Ο κινητήρας του, μια μικρότερη έκδοση του νέου, πλήρως υγρόψυκτου και τετραβάλβιδου V2 μοτέρ που οι αμερικανοί ονομάζουν “Revolution Max”, στα 975 κ.εκ., θα απέδιδε 115 ίππους και 9,6 kg-m ροπής. Αλλά μια στιγμή, δεν αναρωτηθήκατε γιατί χρησιμοποιούμε παρελθοντικό χρόνο;
Το Bronx λοιπόν, παρά το ότι φιλοξενείτο για πολύ καιρό στην ενότητα “feature vehicles” (μελλοντικά μοντέλα), στην επίσημη ιστοσελίδα της Harley-Davidson, ξαφνικά, αφαιρέθηκε από αυτή.
Στην ενότητα παραμένουν το Pan America, τα e-concepts και power cruiser, αλλά Bronx, πουθενά, κάτι που προφανώς σημαίνει ότι η παρουσίαση της μοτοσυκλέτας έχει ανασταλεί ή ακόμα χειρότερα, έχει εγκαταλειφθεί.
Χωρίς να υπάρχει κάποια επίσημη τοποθέτηση επί του θέματος, τα αίτια μπορούν να αποδοθούν στην επανεξέταση και αναδιάρθρωση της στρατηγικής της εταιρείας, με την ονομασία “rewire”, η οποία και ανακοινώθηκε νωρίτερα, φέτος το καλοκαίρι (2020), μετά από τα όχι και τόσο ενθαρρυντικά αποτελέσματα για τα Α εξάμηνο της χρονιάς.