Kawasaki Z400 & Ninja 400 2023


Για ένα μικρό διάστημα έμειναν εκτός βιτρίνας τα δύο δικύλινδρα 400άρια της Kawasaki, για να επιστρέψουν τώρα ξαναρυθμισμένα και δίχως άλλες αλλαγές.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 2/6/2022

Οι δύο Α2 μοτοσυκλέτες της Kawasaki, η γυμνή Ζ400 και η τρεις φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια SSP300 Ninja 400, επιστρέφουν στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας μετά το πέρας των σπουδών τους με θέμα “Συμμορφώνομαι με τις Euro 5”.

Αμφότερα φορούν έναν υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά με χωρητικότητα 399 cc και μέγιστη απόδοση που ανακοινώνεται ακριβώς ίδια με πριν και στο νέο περιβάλλον ευρω-προδιαγραφών: 44.4 hp στις 10,000 rpm και 3.8 kgm στις 8,000 rpm.

Ο κινητήρας κρέμεται από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα που απεικονίζεται καλύτερα εκτεθειμένο στο roadster/streetfighter Z400 και τη γυμνή Sugomi σχεδιαστική του φιλοσοφία.

Τόσο το Z400 όσο και το Ninja 400 διατηρούν τα σημαντικά εφόδια που διέθεταν στην πρώτη τους γενιά, που δεν είχε αλλάξει από το 2019 ως τώρα, δηλαδή τον συμπλέκτη slip & assist, μονόδρομος με υποβοήθηση δηλαδή.

Όσον αφορά στα χρώματα, αυτά είναι νέα για την ελληνική αγορά, όχι όμως και για τον υπόλοιπο κόσμο, καθώς γνωρίζουμε πως ήταν σίγουρα διαθέσιμα από πέρυσι σε Ασία και ΗΠΑ.

Το Ζ400 θα πωλείται σε συνδυασμό μαύρου-πράσινου ή σε λευκό, ενώ το Ninja 400 στο γνωστό πράσινο της Kawasaki.

Χρόνοι έλευσης στην αγορά δεν αποκαλύπτονται, ενώ για την Ελλάδα θυμίζουμε πως βρισκόμαστε σε φάση μετάβασης για την αντιπροσωπεία, η οποία εδώ και λίγες μέρες έχει περάσει και επίσημα στην αγκαλιά της KSR Hellas.