MOTO AND BIKER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
DUCATI

Ducati Panigale V4 R 2019 – EICMA 8/11/2018

  • img

H “R” έκδοση της Panigale V4, είναι η πλέον εξωτική και race ready μοτοσυκλέτα στην γκάμα της Ducati και η ισχυρότερη μοτοσυκλέτα παραγωγής, έστω και περιορισμένης, που έχει κατασκευαστεί στο Borgo Panigale. 

Σε ότι αφορά στις διαφορές σε σχέση με την Panigale S, πρώτη απ΄όλες, σημειώνεται η μικρότερη χωρητικότητα του V4 κινητήρα, στα 998 κ.εκ., καθώς το όριο για τους Superbike αγώνες στις τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες, είναι τα 1000 κ.εκ. Η μείωση του κυβισμού επιτεύχθηκε με την μείωση της διαδρομής των εμβόλων, από τα 53,5 στα 48,4 χλστ., με την διαδρομή τους να παραμένει στα 81 χλστ. 

Η μέγιστη ισχύς, η οποία είναι 221 ίπποι, αποδίδεται στις 15.250 σ.α.λ., μιλάμε δηλαδή για 7 περισσότερους ίππους σε σχέση με την S, 2.250 σ.α.λ. πιο ψηλά (μέγιστη ισχύς Panigale S 214 ίπποι / 13.000 σ.α.λ.). Ωστόσο, αν  γίνει χρήση του ειδικά σχεδιασμένου για το μοντέλο, αγωνιστικού τελικού της Akrapovic, η ισχύς φθάνει του 231 ίππους (!), πάντα στις 15.250 σ.α.λ. με τα “κόκκινα” να βρίσκονται στις 16.500 σ.α.λ. 

Tώρα σε ότι αφορά στα περιφερειακά, η Panigale R φέρει κορυφαίες μονάδες αναρτήσεων αλλά όχι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες όπως στην S έκδοση και ο λόγος είναι ότι θα πρέπει να υπάρχει απόλυτη σύμπλευση με τους κανονισμούς στα WSBK, που απαγορεύουν αυτού τους είδους τις αναρτήσεις. 

Έτσι λοιπόν μπροστά συναντάμε ένα Ohlins NPX USD πιρούνι, 43 χλστ. και πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ πίσω χρησιμοποιείται μια μονάδα TTX36, επίσης της Ohlins. Στα φρένα δεν έχουμε αλλαγές σε σχέση με την S και έχουν εφαρμοστεί οι ίδιες μονάδες, δηλαδή monobloc τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες σε δίσκους 330 χλστ. μπροστά και διπίστονη δαγκάνα, επίσης της brembo, σε δίσκο 245 χλστ. 

Πλαίσιο, υποπλαίσιο και ψαλίδι, δεν έχουν επίσης αλλάξει, με την R έκδοση να προσφέρει όμως την δυνατότητα αλλαγής της έδρασης του μονόπρατσου ψαλιδιού, μεταβάλλοντας έτσι ελαφρώς τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας. 

Η τιμή της Ducati Panigale V4 R, δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, ωστόσο αναμένεται να φθάνει το όριο που ορίζουν οι κανονισμοί για τις μοτοσυκλέτες της πιστοποίησης, δηλαδή τα 40.000 ευρώ.   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • SYM 14/11/2018

    SYM VF185 - Το υπέρ-παπί των 183 κυβικών & 17

    Μέσα στο 2018 η SYM παρουσίασε στη Μαλαισία, όπου η αγορά του παπιού μεσουρανεί, το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί του κόσμου, το VF3i με 183 κυβικά και με απόδοση 17,7 ίππων! Στην EICMA 2018 η SYM έδειξε την ευρωπαική έκδοση με το όνομα VF185, μοντέλο που όπως μάθαμε από την...

  • SWM 13/11/2018

    SWM Varez 125 & Varez 400 2019 - EICMA

    Η SWM παρουσίασε στην EICMA 2018 δυο νέα μοντέλα κάτω από το όνομα Varez, στα 125 και 400 κυβικά. Το όνομα αποτίει φόρο τιμής στην ιταλική περιοχή του Varese, ενώ για την ώρα δεν υπάρχει καμία πληροφορία για τις 2 μοτοσυκλέτες.

  • ROYAL ENFIELD 13/11/2018

    Royal Enfield KX Concept 2019 – EICMA: Έμπνευση από το παρελθόν!

    H Royal Enfield έχει μπει σίγουρα σε νέα τροχιά, ξεφεύγοντας από τον αυστηρά κλασικό της χαρακτήρα και το concept που παρουσίασε στο Μιλάνο, με την ονομασία KΧ, αποτελεί μια πέραν από κάθε αμφισβήτηση επιβεβαίωση για αυτό.

  • SYM 13/11/2018

    SYM DRG 2019 – EICMA

    Ανάμεσα στα πολλά νέα και ενδιαφέροντα μοντέλα που παρουσίασε η SYM στην διεθνή ιταλική έκθεση, βρίσκεται και το ολοκαίνουριο DRG, ένα μαζεμένο σε διαστάσεις scooter με sport προθέσεις και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο.

