Shadow Six Typhoon


Ένα Polaris RZR πάνω σε δύο Yamaha jet ski με συνολικά 3,600 cc, 500 hp και 2 τούρμπο. Τι δεν καταλαβαίνεις;

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 28/7/2022

Μόνο στις ΗΠΑ και, πιθανότατα, κι εκεί μόνο στη Φλόριντα. Η Riva Racing δεν είναι απλώς μια εταιρεία που ειδικεύεται στο εμπόριο θαλάσσιων οχημάτων (Seadoo, Kawasaki και Yamaha), μα τρέχει ένα αγωνιστικό πρόγραμμα μέσω της Riva Motorsports και άλλο ένα που ασχολείται αποκλειστικά με τη δημιουργία μοναδικών οχημάτων, τη Shadow Six.

Η τελευταία είναι υπεύθυνη γι’ αυτό το κατασκεύασμα που δυσκολευόμαστε να περιγράψουμε με μια λέξη. Βέβαια η Shadow Six το κάνει για μας, εξηγώντας πως αυτό είναι το πρώτο στον κόσμο Aquatic Utility Vehicle.

Ασχέτως από ταμπελάκια πάντως, αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι ένα side by side UTV, το γνωστό διθέσιο Polaris RZR, δεμένο πάνω σε δύο jet ski, αντί για ρόδες! Για την ακρίβεια, ούτε το πάνω μέρος είναι το RZR, ούτε από κάτω είναι ακριβώς τα δύο jet ski όπως τα γνωρίζουμε.

Στην καμπίνα οι Αμερικανοί έφτιαξαν ένα αντίγραφο του πλαισίου του RZR από τιτάνιο, για να είναι ελαφρύ και να μη σκουριάζει, ενώ του φόρεσαν after market body kits της Polaris για το RZR.

Από κάτω κατασκεύασαν δύο πλωτήρες μήκους 3.3 μέτρων από αεροπορικού τύπου ανθρακόνημα, και μέσα τους τοποθέτησαν τους κινητήρες από τα jet ski Yamaha GP1800 R SVHO, ήτοι 1,800 cc και 250 hp με τούρμπο έκαστος.

Το αποτέλεσμα πρέπει να είναι τουλάχιστον συναρπαστικό, ενώ η οδήγησή του εμφανίζει στοιχεία που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε θαλάσσια σκάφη, όπως οι αναρτήσεις για παράδειγμα.

Η Shadow Six διατηρεί τις αναρτήσεις του RZR και μάλιστα μας λέει πως το Typhoon στρίβει πολύ καλά καθώς από το συνολικό βάρος των περίπου 1,043 κιλών του μόνο τα 136 βρίσκονται πάνω απλό την ίσαλο γραμμή, ενώ εξοπλίζεται επιπλέον με σύστημα Cornering Control.

Στη συνέχεια μας λέει πως διαθέτει και εξαρτήματα που θα βελτιώσουν την απόδοση των μοτέρ, και πως μπορεί να πετύχει τελική άνω των 140 km/h. Πλανάροντας στο νερό.

Το καλύτερο απ’ όλα είναι πως το Typhoon πουλιέται κανονικά στις ΗΠΑ, έναντι περίπου 250,000 δολαρίων και η διάθεσή του εκτιμάται να αρχίσει στο πρώτο μισό του 2023. Το “πρόβλημα” είναι πως υπολογίζει να κατασκευάσει έως 30 κομμάτια στο 2023, ενώ έχει ήδη ενδιαφέρον από το κοινό για περισσότερα. Και μετά έχει βάλει στόχο να φτιάξει και τετραθέσια έκδοση...

Σας το είπαμε απ’ την αρχή, μόνο στη Φλόριντα.