ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 HARLEY-DAVIDSON

Οδηγούμε στην Ισπανία τη νέα Harley-Davidson Softail Fatbob 11/6

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες. Είναι το μέλλον της εταιρίας! Εμείς βρεθήκαμε στην Βαρκελώνη για να οδηγήσουμε τα νέα Softail,  ανάμεσά τους φυσικά και το νέο Fat Bob, το οποίο και σας παρουσιάζουμε.

Fat Bob,  το επιθετικό

 

Το Fat Bob, ήταν εκείνο που μας άρεσε περισσότερο και από τύχη βρεθήκαμε από τους πρώτους στη σέλα του. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή, με το φαρδύ του τιμόνι να τοποθετεί το σώμα ελαφρώς κυρτό προς τα εμπρός. Τα μαρσπιέ βρίσκονται μπροστά, αλλά δεν ενοχλούν, η αίσθηση της μοτοσυκλέτας είναι ελαφριά και παρά τα 306 ανακοινώσιμα κιλά νιώθεις ότι ζυγίζει κοντά στα 200.

Η Harley-Davidson έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο ζύγισμα. Οδηγούμε με το «κλειδί» στην τσέπη, λόγω του συστήματος keyless και ο δικύλινδρος των 107 ιντσών, λειτουργεί ομαλά από την αρχή με διαθέσιμη ροπή και ελαστικότητα για αργές ή γρήγορες βόλτες. Ο ψεκασμός έχει άριστη αίσθηση στο γύρισμα του γκριπ και το μοτέρ επιταχύνει αγόγγυστα με τελευταία σχέση στο κιβώτιο από τις 1.300 rpm.  Οι αναρτήσεις είναι άνετες και χαρακτηρίζονται από ομαλή και προοδευτική λειτουργία και σωστή απόσβεση στις ανωμαλίες. Στις στροφές, το Fat Bob δείχνει τα δόντια του αμέσως, αφήνοντας τον αναβάτη να ξύσει εύκολα στις «μπίλιες» των μαρσπιέ. Το σταθερό και προοδευτικό Fat Bob, σε αφήνει να οδηγείς σβέλτα απολαμβάνοντας την διαδρομή, όπως κάναμε και εμείς στον επαρχιακό φιδίσιο δρόμο της Βαρκελώνης

Έτοιμο για στρίψιμο

Η Harley-Davidson έβγαλε από το τμήμα R&D τις νέες Softail για το 2018, σε μία ανανέωση εκ βάθρων - την μεγαλύτερη στην ιστορία της εταιρίας. Το νέο Fat Bob ζυγίζει 9,97 kg λιγότερο από τον προκάτοχο και κινείται από το  νέο Milwaukee-Eight των 1753,42 cc ή από τον ακόμη μεγαλύτερο των 1.868 cc,  με ροπή 142,2 Nm και 152 Nm αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις είναι επίσης  νέες, με εξωτερική προφόρτιση ελατηρίου για το αμορτισέρ, και συνδυάζονται με το νέο ατσάλινο πλαίσιο, προορισμένο για ευκολία στην οδήγηση και στιβαρότητα στο στρίψιμο. Νέα επίσης είναι η εξάτμιση 2-1-2, αλλά και τα ασύμμετρα γραφικά στο ρεζερβουάρ. Ένα εντυπωσιακό LED φανάρι κοσμεί το μπροστινό τμήμα, νέα είναι η σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ τα μαρσπιέ επιτρέπουν μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές. Ματ μαύρα τελειώματα στα περιφερειακά, δύο δίσκοι στο μπροστινό φρένο, χυτοί αλουμινένιοι τροχοί και σύστημα οδήγησης χωρίς κλειδί (keyless), συνθέτουν μία πραγματικά νέα μοτοσυκλέτα. To FatBob ζυγίζει 306 κιλά πλήρες υγρών φέρει ρεζερβουάρ 13,6 λίτρων, με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5,6 l/100km, σύμφωνα με την Harley-Davidson.

 

Στροφή στο μέλλον


Το νέο Fatbob συνεχίζει την εμπορική του πορεία βάζοντας έτσι την αμερικάνικη εταιρία στην επόμενη φάση της με τους καλύτερους οιωνούς. Μία φάση στην οποία δεν χρειάζεται να είσαι έμπειρος “Harleάς” για να μπορείς να οδηγήσεις μια Harley-Davidson. Από όποιο χώρο των δύο τροχών και αν προέρχεσαι, θα βρεις γρήγορα την θέση σου πάνω στο Fat Bob, θα το ελέγξεις άνετα, θα κινηθείς μέσα στην πόλη με ευκολία, θα απολαύσεις οδήγηση. Σαν να οδηγείς μία κανονική μοτοσυκλέτα, χωρίς ιδιοτροπίες, με όλη την αίσθηση που προσφέρει μία Harley-Davidson. Άνεση και ελευθερία λοιπόν ή  “All for Freedom”, όπως λέει και το νέο μότο των Αμερικανών!

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 15/11

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 11/6

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.

  • ΔΟΚΙΜΗ KTM 250 DUKE 2018 25/4

    2018 KTM DUKE: 250 ποιοτικά κυβικά σε τιμή 125!

    Η οικογένεια Duke αριθμεί πλέον 7 μοντέλα, από 125 έως 1.290 κυβικά. Το KTM 250 Duke έρχεται το 2018 και στην Ελλάδα, με κορυφαίο εξοπλισμό και αντίστοιχα υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε τιμή που συνήθως βρίσκονται τα μοντέλα των 125 κυβικών!

  • DUCATI 21/4

    Δοκιμή: Ducati Supersport S 2017

    Οι Supersport & Supersport S του 2017 είναι οι πιο οικονομικές αλλά και φιλικές "ντυμένες" μοτοσυκλέτες της Ducati, που θα τα καταφέρουν το ίδιο καλά σε καθημερινή sport χρήση, όσο και σε track days στην πίστα.

  • SYMPHONY ST 200I ABS 2017 - EURO 4 18/4

    Δοκιμάζουμε το νέο Symphony ST 200i ABS

    Ακόμα πιο οικονομικό και ξανά κορυφαίο το νέο Symphony ST 200i ABS 2017 (Euro 4) με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 2.295 ευρώ.

  • TEST RIDE BMW G 310 GS 16/4

    BMW G 310 GS: Η πολυπόθητη καθημερινή περιπέτεια

    Μια μικρή σε κυβισμό μοτοσυκλέτα με στιλιστικά στοιχεία GS & κορυφαία ποιότητα BMW, οικονομική σε τιμή, κατανάλωση και συντήρηση και παράλληλα εύκολη, φιλική και χρηστική, που οδηγείται με Α2 δίπλωμα, και σας παίρνει από το χέρι” για να ζήσετε κι εσείς εύκολα την...

  • ΗONDA 21/3

    Δοκιμή: Honda CBR1000RR

    Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade.