Video Test Ride: Honda CB500X 2022


  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 30/9/2022

Για το 2022 η Honda δεν είχε να ασχοληθεί με συμμόρφωση στις Euro 5 και λοιπές επίκαιρες διαδικασίες, πολύ απλά διότι είχε φροντίσει η μοτοσυκλέτα της να είναι προετοιμασμένη για το νόμιμο κούρδισμα ήδη από το 2019, το εφάρμοσε δε από πέρυσι στην κλάση του 2021 που κατά τα λοιπά άλλαξε μόνο σε χρώματα.

Φέτος η λίστα των επεμβάσεων δεν ακουμπά σχεδόν καθόλου τον κινητήρα, πλην της ρύθμισης του ψεκασμού για … καλύτερη αίσθηση της ροπής.

Οι Ιάπωνες ωστόσο μας φυλούσαν μια επιδραστικότατη αναβάθμιση για φέτος, αλλάζοντας ολόκληρο το μπροστινό σύστημα της μοτοσυκλέτας. Το νέο πιρούνι είναι ανεστραμμένο με διάμετρο καλαμιών 41 χιλιοστά και είναι το Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP εν συντομία) όπου το ένα στέλεχος αναλαμβάνει τις υδραυλικές αποσβέσεις και το άλλο το ελατήριο.

Παράλληλα ο μονός δίσκος έδωσε τη θέση του σε ένα ζεύγος με λίγο πιο μικρή διάμετρο (από 310 σε 296 χιλιοστά) με δύο διπίστονες δαγκάνες της Nissin.

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή εδώ ή απολαύστε το video στις οθόνες σας.