KTM 250 Adventure 2021


Το μικρότερο Adventure της γκάμας της αυστριακής εταιρείας αναμένεται σύντομα και στην Ελλάδα, σε τιμή που όπως φαίνεται θα ταράξει τα νερά

  • 29/9/2020

Ένα χρόνο πριν, τον Σεπτέμβριο του 2019, σας γράφαμε για την πρόθεση της KTM να παρουσιάσει κι ένα μικρότερο αδελφάκι του 390 Adventure. Το νερό κύλησε στο αυλάκι, και έφτασε η στιγμή της επίσημης παρουσίασης του 250 Adventure, που όπως όλα δείχνουν θα γίνει στην Ινδία τον Οκτώβριο του 2020.

To μικρότερο Adventure έρχεται να συμπληρώσει το «κάτω κενό» της μεγάλη Adventure γκάμα της ΚΤΜ (250, 390, 790, 1290), ενώ μέσα στο 2021 αναμένουμε να δούμε και τις πρώτες εμφανίσεις των επερχόμενων δικύλινδρων μοντέλων στα 490 κυβικά.

Όπως το 390 Adventure βασιζόταν εν πολλοίς στο 390 Duke, έτσι και το 250 Adventure βασίζεται στο αντίστοιχο 250 Duke.

Θυμίζουμε πως το 250 Duke, που διατίθεται και στην Ελλάδα, αποτελεί αμάλγαμα 2 γενιών Duke έχοντας εξαρτήματα και από την πρώτη γενιά της μοτοσυκλέτας, με αποτέλεσμα να κοστίζει… λιγότερο από το 125 Duke!

Αν το 250 Adventure καταφέρει να πατήσει πάνω στα πρότυπα της τιμολογιακής πολιτικής του 250 Duke, αναμένουμε να κάνει τη διαφορά και να φέρει τα πάνω κάτω στην κατηγορία.

Η μοτοσυκλέτα θα φέρει τον μονοκύλινδρο κινητήρα του 250 Duke με τα 248.8 cc, τους 30 hp, και τα 2.5 kg.m ροπής. Θα φέρει 6τάχυτο κιβώτιο, ενώ το στεγνό βάρος αναμένεται στα 156 κιλά, 2 κάτω από το 390.

Σχεδιαστικά το 250 Adventure δεν θα διαφέρει σχεδόν καθόλου από το 390, με ίδια ελάχιστη απόσταση από το έδαφος (200 mm), ίδιο ύψος σέλας (855 mm) και δικάναλο ABS, με δίσκο 320 mm μπροστά και 230 πίσω.

Αναμένουμε να δούμε τώρα από πού θα κόψει η ΚΤΜ για να φτάσει στην πολύ χαμηλότερη τιμή από το 390, που είναι το ζητούμενο. Θα έχει το 250 Adventure ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ή όχι; Θα έχει TFT οθόνη η LCD; Θα διαθέτει το ίδιο κορυφαίο πακέτο ηλεκτρονικών όπως το 390 ή όχι;

Το 250 Adventure κανονικά θα έπρεπε να είχε παρουσιαστεί μέσα στο Καλοκαίρι του 2020, όμως η Covid-19 εποχή καθυστέρησε αρκετά την παρουσίαση του. Ελπίζουμε ο Οκτώβριος να είναι όντως ο μήνας που θα δούμε την επίσημη πρεμιέρα της μοτοσυκλέτας και, αν όλα πάνε καλά, να τη δούμε και στη χώρα μας είτε στα τέλη του έτους, είτε στην αρχή του 2021.