ΜΟΤΟ ΑΝD BIKER ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ
ROYAL ENFIELD

Πρώτη επαφή - Royal Enfield Interceptor 650 10/6

  • img
  • img
  • img
  • img

Δεν είναι ένα ακόμα καταναλωτικό προϊόν ή απλά ένα συνονθύλευμα από άψυχα μέταλλα. Κάτι σαν ένας σύντροφος. Κι υπάρχουν μοτοσυκλέτες που μπορούν να παίξουν αυτό το ρόλο πολύ καλύτερα από άλλα μοντέλα. Γιατί;
 
Δύσκολη απάντηση καθώς δεν αφορά κάτι συγκεκριμένο αλλά περισσότερο για μια αίσθηση. Και φυσικά πρωτίστως αφορά την όραση καθώς το μάτι εύκολα θα "παγιδευτεί" από μια εντυπωσιακή εμφάνιση. Σαν τον "έρωτα με την πρώτη ματιά".
 
Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με το Interceptor 650 της Royal Enfield που θα τραβήξει επάνω του όλα τα βλέμματα χάρη στο ρετρό look του. Μόνο που στην περίπτωση της ινδικής μοτοσυκλέτας δεν είναι απλά ένα μοντέλο που θέλει να δείχνει κλασικό, αλλά έχει τη αίσθηση που απόπνεαν παλιά τα δίκυκλα. Κάτι που θα διαπιστώσεις στην πρώτη κιόλας βόλτα πάνω στη σέλα του Interceptor.
 
Ακόμα και μια μικρή βόλτα έως την Κακιά Σκάλα είναι το καλύτερο αντίδοτο στην "καθημερινότητα" και στην ένταση που δημιουργεί η ζωή στην πρωτεύουσα. Είναι απλά απόφαση στιγμής, και έτσι βρίσκεσαι να κατηφορίζεις προς το Σκαραμαγκά.
 
Δεν επιλέγεις τον αυτοκινητόδρομο φυσικά αλλά την παλιά Ε.Ο. Αθηνών- Κορίνθου καθώς το ζητούμενο είναι να πάψει το κυνηγητό του χρόνου.
Ίσως κάτι τέτοιο σκέφτηκαν -και πολύ σωστά- οι Ινδοί μηχανικοί και δεν τοποθέτησαν ένδειξη ώρας στις λιγοστές ψηφιακές ενδείξεις που υπάρχουν στα κλασικά όργανα. Ένα αναλογικό κοντέρ και ένα αναλογικό στροφόμετρο με το επιβεβλημένο χρωμιομένο στεφάνι είναι τα μοναδικά κομμάτια της μοτοσυκλέτας που παρεμβαίνουν στον ανοικτό ορίζοντα εμπρός σου. Είπαμε γνήσια αίσθηση μοτοσυκλέτας.
 
Αφήνοντας την Ελευσίνα πίσω σου, κατηφορίζοντας προς Νεράκι, τα πράγματα αρχίζουν να μπαίνουν στη θέση τους. Είναι η ώρα θα αφεθείς στην απόλαυση της οδήγησης στον γεμάτο στροφές δρόμο. Ο δικύλινδρος κινητήρας παράγει ένα ελαφρύ σφύριγμα που καλύπτεται από τον ήχο των δύο τελικών σε σχήμα χωνί.
Ο ήχος τους είναι τόσος όσο χρειάζεται για να ευχαριστιέσαι "μοτοσυκλέτα" αλλά και να μην γίνεται κουραστικός ή ενοχλητικός για τους άλλους.
 
Απόλυτο και συμπαγές το Interceptor ακολουθεί τις προσταγές σου. Η επιλογή της χωρητικότητας στα 650 κυβικά αποδεικνύεται σοφή επιλογή για την ινδική εταιρία, που εστιάζει περισσότερο στην ουσία παρά μόνο στο οπτικό αποτέλεσμα. Η δύναμη είναι όση πραγματικά χρειάζεσαι για να κινηθείς σε χαλαρούς ρυθμούς. Είπαμε στην αναπάντεχη αυτή βόλτα ο χρόνος δεν έχει θέση.
 
Η κίνηση στη Νέα Πέραμο -Μεγάλο Πεύκο για τους παλαιότερους- σε βγάζει από το ρυθμό αλλά ξέρεις ότι το καλό κομμάτι αρχίζει μετά τα Μέγαρα. Μετά τη λειτουργία του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου η παλιά Ε.Ο. για Κόρινθο έχει πολύ λιγότερη κίνηση, έτσι είναι το ιδανικό πεδίο για να ευχαριστηθεί κάποιος την οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας.
Οι γρήγορες απανωτές στροφές που ακροβατούν στον βράχο δεν είναι εμπόδιο για το νέο roadster της Royal Enfield που θα πλαγιάσει με ευκολία, ενώ οι σφιχτές αναρτήσεις βοηθούν και αυτές με τη λειτουργία τους. 
 
Δεν είναι μια μοτοσυκλέτα παιγνίδι αλλά από την άλλη δεν θα κουράσει κανένα οδηγό σε ένα στενό στροφιλίκι χάρη στην ιδανική θέση οδήγησης που δημιουργεί το ψηλό τιμόνι. Και φυσικά το Interceptor είναι εξοπλισμένο με τα αντίστοιχα φρένα (με ABS) ώστε εάν κανείς θελήσει να κινηθεί σβέλτα να έχει και την αντίστοιχη δύναμη πέδησης.
 
