Harley-Davidson: Παρουσίασε το e-bike παραγωγής!


Ήταν το 2014, όταν η Harley-Davidson παρουσίασε το πρωτότυπο Live Wire, ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο θεωρείται η πιο “αιρετική” κίνηση που έχει κάνει η εταιρεία στα 100+ χρόνια της ιστορίας της. 

  • 5/9/2018

Το Live Wire, αν και δεν ήταν σαφές κατά την παρουσίαση του πότε (και τελικά εάν) θα παρουσιαστεί, σηματοδότησε μια αλλαγή στην φιλοσοφία της εταιρείας, που φαινόταν ότι ήθελε να επεκτείνει την γκάμα των μοντέλων της έξω από τα στενά και παραδοσιακά cruiser πλαίσια. 

Ερχόμαστε στο σήμερα, με την Harley-Davidson να έχει κάνει ήδη πράξη ένας μέρος των κινήσεων που προβλέπονται σε ένα –όχι και τόσο κρυφό- στρατηγικό σχεδιασμό. Εκατό θα είναι τα νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν σε μια δεκαετία, πολλά εκ των οποίων δεν θα είναι αυτό που έχουμε συνηθίσει ως… αντιπροσωπευτικό της Harley-Davidson παράδοσης.

Η υπόσχεση της εταιρείας περί διάθεσης της πρώτης ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτας στην αγορά, στα μέσα του 2019, δεν ήταν απλά ευχολόγιο, αφού πριν μερικές ημέρες, αποκαλύφθηκε το μοντέλο παραγωγής, το οποίο βασίζεται στο πρωτότυπο Live Wire, διατηρώντας φυσικά και το όνομα. 

Κοιτώντας τις φωτογραφίες του μοντέλου, είναι σαφές ότι αυτό δεν ανήκει στην cruiser κατηγορία. Πρόκειται για μια naked /roadster μοτοσυκλέτα με muscle και streetfighter χαρακτηριστικά, η οποία δεν μοιάζει με τίποτα άλλο. 

Η Harley –Davidson δεν συνόδευσε την παρουσιάση με αποκάλυψη των τεχνικών χαρακτηριστικών της μοτοσυκλέτας, οπότε ισχύς, χωρητικότητας μπαταρίας και αυτονομία, δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά. 
Παρ΄όλα αυτά, εντύπωση προκαλεί η sport φιλοσοφία που διέπει τα περιφερειακά του μοντέλου, δημιουργώντας προσδοκίες για κάτι αρκούντως ικανό και γρήγορο στον δρόμο. Το πλαίσιο είναι ένα πολύ ευρύ σε… άπλωμα χωροδικτύωμα, ενώ το ψαλίδι με την ενίσχυση, είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, η δε τελική μετάδοση γίνεται μέσω ιμάντα, χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων. 

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Showa, με το πιρούνι να είναι ανεστραμμένο και το μονό, πίσω αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενο. Τα φρένα προέρχονται από την brembo, με την μπροστινή τετραπίστονη δαγκάνα να έχει ακτινική έδραση. Φυσικά αναμένεται ABS και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, όπως και μεγάλες δυνατότητες διασυνδεσιμότητας της μοτοσυκλέτας. 

‘Oπως έχει ήδη αναφερθεί, το Live Wire θα είναι διαθέσιμο στην αγορά, στα μέσα του 2019.