TEST – CF MOTO 250NK 2019


Η 250NK, Η ΓΥΜΝΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΗΣ CF MOTO ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ “ΜΙΚΡΟ” ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΣΤΑ 250 ΚΥΒΙΚΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ VALUE FOR MONEY ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΝΟΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

  • 20/1/2020

Του Θοδωρή Ξύδη

Τρεις χιλιάδες διακόσια ενενήντα ευρώ. Μόλις. Αυτά είναι τα χρήματα που πρέπει να δώσετε για να κάνετε δική σας την 250NK. Κοιτάζοντας την μοτοσυκλέτα της CF Moto από απόσταση μοιάζουν εντυπωσιακά λίγα και το ίδιο ισχύει και όταν βρεθείς κοντά της. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται στα καλά επίπεδα για την κατηγορία και απλά δεν έχει σχέση με τα χρήματα που καλείσαι να αποχωριστείς. 

Η NK250 προσφέρει μια θέση οδήγησης που ταιριάζει άριστα στο αστικό περιβάλλον χωρίς να σε περιορίζει όμως στην οδήγηση και εκτός των τειχών. Ο κορμός στέκεται όρθιος και τα χέρια φτάνουν στο σχετικά ψηλά τοποθετημένο τιμόνι δίχως κόπο με το τελευταίο να δίνει παράλληλα και πολύ καλό μοχλό. Τα γόνατα δεν σχηματίζουν περίεργες γωνίες ακόμη και αν ξεπερνάς τα 1,8 μ. με αποτέλεσμα να υιοθετείς μια φυσική στάση κατά την οδήγηση που παρέχει παράλληλα έλεγχο σε χαμηλές αλλά και υψηλές ταχύτητες.

Η 250ΝΚ χρησιμοποιεί για την κίνηση της έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Στα χαρτιά η ισχύς του ανέρχεται στους 26,5 ίππους και η ροπή στα 2,2 κιλά στις 9.000 και 7.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η λειτουργία είναι πολιτισμένη και το μοτέρ νιώθει πολύ άνετα να το στροφάρεις και να φτάνεις μέχρι και το όριο. Η τελική αγγίζει τα 146 χλμ./ώρα στο κοντέρ με την CF Moto να ανακοινώνει επίσημα τα 128 χλμ./ώρα. 

Το επιβραδυντικό έργο έχει αναλάβει μια δαγκάνα ακτινικής τοποθέτησης της J.Juan με δύο έμβολα με την διάμετρο του δίσκου να φτάνει στα 300 χλστ. Πίσω η δαγκάνα είναι μονοπίστονη και ο δίσκος 250 χλστ. με την συνεργασία να χαρακτηρίζεται από δύναμη που έρχεται κάπως απότομα. 

Η 250ΝΚ δίνει αίσθηση σιγουριάς στο δρόμο και συνδυάζει ένα καλοζυγισμένο και στιβαρό πλαίσιο με μεγάλο κόψιμο στο τιμόνι για άνετες μανούβρες και ελιγμούς ακόμη και εκεί που τα πράγματα στενεύουν με το παραπάνω. 

Στην σέλα της 250NK οι εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου βρίσκονται εντός του μενού καθώς κινείται άνετα με 130 χλμ./ώρα στο κοντέρ χωρίς να κουράζεται ο αναβάτης .

Στα 3.290 ευρώ πραγματικά δεν μπορείς να ζητάς παραπάνω, ειδικά από τη στιγμή που η εικόνα της μοτοσυκλέτας, η ποιότητά αλλά και ο ώριμος και μεστός χαρακτήρας της στο δρόμο, σου δείχνουν ότι καθένα από αυτά τα ευρώ που καλείσαι να δώσεις το παίρνεις πίσω και με το παραπάνω.