Συγκεκριμένα, η Royal Enfield κατέγραψε αύξηση +82% στην Ευρώπη, με τις πωλήσεις στις μεγαλύτερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου να έχουν ως εξής: +221% στην Βρετανία, +82% στην Γαλλία, +73% στην Γερμανία και +24% στην Ιταλία!
Συνδυαστικά με την αύξηση της τάξεως του +16,7% στην Β. Αμερική και του +22% στην ΝΑ Ασία (ASEA), θα περίμενε κανείς ότι στα κεντρικά της εταιρείας θα ανοίγανε κιβώτια με σαμπάνιες αλλά μάλλον αυτό που κυριαρχεί είναι προβληματισμός.
Ο λόγος είναι ότι συνολικά οι πωλήσεις της εταιρείας, σημείωσαν πτώση κατά 18% και αυτό οφείλεται αποκλειστικά στην γενικευμένη ύφεση της Ινδικής αγοράς, όπου καταγράφεται και το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς της Royal Enfield.
Βλέπετε το 97% των μοτοσυκλετών που πουλά η εταιρεία διατίθεται στην Ινδία και η μειωμένη κατά 19,7% απόδοση της στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, επέδρασε καταλυτικά στα συνολικά αποτελέσματα, ως κυρίαρχος ποσοστιαία συντελεστής.
Αυτό δεν οφείλεται βέβαια σε λάθος χειρισμούς ή αποτυχημένη στρατηγική της Royal Enfield, αφού όπως ήδη επισημάνθηκε, η ύφεση στην Ινδική αγορά είναι γενικευμένη.