CFMOTO 400GT


ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ GT ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ “ΜΟΛΙΣ” 400 Κ.ΕΚ.; ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΗ CFMOTO, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ. 

  • 29/10/2019

Του Κώστα Γαμβρούλη 

Το παρουσιαστικό της είναι επιβλητικό και αρκετά “εμπροσθόβαρο” με τον όγκο της να συγκεντρώνεται πάνω από τον κινητήρα και τον μπροστινό τροχό. Μεγάλες σε έκταση οι επιφάνειες των πλαστικών του fairing, ειδικά στα πλαϊνά τμήματα, τα οποία εκτείνονται αρκετά χαμηλά προς τα κάτω. 

Στο 400 GT, το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων είναι εσκεμμένα “φουσκωμένο” σε ότι αφορά στο πλάτος του και σε συνδυασμό με τo fairing που το αγκαλιάζει, δημιουργούν μια “ασπίδα” πρoστασίας στην θέση οδήγησης. 

Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, βαφή, φινίρισμα και συναρμογή δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα και γκρίνιες και η χαμηλή τιμή της μοτοσυκλέτας, δεν έχει κανένα αντίκτυπο σε αυτό τον τομέα. 

Στα του κινητήρα τώρα, αυτός είναι δικύλινδρος, υγρόψυκτος με 2ΕΕΚ και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η χωρητικότητα του ανέρχεται στα 400,4 κ.εκ. και η ονομαστική του απόδοση στους 40,1 ίππους. 

Η ζελατίνα, ρυθμίζεται σε ένα εύρος 60mm μέσω μηχανισμού που δεν απαιτεί χρήση εργαλείων. 
Η θέση οδήγησης είναι ουδέτερη και τα σημεία επαφής του αναβάτη με την μοτοσυκλέτα δεν προκαλούν τεντώματα και άβολες θέσεις στις αρθρώσεις. 

Το 400 GT, δεν είναι μια ελαφριά μοτοσυκλέτα για τα δεδομένα των 400 κ.εκ. αλλά σίγουρα είναι ισορροπημένη και ευκολοδήγητη. Ο κινητήρας είναι ελαστικός και δεν χρειάζεται να καταφεύγει κανείς στο 6άρι κιβώτιο και στον συμπλέκτη συνεχώς. Οι αναρτήσεις είναι σε γενικές γραμμές άνετες αλλά χωρίς να χάνουν την συνοχή σε πιο υψηλές ταχύτητες και υπό πίεση. Το μπροστινό φρένο είναι πολύ γραμμικό στην απόδοση της ισχύος και αποτελεσματικό, το πίσω από την άλλη, είναι λίγο αναίσθητο και ενεργοποιεί πολύ γρήγορα το ABS. 
  
Στον ανοικτό δρόμο, το 400 GT επιταχύνει γραμμικά για να φτάσει με επιμονή και σε καλές συνθήκες σε μια τελική της τάξεως των 165 χλμ./ώρα. Η μοτοσυκλέτα είναι σταθερότατη, τόσο στην ευθεία όσο και στις παρατεταμένες στροφές. Η κάλυψη από τον αέρα είναι πολύ καλή, με την ζελατίνα στην πάνω θέση, ενώ η μέση κατανάλωση που μέτρησα ήταν 4,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, τιμή αρκετά καλή για μοτοσυκλέτα 400 κ.εκ. 

Tελικά μπορεί το CFMOTO 400 GT, ένα 400άρι μηχανάκι να θεωρηθεί touring; Ναι μπορεί, είναι η απάντηση και μάλιστα καταλαμβάνει μια μοναδική θέση στην αγορά, αφού ανταγωνισμός δεν υπάρχει. Mε την τιμή του στα 5.990 ευρώ και με αυτό τον μοναδικό χαρακτήρα, το πράγμα ξεκαθαρίζει σε μεγάλο βαθμό. Αν θέλετε μια μοτοσυκλέτα, προσιτή και οικονομική, ευκολοδήγητη, με μεγάλες δυνατότητες στα ασφάλτινα ταξίδια, δεν έχετε άλλη επιλογή. Το θετικό είναι, ότι αυτή η μοναδική επιλογή, δεν είναι σε καμία περίπτωση κακή. Κάθε άλλο.