ΜΟΤΟ ΑΝD BIKER ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ
2018 HARLEY-DAVIDSON

Οδηγούμε στην Ισπανία τη νέα Harley-Davidson Softail Fatbob 11/6/2018

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες. Είναι το μέλλον της εταιρίας! Εμείς βρεθήκαμε στην Βαρκελώνη για να οδηγήσουμε τα νέα Softail,  ανάμεσά τους φυσικά και το νέο Fat Bob, το οποίο και σας παρουσιάζουμε.

Fat Bob,  το επιθετικό

 

Το Fat Bob, ήταν εκείνο που μας άρεσε περισσότερο και από τύχη βρεθήκαμε από τους πρώτους στη σέλα του. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή, με το φαρδύ του τιμόνι να τοποθετεί το σώμα ελαφρώς κυρτό προς τα εμπρός. Τα μαρσπιέ βρίσκονται μπροστά, αλλά δεν ενοχλούν, η αίσθηση της μοτοσυκλέτας είναι ελαφριά και παρά τα 306 ανακοινώσιμα κιλά νιώθεις ότι ζυγίζει κοντά στα 200.

Η Harley-Davidson έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο ζύγισμα. Οδηγούμε με το «κλειδί» στην τσέπη, λόγω του συστήματος keyless και ο δικύλινδρος των 107 ιντσών, λειτουργεί ομαλά από την αρχή με διαθέσιμη ροπή και ελαστικότητα για αργές ή γρήγορες βόλτες. Ο ψεκασμός έχει άριστη αίσθηση στο γύρισμα του γκριπ και το μοτέρ επιταχύνει αγόγγυστα με τελευταία σχέση στο κιβώτιο από τις 1.300 rpm.  Οι αναρτήσεις είναι άνετες και χαρακτηρίζονται από ομαλή και προοδευτική λειτουργία και σωστή απόσβεση στις ανωμαλίες. Στις στροφές, το Fat Bob δείχνει τα δόντια του αμέσως, αφήνοντας τον αναβάτη να ξύσει εύκολα στις «μπίλιες» των μαρσπιέ. Το σταθερό και προοδευτικό Fat Bob, σε αφήνει να οδηγείς σβέλτα απολαμβάνοντας την διαδρομή, όπως κάναμε και εμείς στον επαρχιακό φιδίσιο δρόμο της Βαρκελώνης

Έτοιμο για στρίψιμο

Η Harley-Davidson έβγαλε από το τμήμα R&D τις νέες Softail για το 2018, σε μία ανανέωση εκ βάθρων - την μεγαλύτερη στην ιστορία της εταιρίας. Το νέο Fat Bob ζυγίζει 9,97 kg λιγότερο από τον προκάτοχο και κινείται από το  νέο Milwaukee-Eight των 1753,42 cc ή από τον ακόμη μεγαλύτερο των 1.868 cc,  με ροπή 142,2 Nm και 152 Nm αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις είναι επίσης  νέες, με εξωτερική προφόρτιση ελατηρίου για το αμορτισέρ, και συνδυάζονται με το νέο ατσάλινο πλαίσιο, προορισμένο για ευκολία στην οδήγηση και στιβαρότητα στο στρίψιμο. Νέα επίσης είναι η εξάτμιση 2-1-2, αλλά και τα ασύμμετρα γραφικά στο ρεζερβουάρ. Ένα εντυπωσιακό LED φανάρι κοσμεί το μπροστινό τμήμα, νέα είναι η σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ τα μαρσπιέ επιτρέπουν μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές. Ματ μαύρα τελειώματα στα περιφερειακά, δύο δίσκοι στο μπροστινό φρένο, χυτοί αλουμινένιοι τροχοί και σύστημα οδήγησης χωρίς κλειδί (keyless), συνθέτουν μία πραγματικά νέα μοτοσυκλέτα. To FatBob ζυγίζει 306 κιλά πλήρες υγρών φέρει ρεζερβουάρ 13,6 λίτρων, με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5,6 l/100km, σύμφωνα με την Harley-Davidson.

Στροφή στο μέλλον

Το νέο Fatbob συνεχίζει την εμπορική του πορεία βάζοντας έτσι την αμερικάνικη εταιρία στην επόμενη φάση της με τους καλύτερους οιωνούς. Μία φάση στην οποία δεν χρειάζεται να είσαι έμπειρος “Harleάς” για να μπορείς να οδηγήσεις μια Harley-Davidson. Από όποιο χώρο των δύο τροχών και αν προέρχεσαι, θα βρεις γρήγορα την θέση σου πάνω στο Fat Bob, θα το ελέγξεις άνετα, θα κινηθείς μέσα στην πόλη με ευκολία, θα απολαύσεις οδήγηση. Σαν να οδηγείς μία κανονική μοτοσυκλέτα, χωρίς ιδιοτροπίες, με όλη την αίσθηση που προσφέρει μία Harley-Davidson. Άνεση και ελευθερία λοιπόν ή  “All for Freedom”, όπως λέει και το νέο μότο των Αμερικανών!

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 19/8

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 18/8

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 17/8

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • DAYTONA 16/8

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • SYM 15/8

    TEST – SYM HD300 F4s 2019

    H SYM, παρουσιάζοντας το HD300 στην έκθεση του Μιλάνου, το φθινόπωρο του 2018, δημιούργησε το πιο ισχυρό και καλώς εξοπλισμένο μοντέλο της σειράς, που φέρνει βάση κυβισμού, το όνομα των HD σε μια πολύ απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία.

  • TEST RIDE 15/8

    Οδηγούμε το Honda Monkey 125 2019

    Me and my monkey λοιπόν, για μια μόλις εβδομάδα -που ήθελα να μην τελείωνε ποτέ. Εγώ και το πιθηκάκι μου. Ουρά δεν έχει, είναι όμως μικρό, σβέλτο και δεν χορταίνεις να το χαζεύεις. Η Honda έβαλε τα δυνατά της, για τη νέα έκδοση της εμβληματικής μινιόν μοτοσυκλέτας, ανεβάζοντας...

  • TEST RIDES 11/8

    KYMCO X-Town 300i ABS

    H μεσαία κατηγορία των GT scooter αποτελεί “πονοκέφαλο” για τους κατασκευαστές και αυτό γιατί βασική προϋπόθεση σε αυτά, είναι να συνδυαστούν επιτυχώς, διαμετρικά αντίθετα χαρακτηριστικά.

  • TEST RIDE 11/8

    KYMCO People-S 150i ABS

    Τα People, αποτελούν την σειρά μοντέλων με την οποία η KYMCO δραστηριοποιείται από το 1999 στην κατηγορία των αστικών πολυτελών scooter και το νέο S 150, φιλοδοξεί να γίνει ο… “άνθρωπος σου”, στα δύσκολα της καθημερινής μετακίνησης.

  • ROYAL ENFIELD 10/6

    Πρώτη επαφή - Royal Enfield Interceptor 650

    Υπάρχουν στιγμές που μια μοτοσυκλέτα είναι κάτι παραπάνω από ένα μεταφορικό μέσο. Όλοι μας το έχουμε διαπιστώσει αυτό σε κάποια στιγμή της ζωή μας. Άλλοι με το που βρέθηκαν σε μια σέλα, άλλοι συνειδητοποιώντας το σιγά-σιγά.

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 11/6/2018

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.