Honda CMX1100 Rebel 2021: Ο μεγάλος επαναστάτης


Το Honda CMX1000 Rebel έρχεται να κλείσει το κενό στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, εξοπλισμένο με κινητήρα από Africa Twin, έκδοση DCT και ηλεκτρονικά βοηθήματα που περιλαμβάνουν ακόμα και… wheelie control!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΑΖΗΣ
  • 25/11/2020

Όπως γνωρίζαμε εδώ και δύο τουλάχιστον χρόνια, η Honda εξέλισσε μια μεγάλη έκδοση του CMX500 Rebel, με την ιαπωνική εταιρεία να προχωρά στην επίσημη διαδικτυακή παρουσίαση του μεγάλου επαναστάτη στις 24/11/2020.

Το Rebel 500 είχε κάνει το ντεμπούτο του το 2017 σε bobber στιλ, ενώ το 2019 η μοτοσυκλέτα ήταν η 3η στη λίστα των best-selling custom μοντέλων στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το CMX1100 Rebel βασίζεται πάνω στο 500, με σχεδόν πανομοιότυπο στιλ, μεγαλύτερο κινητήρα και πιο ποιοτικά περιφερειακά.

Η Honda αναφέρεται στην διττή του προσωπικότητα, καθώς έχει μεν σχεδιαστεί για χαλαρό cruising, μπορεί δε παράλληλα να προσφέρει συγκινήσεις σε σβέλτη οδήγηση.

Όπως και το 500, έτσι και το 1100 δείχνει φιλικό όσον αφορά στις διαστάσεις με εξαιρετικά χαμηλή σέλα στα 700 mm, ενώ ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 1,084 cc από το Africa Twin έχει ρυθμιστεί εξαρχής από τη Honda με έμφαση στη ροπή.

Για την αύξηση της ροπής, η Honda έχει προσθέσει 32% περισσότερο βάρος στον στρόφαλο, ενώ παράλληλα διατήρησε τα διαστήματα ανάφλεξης κάθε 270 μοίρες και άλλαξε τον χρονισμό των βαλβίδων για πιο δυνατή δικύλινδρη αίσθηση.

Τα επίσημα νούμερα κάνουν λόγο για 85.2 hp / 7,000 rpm και για 10 kgm ροπής μόλις στις 4,750 rpm!

Το μινιμαλιστικό ρεζερβουάρ χωρά 13.6 λίτρα καυσίμου, ενώ η θέση του κλειδιού βρίσκεται στην… παραδοσιακή θέση για cruiser / custom, στο αριστερό μέρος του πλαισίου.

Η μοτοσυκλέτα έρχεται κομπλέ με Ride by Wire, γεγονός που επέτρεψε στη Honda να την εξοπλίσει με τρεις Riding Modes (συν μια User Mode για να ρυθμίσει ο αναβάτης στα μέτρα του), Traction Control και Wheelie Control - αστείο ίσως το συγκεκριμένο σύστημα στη μοτοσυκλέτα αυτή, αλλά όταν βλέπεις πλέον Traction Control στα 125, δεν είναι να απορείς για τίποτα. Στάνταρ είναι το Cruise Control, ενώ το Rebel 1100 θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση DCT.

Το πλαίσιο πατά στα πρότυπα του Rebel 500 αλλά με φαρδύτερους σωλήνες 35 mm, τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 130/70-18 και 180/65-16, ενώ στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα συμβατικό πιρούνι 43 mm μπροστά και δύο piggyback αμορτισέρ πίσω, όλα με ρύθμιση προφόρτισης.

Στα φρένα, το Rebel 1100 φορά μια ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά, με δίσκο 330 mm, και πίσω μια δαγκάνα ενός εμβόλου με δίσκο 256 mm. Φυσικά η μοτοσυκλέτα έρχεται με δικάναλο ABS.

Το μεταξόνιο είναι 1,520 mm, και το βάρος ανακοινώνεται στα 223 γεμάτα κιλά για τη στάνταρ έκδοση και στα 233 για την έκδοση DCT.

Τα φτερά σε αμφότερους τους τροχούς είναι από ατσάλι, ενώ στους τροχούς έχουν τοποθετηθεί χοντρά ελαστικά.

Τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, με τον προβολέα να ξεχωρίζει αισθητικά με τα 4 φωτιστικά σώματα που διαθέτει, στα όργανα βρίσκουμε ένα ψηφιακό “ρολόι”, ενώ έχουμε και θύρα φόρτισης USB-C κάτω από τη σέλα όπου βρίσκεται αποθηκευτικός χώρος 3 λίτρων.

Το Rebel 1100 του 2021 θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα, μαύρο (Gunmetal Black Metallic) και μωβ / ροζ (Bordeaux Red Metallic).

Η Honda έχει ήδη ετοιμάσει πληθώρα αξεσουάρ για το μεγάλο Rebel μοιρασμένα σε δύο κατηγορίες, Sreet και Tour, περιλαμβάνοντας φέρινγκ, πλαϊνές τσάντες, σχάρα, άλλες σέλλες, ζελατίνα, κ.ά.