Ποια είναι η αυτονομία του νέου Hyundai Ioniq 6;


Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Ioniq 6 το οποίο δείχνει να «μοιράζεται» αρκετά στοιχεία με το Ioniq 5.

  • 14/7/2022

Με την πρώτη αποκάλυψη του Ioniq 6 πριν από μερικές εβδομάδες, η Hyundai έδωσε στο φως της δημοσιότητας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού μοντέλου, το οποίο δείχνει να έχει πολλά κοινά με το Ioniq 5.

Καμία έκπληξη ως προς αυτό, αφού και τα δύο μοντέλα είναι κατασκευασμένα πάνω στην πλατφόρμα E-GMP, που επιτρέπει τη χρήση μπαταριών σε διάφορα μεγέθη, με την κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, ένα επίπεδο πάτωμα αλλά και αναλογίες EV. Το Ioniq 6 θα προχωρήσει στην παραγωγή προς τα τέλη του 2022, με την εταιρεία να επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για μοντέλο του 2024.

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της πλατφόρμας E-GMP, το Ioniq 6 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, όσον αφορά την μπαταρία: 53.0 ή 77.4 kWh. Η μεγαλύτερη μπαταρία είναι ίδιου μεγέθους με αυτή του Ioniq 5, προσφέροντας όμως μεγαλύτερη αυτονομία, με το Ioniq 6 να ξεπερνά κατά 103 km την αυτονομία του Ioniq 5, που ανέρχεται στα 507 km.

Το Hyundai Ioniq 6 θα προσφέρει επίσης δύο επιλογές στην κατανομή της ιπποδύναμης, καθώς είναι διαθέσιμο με έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος που θα αποδίδει 225 PS, παρομοίως με το Ioniq 5, είτε με δύο, με την κίνηση σε όλους τους τροχούς, που θα αποδίδουν 320 PS και 605 Nm ροπής. Το νέο μοντέλο της Hyundai θα κάνει τα 0-100 σε 7 ή 5,1 sec αντίστοιχα.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Ioniq 6 θα είναι ένα απ' τα πιο αποδοτικά οχήματα στον κόσμο, καθώς, εξοπλισμένο με τη μικρότερη μπαταρία και ζάντες 18 ιντσών, καταναλώνει λιγότερο από 14 kWh ανά 100 km. Η μπαταρία, αξιοποιώντας το 400V/800V σύστημά της, θα έχει τη δυνατότητα να επαναφορτίζει απ' το 10% στο 80% μέσα σε 18 λεπτά.

Στο εσωτερικό του, το Hyundai Ioniq 6, διαθέτει μία οθόνη αφής 12 ιντσών, με τον πίνακα οργάνων κοντέρ να έχει την ίδια ακριβώς διαγώνιο Έχει μία θύρα USB-A και μία USB-C, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης Apple CarPlay και Android Auto.

Σχετικά με τα συστήματα ασφαλείας, το Ioniq 6 θα διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα και σύστημα ανίχνευσης πεζών, καθώς και κάμερα τυφλών σημείων και ένα μόνιτορ 360 μοιρών. Το HDA II σύστημα της Hyundai, θα συνδυάζει τον αυτόματο πιλότο με μία γκάμα αισθητήρων που θα ανιχνεύει τη θέση των υπολοίπων οχημάτων στο δρόμο, βοηθώντας τον οδηγό να προσαρμόσει τη χρήση της λωρίδας του σε σχέση με τους άλλους οδηγούς, δημιουργώντας μία «φούσκα ασφαλείας» γύρω από το αυτοκίνητο.