MOTO AND BIKER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
TEST RIDE BMW G 310 GS

ΔΟΚΙΜΗ: 2018 BMW G 310 GS 16/4/2018

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Τι είναι, με λίγα λόγια, το G 310 GS; Η καλώς εννοούμενη δίτροχη περιπέτεια, σε μικρό πακέτο, και το BMW που όλοι θέλαμε αλλά μέχρι σήμερα δεν μπορούσαμε να αποκτήσουμε. Ένα GS για όλους και για όλες, οικονομικό, ελαφρύ, ποιοτικό και ικανό, τόσο στον δρόμο όσο και στο χώμα.

Μέχρι και σήμερα το extra-premium status-symbol dream-bike BMW R 1200 GS είναι προσιτό μόνο σε μια μικρή και εύπορη μερίδα του εκλεκτικού αγοραστικού κοινού των Adventure μοτοσυκλετών. Λογικό ήταν η BMW να θέλει να επεκτείνει την εμπορική επιτυχία της μοτοσυκλέτας και σε μικρότερα κυβικά, για περισσότερους αγοραστές.

Κάπως έτσι, και αφού είδαμε τη γέννηση των μεσαίων μοντέλων F 800 GS & F 650 GS, η BMW Motorrad αποφάσισε να απλώσει τα δίχτυα της και σε ένα ακόμα ευρύτερο κοινό.

Το «μικρό» G 310 GS φοράει τον μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο κινητήρα των 313 cc του naked G 310 R, και αποδίδει 34 PS/9.500 rpm, με μέγιστη ροπή τα 28 Νm/7.500 rpm. Ο κινητήρας είναι αντίστροφα τοποθετημένος, με την εξαγωγή προς τα πίσω, με οφέλη κυρίως στο κράτημα.

Ο 19άρης μπροστινός τροχός, το στιβαρό ανάποδο πιρούνι 41 mm και οι ικανές διαδρομές αναρτήσεων (180 mm εμπρός/πίσω), μεταφράζονται σε άνετη διαβίωση τόσο στο «βομβαρδισμένο» ελληνικό οδόστρωμα, όσο και σε εκτός δρόμου εξορμήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα πολύ καλά ελαστικά πρώτης τοποθέτησης όχι μόνο είναι Metzeler Tourance, αλλά δεν είναι «της σειράς» καθώς έχουν σχεδιαστεί και εξελιχθεί ΕΙΔΙΚΑ για το BMW G 310 GS! Η σέλα βρίσκεται στα 835mm (αναβάτης με ύψος 1,70 πατάει άνετα όλο το πέλμα του ενός ποδιού κάτω), ενώ η BMW δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ δύο ακόμα σελών, μία στα 820mm και μία στα 850.

Όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες BMW, το δικάναλο ABS βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό της νέας G 310 GS, κάνοντας παρέα στα δύο δισκόφρενα (300mm μπροστά και 240mm πίσω).

Εξαιρετική κίνηση η δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS, εύκολα μάλιστα με το πάτημα ενός κουμπιού στο αριστερό γκριπ, ώστε να μπορείτε να οδηγήσετε στο χώμα, δίχως την παρέμβαση του συστήματος. Στα όργανα το G 310 GS διαθέτει μία μεγάλη, ευανάγνωστη οθόνη υγρών κρυστάλλων με πλήθος ενδείξεων. Η στάση σώματος του αναβάτη είναι όρθια, με το φαρδύ τιμόνι να προσφέρει άριστο έλεγχο και την άνετη σέλα να κρατάει τους επιβαίνοντες «φρέσκους» ακόμα και μετά από πολλά χιλιόμετρα παραμονής πάνω της. Παράλληλα, το μικρό σχετικά βάρος των 169,5 γεμάτων κιλών κάνει ελιγμούς με χαμηλές ταχύτητες και άλλες μανούβρες παιχνιδάκι, ακόμα και για «μινιόν» αναβάτες. Ο κινητήρας επιταχύνει θετικά και γραμμικά, ο ψεκασμός είναι άριστος ενώ η μανέτα του συμπλέκτη έχει ελαφρύ τράβηγμα.

 

Επομένως

Το μικρό GS θα κάνει και ταξίδι, αν και εκεί οι ταχύτητες που προτιμάει είναι ανάμεσα στα 100 και 130 km/h -ψηλότερα κάνουν την εμφάνιση τους κάποιοι κραδασμοί. Με τελική τιμή των 5.950 ευρώ (με ΦΠΑ) στην Ελλάδα, μπορείτε να αποκτήσετε την πιο οικονομική μοτοσυκλέτα adventure BMW -και φυσικά την πιο οικονομική GS-, μια μικρή σε κυβισμό μοτοσυκλέτα περιπέτειας, που δεν κάνει όμως εκπτώσεις σε ποιότητα κατασκευής, κύλισης, και οδικής συμπεριφοράς.

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας     

  • Τύπος 4Τ, 1Κ, 4Β, 2ΕΕΚ
  • Κυβισμός (cc)           313
  • Ιπποδύναμη (kw/PS)           25/34
  • στις (rpm)       9500
  • Ροπή (Nm / kgm)      28/2,855
  • Στις (rpm)       7500

Συμπλέκτης   Υγρός, πολύδισκος

Κιβώτιο          6 σχέσεων

Πλαίσιο          Ατσάλινο, σωληνωτό

Ανάρτηση εμπρός    Ανάποδο πιρούνι 41mm

Ανάρτηση πίσω        Μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό

Διαδρομές αναρτήσεων (mm)         180 / 180

Φρένα

  • Εμπρός          Δ 300mm, ακτινική δαγκάνα 4Ε, ABS
  • Πίσω   Δ 240mm, δαγκάνα 2Ε, ABS
  • ABS    BMW Motorrad ABS

Ελαστικά       

  • Εμπρός          Metzeler Tourance, 110/80-19
  • Πίσω   Metzeler Tourance, 150/70-17

Διαστάσεις και βάρος         

  • Μήκος (mm)  2.075
  • Πλάτος (mm) 880
  • Ύψος σέλας (mm)    835
  • Βάρος με υγρά (kg)  169,5

Ρεζερβουάρ (lt)         11

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 13/5

    KYMCO People-S 150i ABS

    Τα People, αποτελούν την σειρά μοντέλων με την οποία η KYMCO δραστηριοποιείται από το 1999 στην κατηγορία των αστικών πολυτελών scooter και το νέο S 150, φιλοδοξεί να γίνει ο… “άνθρωπος σου”, στα δύσκολα της καθημερινής μετακίνησης.

  • SYM 7/5

    TEST – SYM HD300 F4s 2019

    H SYM, παρουσιάζοντας το HD300 στην έκθεση του Μιλάνου, το φθινόπωρο του 2018, δημιούργησε το πιο ισχυρό και καλώς εξοπλισμένο μοντέλο της σειράς, που φέρνει βάση κυβισμού, το όνομα των HD σε μια πολύ απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία.

  • TEST RIDE 24/4

    Οδηγούμε το Honda Monkey 125 2019

    Me and my monkey λοιπόν, για μια μόλις εβδομάδα -που ήθελα να μην τελείωνε ποτέ. Εγώ και το πιθηκάκι μου. Ουρά δεν έχει, είναι όμως μικρό, σβέλτο και δεν χορταίνεις να το χαζεύεις. Η Honda έβαλε τα δυνατά της, για τη νέα έκδοση της εμβληματικής μινιόν μοτοσυκλέτας, ανεβάζοντας...

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • DAYTONA 2/4

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 27/2

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 14/1

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.