στα 4.790 ευρώ, το 400ΝΚ είναι πιο προσιτό από τα ανταγωνιστικά του μοντέλα και στα χρήματα που κοστίζει, η εναλλακτική για καθημερινή μετακίνηση είναι scooter των 300+ κ.εκ. Τα πλεονέκτημα του απέναντι σε αυτά είναι, ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα.     

Με εμφάνιση streetfighter, προσωπικότητα που μπορεί να αποτελέσει άριστο σύμμαχο στην καθημερινότητα ενός αναβάτη και φιλική συμπεριφορά, το 400NK της CFMOTO, συμπληρώνει την υπάρχουσα γκάμα της CFMOTO κάπου στο μέσο, με μια naked πρόταση που αξίζει την προσοχή σας.

Αντιπροσωπεία:

Motostuff
Λ. Αθηνών - Σουνίου, Πέτα Κερατέας, Τ.Κ. 19001
Τηλ. 2299069930
Fax: 2299069930
Email: info@motostuff.gr