ΜΟΤΟ ΑΝD BIKER ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ
HONDA

Οδηγούμε στην Ιταλία: Honda SH 300i 2/7/2015

  • img
  • img
  • img
  • img

Βρεθήκαμε στην πρώτη πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Honda SH 300i στην Ρώμη, μιας και οι Ιταλοί δείχνουν σταθερά την αγάπη τους για το συγκεκριμένο μοντέλο διατηρώντας το στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας.

Εμφανισιακά με την πρώτη βιαστική ματιά πιθανώς να μην μπορέσεις να καταλάβεις ότι πρόκειται για καινούριο μοντέλο. Μόλις όμως κάνεις άμεσα την σύγκριση με το προηγούμενο, τότε αντιλαμβάνεσαι πραγματικά ότι το σχεδιαστικό τμήμα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά. Ο κύριος στόχος ήταν τα πλαστικά τμήματα να αποκτήσουν περισσότερες γωνίες και να δείχνουν σαν «γλυπτό», κάτι που είναι εμφανέστατο τόσο στο πλαϊνό όσο και στο μπροστά μέρος του SH. Επίσης στο κάτω μέρος και ειδικά κοντά στην ποδιά επικρατεί πλέον το χρώμα και όχι το μαύρο, δίνοντας έτσι μία άλλη δυναμική. Τα φώτα LED, οι τροχοί έξι μπράτσων και μερικές ακόμα λεπτομέρειες όπως το ενσωματωμένο στα πλαστικά λογότυπο SH και λωρίδες χρωμίου

κάτω από την σέλα, ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την αισθητική αναβάθμιση. 
Από εκεί και πέρα συναντούμε για πρώτη φορά smart key, το οποίο δίνει σήμα από απόσταση δύο μέτρων για την εκκίνηση του κινητήρα, ο οποίος εν προκειμένω περνάει τις προδιαγραφές Euro 4 και έχει δεχτεί μικρές επεμβάσεις ώστε να μειωθεί η κατανάλωση στα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και να αποκτήσει περισσότερη ροπή χαμηλά.

Το πλαίσιο είναι εντελώς νέο, με μακρύτερο μεταξόνιο κατά 16 χλστ, ενώ με την αύξηση του ύψους της σέλας υπάρχει πια η δυνατότητα τοποθέτησης στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από αυτήν ενός full face κράνους. Επίσης βρίσκουμε υποδοχή για την στήριξη της τάπας του ρεζερβουάρ κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού.

Παρά τις δυσοίωνες προβλέψεις για καταιγίδες ο καιρός μας έκανε την χάρη και μπορέσαμε να οδηγήσουμε το νέο SH 300i  σε επαρχιακούς δρόμους, στην εθνική οδό αλλά και μέσα από το μποτιλιαρισμένο κέντρο της Ρώμης σε ένα κύκλο περίπου 150 χιλιομέτρων. Αβίαστα λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι διατηρεί όλα τα κορυφαία χαρακτηριστικά που έχουμε αγαπήσει στο συγκεκριμένο σκούτερ.

Απόλυτα σταθερό μέχρι την τελική του λίγο πάνω από τα 140 χιλιόμετρα ανά ώρα, με σφιχτές αναρτήσεις που δεν δυσανασχετούν στο πολύ άσχημο οδόστρωμα του κέντρου της πόλης, εύστροφο και δυνατό κινητήρα και πολύ καλά φρένα με στάνταρ το ABS. Η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 3.6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα αλλά αυτή η μέτρηση δεν αντικατοπτρίζει μία μέση κατανάλωση, μιας και κινούμασταν στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής με το γκάζι κολλημένο στο τέρμα. Εντός πόλης και στους πιο αργούς δρόμους η στιγμιαία κατανάλωση ήταν 3.1 λίτρα. Επομένως είναι σαφές ότι ο στόχος για μεγαλύτερη οικονομία επετεύχθη.

Το νέο SH αναμένεται να κυκλοφορήσει στην χώρα μας μετά το καλοκαίρι, με τιμή που δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ROYAL ENFIELD 10/6

    Πρώτη επαφή - Royal Enfield Interceptor 650

    Υπάρχουν στιγμές που μια μοτοσυκλέτα είναι κάτι παραπάνω από ένα μεταφορικό μέσο. Όλοι μας το έχουμε διαπιστώσει αυτό σε κάποια στιγμή της ζωή μας. Άλλοι με το που βρέθηκαν σε μια σέλα, άλλοι συνειδητοποιώντας το σιγά-σιγά.

  • TEST RIDE 13/5

    KYMCO People-S 150i ABS

    Τα People, αποτελούν την σειρά μοντέλων με την οποία η KYMCO δραστηριοποιείται από το 1999 στην κατηγορία των αστικών πολυτελών scooter και το νέο S 150, φιλοδοξεί να γίνει ο… “άνθρωπος σου”, στα δύσκολα της καθημερινής μετακίνησης.

  • SYM 7/5

    TEST – SYM HD300 F4s 2019

    H SYM, παρουσιάζοντας το HD300 στην έκθεση του Μιλάνου, το φθινόπωρο του 2018, δημιούργησε το πιο ισχυρό και καλώς εξοπλισμένο μοντέλο της σειράς, που φέρνει βάση κυβισμού, το όνομα των HD σε μια πολύ απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία.

  • TEST RIDE 24/4

    Οδηγούμε το Honda Monkey 125 2019

    Me and my monkey λοιπόν, για μια μόλις εβδομάδα -που ήθελα να μην τελείωνε ποτέ. Εγώ και το πιθηκάκι μου. Ουρά δεν έχει, είναι όμως μικρό, σβέλτο και δεν χορταίνεις να το χαζεύεις. Η Honda έβαλε τα δυνατά της, για τη νέα έκδοση της εμβληματικής μινιόν μοτοσυκλέτας, ανεβάζοντας...

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • DAYTONA 2/4

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 27/2

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 14/1

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 11/6/2018

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4/2018

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.