Honda CB300R 2022


Η Honda παρουσίασε το νέο CB300R, όπου η προσαρμογή στις νέες προδιαγραφές γαρνίρεται με ακόμη πλουσιότερο εξοπλισμό.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 24/1/2022

Το 2018 η Honda ανανέωσε και ενέταξε στην οικογενειακή αισθητική Neo Sports Café το CB300R, με εντυπωσιακό εξοπλισμό που περιλάμβανε και ανώτερη ηλεκτρονική υποστήριξη χάρη στην αδρανειακή μονάδα (IMU) που ανέλαβε τη μπαγκέτα του μαέστρου στη διαχείριση του κινητήρα.

Μένοντας σταθερή σε αυτή τη βάση, η Honda αποκάλυψε σήμερα (24/1/2022) την επόμενη μέρα του μοντέλου με την ευκαιρία που επέβαλλε η προσαρμογή στις νέες προδιαγραφές Euro 5.

Η σχεδίαση δεν αλλάζει και το πρώτο στοιχείο που πιάνει το μάτι να έχει αλλάξει είναι η εξάτμιση, από τους λαιμούς ως το τελικό. Αυτή η αλλαγή προφανώς συνοδεύει το φρέσκο κούρδισμα του υγρόψυκτου μονοκύλινδρου κινητήρα 286 cc.

Συγκριτικά με τη Euro 4 έκδοση, το CB300R αποδίδει περίπου έναν ίππο λιγότερο (30.7 από 32) με το μέγιστο αυτό να επιτυγχάνεται 500 στροφές ψηλότερα, στις 9,000 rpm. Η μέγιστη ροπή παραμένει σταθερή στα 2.8 kgm και η κορύφωσή της έρχεται στις 7,750 rpm, δηλαδή 250 στροφές ψηλότερα από πριν.

Ο κινητήρας αυτός γίνεται φέτος ακόμη πιο πλήρης λαμβάνοντας ένα ακόμη δωράκι από τη Honda: συμπλέκτη ολίσθησης με υποβοήθηση (assist/slipper).

Η μεγάλη είδηση του μοντέλου του 2022 είναι η άφιξη ενός νέου μπροστινού συστήματος ανάρτησης. Πλέον το CB300R φορά ένα ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) με καλάμια διαμέτρου 41 mm, άνευ ρυθμίσεων. Ο διαχωρισμός των λειτουργιών (Separate Function) περιγράφει τη δομική του λογική: υδραυλική λειτουργία στο ένα καλάμι, μηχανική (ελατήριο) στο άλλο.

Το νέο CB300R δηλώνεται στα 144 κιλά με όλα του τα υγρά, δηλαδή μόλις ένα ονομαστικό κιλό παραπάνω από το μοντέλο που αντικαθιστά.

Η αδρανειακή μονάδα ελέγχου παραμένει φυσικά και εδώ, αποτελώντας μια γευστική δόση πολυτέλειας που δεν συναντάμε ευρέως σε αυτήν την κατηγορία κυβισμού της αγοράς, υποστηρίζοντας το σύστημα ABS και επιτρέποντας την ακριβέστερη εκμετάλλευση του μπροστινού δίσκου 296 mm με την ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα της Nissin.

Οι αλλαγές του 2022 περιλαμβάνουν ακόμη νέα σέλα, καθώς και την προσθήκη ένδειξης σχέσης κιβωτίου στην LCD οθόνη.

Το CB300R θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερα χρώματα, με δύο εξ αυτών νέα: κίτρινο και μπλε, δίπλα στα κόκκινο και μαύρο.