Kawasaki Z H2 SE 2021: Κομπρέσορας και πολυτέλεια


Η έκδοση SE του γυμνού Z H2 φέρνει μερικά πολύ ξεχωριστά κομμάτια εξοπλισμού σε μια έτσι κι αλλιώς μοναδική μοτοσυκλέτα

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 24/11/2020

Πέρυσι το θέμα συζήτησης για τα νέα μοντέλα της χρονιάς είχε μια ξεχωριστή θέση για τη γυμνή αλήθεια του κομπρέσορα. Εν αρχή η Kawasaki παρουσίασε την οικογένεια Η2/H2R που συνδύαζε τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των ΖΧ-10 με έναν υπερσυμπιεστή, συνέχισε με μια sport touring εναλλακτική στο H2 SX και για το 2020 συμπλήρωσε το γενεαλογικό δέντρο με το γυμνό Ζ Η2.

Φέτος έρχεται μια νέα έκδοση να προστεθεί στο δέντρο των Η2, αποτελώντας την πολυτελέστερη εναλλακτική του Ζ Η2.

Όπως μας έχει μάθει και στο παρελθόν με τις ανάλογες εκδόσεις άλλων μοντέλων της, όπως τα ZX-10R και Versys 1000, το Ζ Η2 SE ξεχωρίζει από τη χρήση ηλεκτρονικών αναρτήσεων.

Συγκεκριμένα, μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm Showa SFF-CA και πίσω ένα αμορτισέρ BFRC, αμφότερα εξοπλισμένα με τεχνολογία Skyhook EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) για ένα ημι-ενεργό σύστημα που ρυθμίζει τις υδραυλικές του αποσβέσεις σε πραγματικό χρόνο και σε συνεννόηση με την αδρανειακή κενρική μονάδα του κινητήρα (IMU).

Επιπλέον, παρέα με την αναθμισμένη ανάρτηση η Kawasaki ρίχνει στο πακέτο και ένα ακόμη ωραίο δωράκι. Οι μπροστινές δαγκάνες και η τρόμπα εδώ φέρουν την υπογραφή Brembo Stylema, δηλαδή της πιο πρόσφατης σειράς ακτινικών δαγκανών της ιταλικής εταιρείας που προσφέρουν περισσότερη δύναμη, ακριβέστερο έλεγχο, μικρότερο βάρος και ταχύτερη ψύξη σε τακάκια και υγρό φρένων.

Μηχανολογικώς και εμφανισιακώς δεν αλλάζει τίποτα, καθώς το νέο Ζ Η2 SE θα προσφέρεται αποκλειστικά στον μαύρο-πράσινο χρωματισμό που ξεχωρίζει από το ήδη υπάρχον Ζ Η2 χάρη στην πράσινη καρίνα και ουρά.