MOTO AND BIKER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
TEST RIDE

Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019 8/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Η μικρή μοτοσυκλέτα της Gemini σε κερδίζει αμέσως με την λιτή και απέριττη σχεδίαση που κινείται στα πλαίσια της κατηγορίας scrambler, μιας κατηγορίας που έχει πάρει φωτιά τα τελευταία χρόνια με τις προτάσεις να πέφτουν βροχή από τους κατασκευαστές που ακολουθούν μανιωδώς την συγκεκριμένη τάση. Ο λόγος φυσικά είναι η ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση που παρουσιάζεται για scrambler μοτοσυκλέτες ανεξάρτητα από τον κυβισμό του κινητήρα τους. Η Scrambler της Gemini καλωσορίζει λόγω κινητήρα τους αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας Α1 στα χέρια τους, αλλά και όλους εκείνους που ψάχνουν για μια μοτοσυκλέτα με ρετρό εμφάνιση, για τις καθημερινές τους μετακινήσεις και αντιστέκονται σθεναρά στην ιδέα απόκτησης ενός παπιού ή scooter.

Προσιτό αλλά προσεγμένο 

Σε γενικές γραμμές η μοτοσυκλέτα της Gemini παρουσιάζει μία πολύ καλή εικόνα στον τομέα της ποιότητας κατασκευής δεδομένης και της προσιτής τιμής. Τα περισσότερα από τα μέρη της είναι μεταλλικά, με το πλαστικό να κάνει ελάχιστα την εμφάνισή του και μόνο όπου είναι απαραίτητο. Η βαφή είναι καλή και με εξαίρεση την μορφή κάποιων κολλήσεων στο πλαίσιο, η Scrambler 125 σε πείθει για την καλή ποιότητά της, κάτι που καταφέρνει και στον δρόμο: Τριγμοί και ενοχλητικοί κραδασμοί δεν περνάνε στον αναβάτη που νιώθει από κάτω την μοτοσυκλέτα να κινείται ως ένα ενιαίο κομμάτι προσθέτοντάς έτσι πόντους στην αυτοπεποίθησή του.

Άνετο Scrambleράκι

Η Scrambler 125 φέρει μια θέση οδήγησης διαμετρικά αντίθετη με το μικρό της μέγεθος. Αυτό σημαίνει ότι στη σέλα της θα βολευτούν τόσο οι βραχύσωμοι όσο και οι ψηλότεροι αναβάτες και αυτό την κάνει μια ιδανική επιλογή και για αναβάτριες. Είναι τόσο στενή όσο περιμένει κανείς από μια γυμνή μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. και τα πόδια φτάνουν στο έδαφος με ιδιαίτερη άνεση ακόμη και αν δεν είστε το πρώτο μπόι. Αυτό δεν εμποδίζει ούτε αναβάτες με ύψος κοντά στα 1,85 μ. να βολευτούν πάνω στην Scrambler 125 καθώς το τιμόνι με το καλό πλάτος βρίσκεται σε σωστή απόσταση από τον κορμό και έτσι διευκολύνει πολύ και στις συνεχείς μανούβρες. Η σέλα δείχνει και είναι λεπτή και το αφρώδες που φέρει έχει την ποιότητα για να σας κρατήσει ξεκούραστους, ακόμη και αν οδηγείτε πολλές ώρες στο αστικό τοπίο. Οι βαρύτεροι, άνω των 85 κιλών, θα εκφράσουν κάποιες ενστάσεις που είναι όμως λογικές για το πάχους του αφρώδους.

