Φήμες για γκάμα μικρού κυβισμού μοντέλων (δύσκολα όμως...)


Το έχει κάνει η KTM, το έχει κάνει η BMW, σκοπεύει να το κάνει η Triumph. O λόγος για την ανάπτυξη γκάμας στους μικρούς κυβισμούς και ο στόχος πάντοτε διπλός. Από την μια οι νέοι αναβάτες στις δυτικές αγορές και από την άλλη, οι τεράστιες αγορές της Ινδίας και της Ασίας, όπου το σήμα των εταιρειών που προαναφέρθηκαν στο ρεζερβουάρ, σίγουρα “μετράει”. 

  • 7/1/2019

Ο μόνος μεγάλος κατασκευαστής από την Ευρώπη που δείχνει να μένει έξω από αυτό, είναι η Ducati και αυτό είναι απορίας άξιο, δεδομένου του ότι η φήμη της είναι παγκόσμια και θα μπορούσε κάλλιστα να ακολουθήσει την ίδια στρατηγική ανάπτυξης. 

Οι τελευταίες φήμες λοιπόν, θέλουν την Ducati να σχεδιάζει έναν μονοκύλινδρο κινητήρα, απ ότι λέγεται στα 250 κ.εκ., που θα αποτελέσει την βάση για την ανάπτυξη μια γκάμας μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού. Φυσικά δεν περιμένουμε Panigale 250 αλλά Monster, SS, Scrambler, ακόμα και Multistrada, μοντέλα δηλαδή που  θα μπορούσαν κάλλιστα να παρουσιαστούν σε εκδόσεις 250. 

Το σενάριο ακούγεται λογικό και η εμπορική επιτυχία των μοντέλων αυτών, σίγουρη. Ωστόσο από την εξίσωση λείπει ένα σημαντικός παράγοντας και αυτός δεν είναι άλλος από τον στρατηγικό εταίρο στην Ινδία ή στην Κίνα, που θα αναλάβει την κατασκευή των μοντέλων αυτών. 

H Ducati δεν έχει συνάψει σχέσεις με κάποια κατασκευάστρια της Ασίας και ως εκ τούτου, η πιθανότητα να παρουσιαστούν μοντέλα Ducati στο τέταρτο του λίτρου, είναι –χωρίς την συνεργασία αυτή- μηδαμινή. 

Μακάρι να έχει συμφωνηθεί κάτι το οποίο να μην είναι ακόμα ανακοινώσιμο, γιατί η προοπτική μικρών Ducati είναι φλέβα χρυσού! Θα ήταν απορίας άξιο το γιατί καθυστέρησε μια εξέλιξη σαν και αυτή, ωστόσο στην περίπτωση της Ducati, αντιλαμβάνεται κανείς ότι υπήρχε σε εξέλιξη μια τεράστια φιλολογία για την πώληση η μη της εταιρείας από τον όμιλο της VW, που καθιστούσε απαγορευτική την όποια συζήτηση για συνεργασίες…