Έτσι και αλλιώς το παιγνίδι δεν θα διαρκέσει πολύ καθώς είναι μικρή η απόσταση μέχρι την Κακιά Σκάλα, εκεί όπου ο Σκίρωνας πέταγε τους περαστικούς στη θάλασσα όπου ένα χελωνοειδές τέρας τους κατασπάραζε.Σήμερα υπάρχουν ακόμα τα απότομα αυτά βράχια όπου τα διασχίζουν αυτοκίνητα και τρένα. Για μένα είναι ένα από τα καλύτερα μέρη στην Αττική, με μοναδική θέα στη θάλασσα, η οποία την ώρα της βόλτας μου αποκτά το πορφυρό χρώμα του δειλινού.
 
Ο προορισμός αυτός απέχει καμιά 50 χιλιόμετρα από το κέντρο της πρωτεύουσας αλλά μια βόλτα μέχρι εκεί μπορεί να σε αναζωογονήσει.
Ειδικά αν φτάσετε εκεί οδηγώντας μια μοτοσυκλέτα σαν το Interceptor 650 της Royal Enfield.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDES 19/11

    TEST - SYM VF125 EFI 2019

    Το VF125, το έτερο μέλος της νεοσύστατης οικογένειας παπιών της SYM, προτάσσει τα δικά του χαρίσματα και ισχυρά σημεία και απέναντι στις επιδόσεις του 185 αντιπαραθέτει τα αυξημένα επίπεδα χρηστικότητας αλλά και τον πιο οικονομικό του χαρακτήρα.

  • TEST RIDE 29/10

    CFMOTO 400GT

    Μπορεί ένα μοντέλο GT να έχει κινητήρα με χωρητικότητα “μόλις” 400 κ.εκ.; Σύμφωνα με την δυναμικά αναπτυσσόμενη CFMOTO, μπορεί και η απόδειξη είναι το μοντέλο της δοκιμής που ακολουθεί.

  • TEST RIDES 16/10

    TEST – SYM Wolf CR 300i - O λύκος ο καλός

    Μετά από τα Wolf 125 και 250, η SYM κάνει το επόμενο της βήμα στον χώρο των μοτοσυκλετών. Μελετημένα, με μικρή αύξηση στον κυβισμό και εμφάνιση που παραπέμπει στη νεορετρό κατηγορία

  • KAWASAKI 2/10

    TEST – Kawasaki W800 2019

    Το 1999 η Kawasaki παρουσιάζει το W650, μια μοτοσυκλέτα που αποτείνει φόρο τιμής στα μοντέλα “W” της δεκαετίας του 1960, τις πρώτες μεγάλες μοτοσυκλέτες που κατασκεύασε η εταιρεία από το Akashi. Το μοντέλο της δοκιμής, αποκαλύφθηκε τον Νοέμβριο του 2018, στο Μιλάνο...

  • TEST RIDE 19/8

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 18/8

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 17/8

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • DAYTONA 16/8

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • SYM 15/8

    TEST – SYM HD300 F4s 2019

    H SYM, παρουσιάζοντας το HD300 στην έκθεση του Μιλάνου, το φθινόπωρο του 2018, δημιούργησε το πιο ισχυρό και καλώς εξοπλισμένο μοντέλο της σειράς, που φέρνει βάση κυβισμού, το όνομα των HD σε μια πολύ απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία.

  • TEST RIDE 15/8

    Οδηγούμε το Honda Monkey 125 2019

    Me and my monkey λοιπόν, για μια μόλις εβδομάδα -που ήθελα να μην τελείωνε ποτέ. Εγώ και το πιθηκάκι μου. Ουρά δεν έχει, είναι όμως μικρό, σβέλτο και δεν χορταίνεις να το χαζεύεις. Η Honda έβαλε τα δυνατά της, για τη νέα έκδοση της εμβληματικής μινιόν μοτοσυκλέτας, ανεβάζοντας...

  • TEST RIDES 11/8

    KYMCO X-Town 300i ABS

    H μεσαία κατηγορία των GT scooter αποτελεί “πονοκέφαλο” για τους κατασκευαστές και αυτό γιατί βασική προϋπόθεση σε αυτά, είναι να συνδυαστούν επιτυχώς, διαμετρικά αντίθετα χαρακτηριστικά.

  • TEST RIDE 11/8

    KYMCO People-S 150i ABS

    Τα People, αποτελούν την σειρά μοντέλων με την οποία η KYMCO δραστηριοποιείται από το 1999 στην κατηγορία των αστικών πολυτελών scooter και το νέο S 150, φιλοδοξεί να γίνει ο… “άνθρωπος σου”, στα δύσκολα της καθημερινής μετακίνησης.

  • ROYAL ENFIELD 10/6

    Πρώτη επαφή - Royal Enfield Interceptor 650

    Υπάρχουν στιγμές που μια μοτοσυκλέτα είναι κάτι παραπάνω από ένα μεταφορικό μέσο. Όλοι μας το έχουμε διαπιστώσει αυτό σε κάποια στιγμή της ζωή μας. Άλλοι με το που βρέθηκαν σε μια σέλα, άλλοι συνειδητοποιώντας το σιγά-σιγά.

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...