  • APRILIA 12/11/2018

    Aprilia RS660 Concept 2019 – EICMA

    Την έκπληξη στην EICMA την έκανε η Aprilia, με ένα concept για το οποίο κανείς δεν είχε… ψυλλιαστεί τίποτα. RS660 concept λοιπόν, μια μοτοσυκλέτα με σαφή supersport χαρακτηριστικά, που τοποθετεί την Aprilia σε μια κατηγορία που δεν είχε ποτέ ξανά στην ιστορία της παρουσία...

  • URAL 12/11/2018

    Ural E-Prototyope – Τρίτροχο

    Αυτό είναι αλήθεια ότι δεν το περιμέναμε… e-Ural; Και όμως! Οι εποχές αλλάζουν, ο υπαρκτός σοσιαλισμός έχει καταρρεύσει εδώ και χρόνια και η Ural φαίνεται πως θέλει να προσαρμοστεί στην σύγχρονη εποχή, παρουσιάζοντας το συγκεκριμένο πρωτότυπο, το οποίο χρησιμοποιεί μοτέρ...

  • SYM 9/11/2018

    SYM HD 300 2019 – EICMA

    Τα αρχικά HD επιστρέφουν στην γκάμα της ταϊβανέζικης εταιρίας με το ολοκαίνουριο HD 300 το οποίο αποτελεί παράλληλα το νέο προηγμένης τεχνολογίας εκπρόσωπο της SYM στην κατηγορία των μεσαίων κυβισμού scooters με 16ρηδες τροχούς.

  • ITALJET 9/11/2018

    Italjet Dragster 125/200 2019 – EICMA

    Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, η Italjet παρουσίασε ένα scooter παραγωγής, το οποίο σόκαρε τον κόσμο των δύο τροχών. Με εμφάνιση που σε έκανε να πιστεύεις ότι δημιουργήθηκε στο ανήλιαγο υπόγειο ενός παράφρονα βελτιωτή, το Italjet Dragster έφερε μονόμπρατσο ψαλίδι αλλά και...

  • KAWASAKI 9/11/2018

    Kawasaki W800 2019 - EICMA

    Το νέο-ρετρό αερόψυκτο και δικύλινδρο εν σειρά μοντέλο W800 επιστρέφει στη γκάμα της Kawasaki για το 2019, σε 2 εκδόσεις, Street και CAFÉ.

  • BRIXTON 8/11/2018

    BRIXTON BX500 - EICMA

    Μετά τα μοντέλα των 250 κ.εκ. που έδειξε στην Intermot 2018, η Brixton εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο στην EICMA, με το BX 500 που έστω και ως concept για την ώρα, σηματοδοτεί την πρόθεση της εταιρείας για είσοδο της στη μεσαία κατηγορία.

  • KAWASAKI 8/11/2018

    Kawasaki Z400 2019 - EICMA

    Οι φήμες επαληθεύτηκαν, και η Kawasaki 'έγδυσε' το ιδιαίτερα πετυχημένο Ninja 400 (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSSP300 του 2018), για να δημιουργήσει ένα απολαυστικό δικύλινδρο γυμνό μοντέλο, το Ζ400 του 2019, που θυμίζει τα μεγαλύτερα αδέλφια του.

  • HONDA 8/11/2018

    Honda CB500X 2019 – EICMA

    Διαφοροποίηση από την αυστηρά street adventure φύση της μοτοσυκλέτας επιχειρεί η Honda, με τις αλλαγές του 2019, στο CB500X μοντέλο. Το best seller της ελληνικής αγοράς, έχει –όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειρά “CB500”- κάποιες μικρές αλλαγές στον κινητήρα...

  • BMW MOTORRAD 8/11/2018

    BMW C 400 GT 2019 - EICMΑ

    H BMW διπλασιάζει τα μεσαίου κυβισμού scooter της με την παρουσίαση του νέου C 400 GT, το οποίο έρχεται να προστεθεί δίπλα στο C 400 X , ένα μόλις χρόνο μετά την παρουσίαση του.

  • DUCATI 8/11/2018

    Ducati Panigale V4 R 2019 – EICMA

    H “R” έκδοση της Panigale V4, είναι η πλέον εξωτική και race ready μοτοσυκλέτα στην γκάμα της Ducati και η ισχυρότερη μοτοσυκλέτα παραγωγής, έστω και περιορισμένης, που έχει κατασκευαστεί στο Borgo Panigale.

  • PIAGGIO 8/11/2018

    Piaggio MP3 300 HPE 2019 – EICMA

    Η σειρά MP3 έχει πουλήσει περισσότερες από 170.000 μονάδες από τότε που παρουσιάστηκε και η ιταλική εταιρία για να συνεχίσει πάνω σε αυτή την επιτυχημένη εμπορική πορεία παρουσίασε το νέο MP3 300 HPE που τοποθετείται κάτω από τα maxi σε μέγεθος μοντέλα της σειράς.  ...