Μοτέρ που του ταιριάζει 

Ο ήπιος σε απόδοση αερόψυκτος κινητήρας των 124,7 κ.εκ. συμβάλλει τα μέγιστα στην vintage αίσθηση που προσφέρει η Scrambler και “ακούγεται” παράλληλα εξαιρετικά. Η ανοξείδωτη εξάτμιση απελευθερώνει έναν στακάτο μπάσο ήχο που θυμίζει έντονα φτιαγμένο παπί και ευφραίνει καρδιά σε κάθε βόλτα. Το μαλακό και ακριβές κιβώτιο παρουσιάζεται ιδανικά σφιχτό στην κλιμάκωση των σχέσεων του και εκμεταλλεύεται εξαιρετικά την ισχύ που παράγει το μοτέρ. Ο κινητήρας σε γενικές γραμμές είναι πολιτισμένος και παράγει ελάχιστους κραδασμούς που χωρίς να ενοχλούν απλά γίνονται αισθητοί, και αυτό στο άνω άκρο των στροφών λειτουργίας. Η Scrambler 125 ξεκινά γρήγορα στα φανάρια και αφήνει εύκολα πίσω της τα αυτοκίνητα είναι το ίδιο εύκολα φτάνει και τα 80 χλμ./ώρα στο κοντέρ της.

Οδηγώντας 

Η Gemini Scrambler 125 καταφέρνει να αντεπεξέλθει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά στο δύσκολο έργο της καθημερινής μετακίνησης στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Το κάνει μάλιστα προσφέροντας και ευχαρίστηση στον αναβάτη της παρά τα μόλις 125 κυβικά του κινητήρα της.

Ως μικρή μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. χωρά σχεδόν παντού και κυνηγά με χάρη ακόμη και τους γνωστούς βασιλιάδες της αστικής ζούγκλας που δεν είναι άλλοι από τα παπιά. Ο αναβάτης νιώθει ιδιαίτερα άνετα πάνω στη σέλα της καθώς εκτελεί ελιγμούς διαφόρων τύπων και διάρκειας με το πολύ χαμηλό βάρος να αποτελεί εδώ τον αφανή σύμμαχό του ως ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα αυτής της κατηγορίας μοτοσυκλετών. Ωστόσο η γοργή και αέρινη κίνηση ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα θα ήταν ανέφικτη αν το πλαίσιο και οι αναρτήσεις δεν παρουσίαζαν αυτή την υψηλού επιπέδου συνοχή που νιώθει ο αναβάτης είτε κατά τους ελιγμούς, είτε καθώς περνά πάνω από τις γνωστές ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Το πλαίσιο είναι όσο στιβαρό χρειάζεται για να μην νιώθεις πως η μοτοσυκλέτα αλλάζει… μορφή ανάμεσα στα πόδια σου. Από την άλλη όμως, και σε συνδυασμό με τις μαλακές αναρτήσεις, τα καταφέρνει εξίσου καλά στο σιδέρωμα των ανωμαλιών. Το σύνολο βρίσκεται σχεδόν στη χρυσή τομή μεταξύ συνοχής και αίσθησης για την κατηγορία και εκπλήσσει ευχάριστα για τον χαρακτήρα αλλά και την τιμή της Scrambler 125, σε σημείο που αφήνει τον αναβάτη να πιέσει για το κάτι παραπάνω, χωρίς να νιώθει παράλληλα ότι το ζορίζει.

Ρετρο γοητεία σε προσιτή τιμή 

Η Gemini Scrambler 125 κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής απέδειξε ότι όχι μόνο έχει λόγο ύπαρξης αλλά αξίζει και τον κόπο να την γνωρίσει κάποιος από κοντά. Με σοβαρή Scrambler εμφάνιση, καλή ποιότητα κατασκευής και αστικό προσανατολισμό, όπως άλλωστε όλα τα 125άρια, είναι μια μοτοσυκλέτα που θα χαρείς στην καθημερινότητά σου και που μπορείς να κάνεις δική σου στην ιδιαίτερα προσιτή τιμή των 2.250 ευρώ. Η εν λόγω τιμή ανταποκρίνεται στη εικόνα που παρουσιάζει η Scrambler συνολικά και αφήνει παράλληλα και πολύ… budget στην άκρη για τις απαραίτητες προσωπικές πινελιές. Είπαμε είναι retro, είναι και scrambler και είναι και σχετικά λιτή, οπότε έχετε όλους τους λόγους που χρειάζεστε για να βάλετε την δική σας σφραγίδα στην εμφάνισή της. Ακόμη κάθεστε;

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • DAYTONA 2/4

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 27/2

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 14/1

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4/2018

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.