Moto Guzzi V7 2021: 25% δυνατότερη, βελτιωμένη παντού


Περισσότερα από 50 χρόνια έχουν περάσει από το ντεμπούτο του πρώτου V7 και το 2021 η Moto Guzzi κάνει ένα ακόμα βήμα εξέλιξης στο μοντέλο.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΑΖΗΣ
  • 14/12/2020

Με 25% δυνατότερο από πριν Euro 5 κινητήρα, ανεβασμένο επίπεδο εξοπλισμού και πιο ραφιναρισμένο παντού, το Moto Guzzi V7 κάνει ποδαρικό στο 2021 με το δεξί σε δύο εκδόσεις. Την πιο σύγχρονη και μινιμαλιστική V7 Stone και την πανέμορφη και πιο κλασική V7 Special.

Η ιταλική εταιρεία θεωρεί πως το φρεσκάρισμα είναι τόσο βαθύ ώστε πλέον να μην χρειάζεται η λατινική αρίθμηση (ΙΙ, ΙΙΙ, κλπ.) δίπλα στο όνομα του μοντέλου.

Το νέο Moto Guzzi V7 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τη V7 Stone, με το γνωστό μινιμαλιστικό στιλ της έκδοσης και τα πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά (ζάντες με μπράτσα, πιο σύγχρονος προβολέας, ψηφιακά όργανα, κ.α.), και τη V7 Special σε πιο κλασικές γραμμές, με διαφορετική σέλα, ακτινωτούς τροχούς, πιρούνι δίχως φυσούνες, χρωμιωμένα μέταλλα, λευκή ρίγα στη βαφή, vintage προβολέα και δύο αναλογικά “ρολόγια” αντί του νέου ψηφιακού στρογγυλού οργάνου της Stone.

Νέος είναι ο κινητήρας του V7, προερχόμενος από εκείνον του V85 TT, χαρίζοντας καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη αποδοτικότητα σε σχέση με πριν.

Μιλάμε για 25% (!) περισσότερη δύναμη, με τους ανακοινώσιμους ίππους να έχουν ανέβει από τους 52 hp / 6,200 rpm στους 65 hp / 6,800 rpm, με αντίστοιχα θαυμαστή αύξηση της ροπής από τα 6.1 kgm / 4,250 rpm στα 7.44 kgm / 5,000 rpm. Σημειώστε πως περισσότερο από το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 3.000 rpm!

Το στρατηγείο του Mandello del Lario αναφέρει πως ο νέος κινητήρας είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένος από τον προηγούμενο, τόσο σε θέμα απόδοσης και τεχνολογίας όσο και αισθητικής.

Νέες είναι οι μεγαλύτερες εξατμίσεις, φαρδύτερος είναι ο πίσω τροχός, και πιο ανθεκτικά τα πίσω αμορτισέρ.

Νέα είναι τα πλαινά τμήματα του κουστουμιού, νέο και κοντύτερο το πίσω φτερό.

Το πλαίσιο έχει εξελιχθεί με την προσθήκη ατσάλινων τμημάτων στην περιοχή του πιρουνιού, τα νέα αμορτισέρ πίσω προσφέρουν μεγαλύτερη διαδρομή, και η νέα σέλα μεγαλύτερη άνεση.

Νέα είναι και τα μαρσπιέ, νέα και τα full LED φώτα στην V7 Stone, με ένα DRL φως στο σχήμα του αετού της Moto Guzzi!

Στα όργανα τώρα, η Stone διαθέτει ένα στρογγυλό “ρολόι”, που όμως είναι πλήρως ψηφιακό, και σε πρώτη ματιά ξενίζει αρκετά - με τον καιρό πάντως θα το συνηθίσουμε κι αυτό. Όσον αφορά στη Stone, νέες είναι και οι ζάντες με μπράτσα, με φαρδύτερη από πριν την πίσω, και με ελαστικό 150/70.

Η V7 θα διατίθεται και σε έκδοση A2 (έως 47 hp ανεξαρτήτως κυβισμού), ενώ και οι τρεις εκδόσεις έρχονται με το MGCT Traction Control στον στάνταρ εξοπλισμό, με δυνατότητα απενεργοποίησης.

Η V7 Stone θα διατίθεται σε 3 χρώματα με σατέν φινίρισμα: Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio και Arancione Rame. Αντίστοιχα, η V7 Special θα κυκλοφορήσει σε: Blu Formale και Grigio Casual.