ΜΟΤΟ ΑΝD BIKER ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ
TEST RIDES

KYMCO X-Town 300i ABS 11/8

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Από την μια άνεση / χώροι και από την άλλη ευελιξία  / ευκολία οδήγησης και όλα αυτά μάλιστα, σε υπερθετικό βαθμό! Η KYMCO έχει μακρά παράδοση σε αυτά τα μοντέλα, έχοντας στο παρελθόν δώσει πολύ καλά δείγματα στην κατηγορία, ενώ στην τρέχουσα γκάμα της, βρίσκουμε αρκετές προτάσεις αυτού του είδους από τα 125, μέχρι και τα 400 κ.εκ.

Στην δοκιμή που ακολουθεί, οδηγούμε το πιο προσιτό GT της KYMCO στα 300 κ.εκ., το οποίο τιμολογιακά μπαίνει και στα “χωράφια” των maxi scooter αντίστοιχου κυβισμού. 

H σχεδίαση του είναι καθ΄ όλα σύγχρονη και προσαρμοσμένη επιτυχώς στις εργονομικές απαιτήσεις της κατηγορίας, που θέλει μεγάλες επιφάνειες πλαστικών. Αντί λοιπόν ενός άχαρου αποτελέσματος, το X-Town 300 είναι αρκούντως δυναμικό, με την περιοχή της μάσκας και το σχήμα τον προβολέων να δημιουργεί μια ξεχωριστή και αναγνωρίσιμη ταυτότητα. 

Προχωρώντας στην θέση οδήγησης τα πράγματα είναι “γενναιόδωρα” απ΄όλες τις απόψεις. Μεγάλη σέλα με αρκετό αφρώδες και διαμόρφωση σε δύο επίπεδα ώστε να δημιουργείται σκαλοπάτι – “μαξιλαράκι” για την υποστήριξη του οδηγού. 

Σε ότι αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους, ανοίγοντας την σέλα αποκαλύπτεται ένα μεγάλο διαμέρισμα στο οποίο όμως χωράει ένα full face και ένα jet κράνος, με αρκετό “περίσσεμα” για να τοποθετηθούν και άλλα μικροπράγματα. Στην αριστερή πλευρά της ποδιάς, βρίσκεται ευρύχωρο ντουλαπάκι με παροχή ρεύματος 12V, το οποίο ασφαλίζει με διακόπτη αλλά δεν κλειδώνει. 

Δομικά, το Χ-Town 300i δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, ακολουθώντας πιστά την φιλοσοφία της κατηγορίας. Ατσάλινο πλαίσιο, συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ πίσω, με τους τροχούς να έχουν διάμετρο 14 ίντσες μπροστά και 13 ίντσες πίσω, φέροντας αντιστοίχως ελαστικά 120/80-14 και 150/70-13. Την πέδηση αναλαμβάνουν μονά δισκόφρενα 260 χλστ., με highlight του συστήματος να αποτελεί η τοποθέτηση τριπίστονης δαγκάνας μπροστά, ενώ τα μπλοκαρίσματα εξαλείφει μονάδα ABS.

Πατώντας την μίζα, ο κινητήρας παίρνει άμεσα μπροστά, κρατά ένα σταθερό ρελαντί και ακούγεται ελάχιστα, αφού το μεγάλο διαστάσεων τελικό κράτα την στάθμη του ήχου αρκετά χαμηλά. Στο άνοιγμα του γκαζιού, η μετάδοση εμπλέκεται ομαλά και συνεχίζει ήπια, μέχρι το scoοter να φτάσει τα 30 χλμ./ώρα, ενώ από εκεί και πάνω συνεχίζει πιο δυναμικά, μέχρι τα 100 χλμώρα. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι για το εύρος των ταχυτήτων που μπορεί να αναπτύξει κάποιος μέσα στην πόλη, το X-Town 300i είναι αρκετά σβέλτο και δεν θα αφήσει κανένα παράπονο για έλλειψη ισχύος.

Με το τιμόνι να κόβει αρκετά και να υπακούει αμεσότατα στις εντολές του αναβάτη, το X-Town 300i εντυπωσιάζει με την ικανότητα πραγματοποίησης ελιγμών, δεδομένου του συνολικού του όγκου. Πρόκειται για ένα από τα πιο ευέλικτα GT scooter της αγοράς και αξίζουν μπράβο στην KYMCO για το πώς κατάφερε να το πετύχει, χωρίς αυτό να λειτουργήσει εις βάρος άλλων χαρακτηριστικών.

