Αυτό που δεν ήταν σαφές ωστόσο, ήταν το σε ποιες αγορές θα είναι διαθέσιμες οι μοτοσυκλέτες και αν θα υπάρχει διαφοροποίηση σε αυτές, αναλόγως του που θα πωλούνται.
Νέες πληροφορίες λοιπόν, αναφέρουν ότι η γκάμα θα είναι κοινή για την Ινδία και την Ευρώπη. Με τις νέες πολύ αυστηρές προδιαγραφές ρύπων BS-VI (εναρμονισμένες με τις Euro 5) να εφαρμόζονται στην Ινδία τον Απρίλιο, η διάθεση κοινής γκάμας στις δύο αγορές καθίσταται πλέον πιο εύκολη, αφού δεν απαιτείται διαφορετική προσέγγιση στην σχεδίαση των κινητήρων, ούτε και αλλαγές στις γραμμές παραγωγής.
Όπως ήδη έχουμε γράψει ο στόχος της συνεργασίας είναι διπλός και επωφελής τόσο για την Triumph όσο και για την Bajaj. Οι Βρετανοί αποκτούν πρόσβαση σε μια τεράστια αγορά και οι Ινδοί έχουν ως φορέα για την ανάπτυξη των πωλήσεων τους, ένα "βαρύ" και ιστορικό όνομα. Για εμάς βέβαια, σημασία έχει το ότι δημιουργείται επίσης μια γκάμα "μικρών" Triumph για τις δυτικές αγορές.