KTM 1290 Super Adventure S 2023


Το «υπερταξιδιωτικό» μοντέλο της αυστριακής εταιρείας αναβαθμίζεται επιδερμικά για το 2023, χωρίς δραματικές αλλαγές από τον προκάτοχο.

  • ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ
  • 14/12/2022

Αρχικά όμως ας δούμε τα βασικά, καθώς κινητήρας παραμένει ο LC8 με τους 160 ίππους και τα 138Nm ροπής, πάντα σε συμμόρφωση με τους Euro5 κανονισμούς και τα διαστήματα του service του στις 15.000 χλμ. Όπως παραμένει και το από το 2021 επανασχεδιασμένο, ελαφρύτερο πλαίσιο από χρωμο-μολυβδαίνιο, με γνώμονα την πιο «κοφτή» συμπεριφορά στις στροφές, με τον άξονα του τιμονιού που έχει έρθει πίσω κατά 15 χλστ.

Ισάριθμα μακρύτερο ήταν και το ψαλίδι στο όνομα της σταθερότητας, ενώ για το ίδιο έργο, τα δέοντα επιτελούν και οι τελευταίας γενιάς ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της WP.

Στα των ηλεκτρονικών επίσης δεν υπάρχουν αλλαγές στο ήδη high tech πακέτο το οποίο μεταξύ άλλων έχει το radar, τον αισθητήρα αδράνειας σε 6 άξονες της Bosch, την TFT των 7’’ στη θέση του πολυργάνου κτλ

Οι αλλαγές του 2023 αφορούν το νέο πορτοκαλί/μαύρο χρωματισμό ή την επιλογή με τους τόνους του γκρι καθώς και τις προβολές της πλοήγησης οι οποίες έχουν περισσότερες επιλογές ενώ υποστηρίζουν πλέον τις οδηγίες με τη μορφή Turn-by-Turn .