MOTO AND BIKER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
ΗONDA

Δοκιμή: Honda CBR1000RR 21/3/2018

  • img

Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade.

Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade. Δώστε βάση στην λέξη “βελτίωση” καθώς το νέο CBR ΔΕΝ αποτελεί μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη από το μηδέν, αλλά μια καλό-ακονισμένη, αποτελεσματικότατη εκδοχή του προηγούμενου μοντέλου.

Η χρήση του Throttle By Wire (Ride By Wire) είναι πρωτιά για τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα της Honda (άργησε), ενώ το CBR χρησιμοποιεί και Accelerator Position Sensor (APS) που αρχικά σχεδιάστηκε για το RC213V-S.

Ο κινητήρας έχει μεταφερθεί από το προηγούμενο μοντέλο, βελτιωμένος όμως, ώστε να ανεβάζει ταχύτερα και ψηλότερα στροφές, με μια αρκετά μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης και διαφορετικό χρονισμό.

Οι Ιάπωνες αναφέρουν αύξηση ιπποδύναμης κατά 8 kW (10,7 hp) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ πλέον η μοτοσυκλέτα διαθέτει και 3 Rider Modes.

Επιτέλους, οι Ιάπωνες τοποθέτησαν μια μονάδα μέτρησης αδράνειας 5 αξόνων (IMU) στο Superbike τους, που μαζί με το νέο Ride by Wire επιτρέπει στα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα να δουλέψουν βέλτιστα ανάλογα τη θέση και την κινητική κατάσταση της μοτοσυκλέτας.

Στα βοηθήματα έχουμε επιτέλους Traction Control -που η Honda αποκαλεί HSTC (Honda Selectable Torque Control), Cornering ABS με σύστημα “Rear Lift Control” αποφυγής ανύψωσης του πίσω τροχού στο δυνατό φρενάρισμα, και Wheelie Control.

Στη νέα έγχρωμη οθόνη TFT (που ρυθμίζει αυτόματα τη φωτεινότητα της ανάλογα με το επίεπδο του φωτισμού περιβάλλοντος) τρία είναι τα display modes, Street, Circuit & Mechanic, τα οποία φροντίζουν να παράσχουν τις σωστές πληροφορίες για χρήση δρόμου, πίστας (Lap Timer, κλπ.), ή τέλος προβολή περισσότερων τεχνικών πληροφοριών (ένδειξη σχέσης κιβωτίου, θερμοκρασία ψυκτικού, κατάσταση μπαταρίας, άνοιγμα γκαζιού, κλπ).

Για να γίνουν τα πράγματα λίγο πιο πολύπλοκα, στο Display Mode “Street” ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 έτοιμα Riding Modes και 2 USER που μπορούν να έρθουν στα μέτρα του καθενός. Στο ίδιο Display Mode ο αναβάτης βλέπει στα όργανα τις ρυθμίσεις για ιπποδύναμη, Traction Control και φρένο κινητήρα.

Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • DAYTONA 2/4

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 27/2

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 14/1

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4/2018

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.