Moto Guzzi V9 2021: Ένεση ισχύος


Το νέο V9 δείχνει ίδιο μα αλλάζει δραστικά εκ των έσω κερδίζοντας 10 άλογα και επιλεκτικό αισθητικό φρεσκάρισμα.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 15/1/2021

Η νέα γενιά των V9 έρχεται να συναντήσει αυτή των V7 κλείνοντας έναν ασυνήθιστο κύκλο. Πριν μερικά χρόνια ο κινητήρας 853 cc του V9 χρησιμοποιήθηκε ως βάση για τη δημιουργία του V85 TT, αλλάζοντας δραματικά τον χαρακτήρα του στη μετάβαση από 55 καστομάδικους ίππους σε 80 περιπετειώδεις.

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα αυτή η νέα εκδοχή του αερόψυκτου διβάλβιδου δικύλινδρου χρησιμοποιήθηκε τροποποιημένη στη νέα γενιά V7 και τώρα κλείνει κύκλο στο νέο V9 του 2021 – το μοντέλο απ’ όπου αρχικά ξεκίνησε.

Ο κινητήρας παράγει εδώ 65 hp και 7.4 kgm, όπως μας λέει λακωνικά η Moto Guzzi, κάνοντας αναπόφευκτη τη σύγκριση με τα πανομοιότυπα νούμερα που αποδίδει ο ίδιος κινητήρας στο νέο V7.

Οι αλλαγές συνεχίζονται με νέα μαρσπιέ σε ελαστικές βάσεις και νέας σχεδίασης σέλα, πλαϊνά αλουμινένια καπάκια και μπροστινό φτερό. Η ανανέωση φέρνει επίσης ένα καινούργιο ψηφιακό όργανο (που δεν φαίνεται ωστόσο στις διαθέσιμες φωτογραφίες), καθώς και νέα LED φώτα - ο μπροστινός προβολέας της έκδοσης Bobber με τον DRL αετό δείχνει ο ίδιος του V7.

Η έκδοση V9 Roamer (στην κεντρική φωτογραφία) θα διετίθεται σε γκρι χρώμα, Grigio Lunare, ενώ η V9 Bobber (εικονίζεται αμέσως πιο κάτω) στο μαύρο ματ Nero Essenziale.

Αμφότερες θα είναι διαθέσιμες και με κινητήρα κουρδισμένο στα όρια της κατηγορίας διπλωμάτων Α2 (<47 hp).