Η κάλυψη από τον αέρα είναι καλή και το X-Town 300i δεν θα πει όχι σε αποδράσεις έκτος πόλης, μεταφέροντας αναβάτη και συνεπιβάτη, άνετα στον προορισμό τους. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει επίσης στα φρένα, ένας τομέας όπου η KYMCO δίνει ιδιαίτερη σημασία. Άψογο λοιπόν και σε αυτή την περίπτωση το σύστημα πέδησης, με πολύ καλή αίσθηση, αποτελεσματικότατο ABS και ισχύ αρκετή για να ακινητοποιηθεί το scooter από οποιαδήποτε ταχύτητα με ασφάλεια, ανεξαρτήτως του φορτίου του. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μέση τιμή που καταγράψαμε ήταν περίπου 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, μεταβαλλόμενη ελάχιστα προς τα πάνω, σε πιο δυναμική οδήγηση.

Τo Χ-Town 300i είναι ένας αντιπροσωπευτικός εκπρόσωπος των GT scooter που ποντάρει στην ουσία των πραγμάτων. Υπάρχουν στην αγορά πιο γρήγορά, πιο δυναμικά και πιο πλούσια εξoπλισμένα scooter, όμως εδώ πρόκειται για μια περίπτωση που χωρίς να εντυπωσιάζει στα σημεία, σε κερδίζει με τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, αποτελώντας μια πρώτης τάξεως επιλογή όταν το ζητούμενο είναι άνετη, απροβλημάτιστη και οικονομική καθημερινή μετακίνηση. 

Τα 4.660 ευρώ που κοστίζει (4.000 μετρητοίς) είναι μια τιμή που το βάζει αντιμέτωπο με μια ευρεία γκάμα μοντέλων ακόμα και από την maxi κατηγορία αντίστοιχου κυβισμού, με το X-Town να υπερισχύει έναντι αυτών σε ότι αφορά στους χώρους και στην άνεση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 19/8

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 18/8

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 17/8

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • DAYTONA 16/8

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • SYM 15/8

    TEST – SYM HD300 F4s 2019

    H SYM, παρουσιάζοντας το HD300 στην έκθεση του Μιλάνου, το φθινόπωρο του 2018, δημιούργησε το πιο ισχυρό και καλώς εξοπλισμένο μοντέλο της σειράς, που φέρνει βάση κυβισμού, το όνομα των HD σε μια πολύ απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία.

  • TEST RIDE 15/8

    Οδηγούμε το Honda Monkey 125 2019

    Me and my monkey λοιπόν, για μια μόλις εβδομάδα -που ήθελα να μην τελείωνε ποτέ. Εγώ και το πιθηκάκι μου. Ουρά δεν έχει, είναι όμως μικρό, σβέλτο και δεν χορταίνεις να το χαζεύεις. Η Honda έβαλε τα δυνατά της, για τη νέα έκδοση της εμβληματικής μινιόν μοτοσυκλέτας, ανεβάζοντας...

  • TEST RIDES 11/8

    KYMCO X-Town 300i ABS

    H μεσαία κατηγορία των GT scooter αποτελεί “πονοκέφαλο” για τους κατασκευαστές και αυτό γιατί βασική προϋπόθεση σε αυτά, είναι να συνδυαστούν επιτυχώς, διαμετρικά αντίθετα χαρακτηριστικά.

  • TEST RIDE 11/8

    KYMCO People-S 150i ABS

    Τα People, αποτελούν την σειρά μοντέλων με την οποία η KYMCO δραστηριοποιείται από το 1999 στην κατηγορία των αστικών πολυτελών scooter και το νέο S 150, φιλοδοξεί να γίνει ο… “άνθρωπος σου”, στα δύσκολα της καθημερινής μετακίνησης.

  • ROYAL ENFIELD 10/6

    Πρώτη επαφή - Royal Enfield Interceptor 650

    Υπάρχουν στιγμές που μια μοτοσυκλέτα είναι κάτι παραπάνω από ένα μεταφορικό μέσο. Όλοι μας το έχουμε διαπιστώσει αυτό σε κάποια στιγμή της ζωή μας. Άλλοι με το που βρέθηκαν σε μια σέλα, άλλοι συνειδητοποιώντας το σιγά-σιγά.

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 11/6/2018

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.