EICMA 2021: Benelli Leoncino 125


Το μικρότερο λιονταράκι έρχεται να προσφέρει μια είσοδο στον οίκο Benelli Leoncino για την εισαγωγική κατηγορία διπλωμάτων οδήγησης.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 30/11/2021

Το Leoncino 125 είναι πρωτοπαρουσιαστεί στην EICMA 2018 μαζί με το TRK 125, ωστόσο έκτοτε χάθηκαν τα ίχνη τους, για να επανεμφανιστεί το πρώτο στη φετινή έκθεση του Μιλάνου.

Η Benelli χρησιμοποιεί εδώ έναν νέο υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 125 cc με 1ΕΕΚ και τετραβάλβιδη κεφαλή με απόδοση 12.8 hp στις 9,500 rpm και 1 kgm στις 8,500 rpm μέσω εξατάχυτου κιβωτίου, υποσχόμενη κατανάλωση της τάξης των 2.2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.

Ο κινητήρας κρέμεται από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα και το σύνολο αναρτάται σε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 35 mm μπροστά και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω.

Στα φρένα συναντάμε έναν αρκετά μεγάλο δίσκο με διάμετρο 280 mm με τριπίστονη δαγκάνα, στην οποία το ένα έμβολο ενεργοποιείται με το πίσω φρένο στα πλαίσια του συστήματος συνδυασμένης πέδησης (CBS).

Πλην της ψηφιακής οθόνης (LCD), το Leoncino 125 απολαμβάνει την ίδια ακριβώς σχεδίαση με τα μεγαλύτερα αδέλφια του, από το χαρακτηριστικό σχήμα του ρεζερβουάρ ως το λιονταράκι στο μπροστινό φτερό.

Αναμένεται να είναι διαθέσιμο στις αγορές του κόσμου από την Άνοιξη του 2022, σε γκρι και πράσινο χρώμα.