Η Ισπανική Rieju έρχεται στην Ελλάδα!


ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΝΤΟΥΡΟ ΤΗΣ GAS GAS, Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΡΗΚΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 2020 ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ GAS GAS ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΤΜ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΕΦΕΡΕ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΝΕΕΣ OFF-ROAD ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΗ ΠΤΕΡΥΓΑ.

  • 23/4/2020

Η άφθονη τεχνογνωσία της Gas Gas στις εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες και η σταθερή της αγωνιστική παρουσία ωστόσο έκανε τους προϋπάρχοντες δικούς της κινητήρες περιζήτητους από τη στιγμή που έγινε γνωστό πως η ίδια συνεχίζει με μοτέρ ΚΤΜ.

Πρόσφατα λοιπόν ανακοινώθηκε πως η Ισπανική Rieju απέκτησε την πλατφόρμα δίχρονων εντούρο της Gas Gas και πλέον ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια νέα γκάμα για το 2021. Σε αυτήν, εκτός των συνήθων 50 και 125 μοντέλων που παράγει τόσα χρόνια τώρα, θα υπάρχει και μια οικογένεια Hard Off-Road τριών μοντέλων με κινητήρες 250 και 300 cc δίχρονους.

Αυτά είναι τα MR Pro, MR Racing και MR Ranger, για τα οποία γνωρίζουμε ελάχιστα, καθώς μόλις στις αρχές του Απρίλη διέρρευσαν φωτογραφίες τους από τον Ισπανικό Τύπο.

Σύμφωνα με το Enduro21, κάθε μοντέλο της σειράς θα προσφέρεται σε 250 και 300 κυβικά, με τη σειρά Racing να ανοίγει τον χορό από τον Μάιο 2020. Γι’ αυτήν οι πληροφορίες μιλούν για αναρτήσεις ΚΥΒ, φρένα Nissin, συμπλέκτη Magura και ζάντες Excel.

Η συνέχεια θα γίνει με την ανώτερων προδιαγραφών σειρά MR Pro που αναμένεται από τον Σεπτέμβριο 2020, μαζί με τη Ranger.

Αυτή η τελευταία χρησιμοποιεί το ίδιο όνομα (Ranger) που επέλεξε η Gas Gas για την «πολιτική» έκδοση της δίχρονης εντούρο 300 cc της σε μια μορφή λιγότερο αγωνιστική και περισσότερο ερασιτεχνική, κουρδισμένη και στημένη για τον χομπίστα.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες που έφτασαν στο Bikeit, η ανανεωμένη Rieju θα εισαχθεί και στην Ελλάδα, καθώς έχει ήδη επιτευχθεί συμφωνία με γνωστή αντιπροσωπεία.

Είμαστε εν αναμονή επίσημων ανακοινώσεων.