Ducati Streetfighter V4 – Τώρα με body kit που θα ήθελαν όλοι!


Με δεκάδες εξωτικά εξαρτήματα του Borgo Panigale, μπορείτε να κάνετε τη Ducati Streetfighter V4 ακόμη πιο sport!

  • 23/9/2020

Ο βασιλιάς των Streetfighter μοτοσυκλετών όσον αφορά στον λόγο κιλών ανά ίππο, το κτηνώδες αλλά παράλληλα ραφιναρισμένο Ducati Streetfighter V4 των 208 hp και των 178 κιλών, γίνεται ακόμα πιο ποθητό με τα επίσημα αξεσουάρ του ιταλικού εργοστασίου.

Η σειρά των επίσημων αξεσουάρ του Borgo Panigale περιλαμβάνει δεκάδες εξωτικά εξαρτήματα, με τα πιο σημαντικά να είναι τα εξής παρακάτω:

Πλήρες σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο

Σχεδιασμένο για τον κόσμο της πίστας, κάθε εξάρτημα του συστήματος αυτού έχει δημιουργηθεί από ένα ειδικό κράμα τιτανίου, που κάνει την εξάτμιση εξαιρετικά ελαφρύτερη (5,5 κιλά παρακαλώ!), αλλά και πιο ανθεκτική στις υψηλές θερμοκρασίες. Και φυσικά έτσι βελτιώνεται ακόμα περισσότερο ο λόγος των κιλών ανά ίππο. Ο χάρτης που παρέχει η Ducati με την εξάτμιση σημαίνει πως όλες οι παράμετροι των DTC – DWC – DPL και της πλαγιολίσθησης προσαρμόζονται τέλεια στις νέες επιδόσεις της μοτοσυκλέτας. Η εξάτμιση αυτή χαρίζει 6% περισσότερη δύναμη στις μεσαίες στροφές, 6% περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές, 6% μέγιστη δύναμη ψηλά, και 6% μεγαλύτερη μέγιστη ροπή.

Σετ carbon αεροδυναμικών φτερών

Για όσους θέλουν να προσδώσουν ακόμα περισσότερο εξωτισμό και μοναδικότητα στη μοτοσυκλέτα τους, το σετ αυτό αποτελείται από 4 αεροδυναμικά φτερά από ανθρακόνημα. Ένα πολύτιμο αξεσουάρ, φτιαγμένο στο χέρι με μεγάλη προσοχή, κόβει βάρος και χαρίζει περισσότερη ακαμψία, πέρα από το υπέροχο look.

Τροχοί μαγνησίου

Σφυρήλατο μαγνήσιο, ότι καλύτερο για τους τροχούς σας. Οι τροχοί μαγνησίου της Ducati για το Streetfighter V4 διαθέτουν 9 μπράτσα έκαστος, και racing design. Συγκριτικά με τους αλουμινένιους ΟΕΜ τροχούς, οι εν λόγω τροχοί ζυγίζουν 3 κιλά λιγότερα, δηλαδή κόβουν ένα 33% από το βάρος στον συγκεκριμένο τομέα όταν μιλάμε για τη βασική έκδοση, ενώ ζυγίζουν 0.7 κιλά λιγότερα από την έκδοση S. Το μικρότερο βάρος μεταφράζεται σε μείωση της αδράνειας κατά… 40% (!) στη βασική έκδοση και κατά 12% στην έκδοση S, χαρίζοντας κορυφαία ευελιξία.

Κιτ ξηρού συμπλέκτη

Όπως στο MotoGP, όπου το μόνο που έχει σημασία είναι οι μέγιστες επιδόσεις, ο ξηρός συμπλέκτης STM EVO-SBK που είναι στάνταρ μόνο στο Panigale V4 R, κυκλοφορεί τώρα και για το Streetfighter V4. Στη χρήση πίστας προσφέρει καλύτερη μονόδρομη λειτουργία, ακόμα και στα πιο επιθετικά κατεβάσματα, και καλύτερη συμπεριφορά στα στάδια με κλειστό γκάζι. Επιπρόσθετα, ο αναβάτης μπορεί να αλλάξει το επίπεδο του φρένου κινητήρα, χρησιμοποιώντας διαφορετικό δευτερεύων ελατήριο. Άλλα σημαντικά πλεονεκτήματα είναι η απουσία της αντίστασης από το λιπαντικό του κινητήρα, καθώς η σκόνη από την φθορά των δίσκων δεν μεταφέρεται στο σύστημα λίπανσης. Τέλος μην ξεχάσουμε τον φοβερό racing ήχο από τη λειτουργία του ξηρού συμπλέκτη.

Κάλυμμα ξηρού συμπλέκτη

Από carbon fibre, σχεδιασμένο για μέγιστο αερισμό, βελτιώνει και τον χαρακτηριστικό ήχο του ξηρού συμπλέκτη.

Carbon προστατευτικά φτέρνας

Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα από τις μπότες του αναβάτη, είναι ελαφριά και φυσικά δείχνουν υπέροχα.

Carbon tank pad

Για προστασία του ρεζερβουάρ από το καβάλο του αναβάτη, αλλά και για την προστασία του αναβάτη από τις στενές επαφές με το ρεζερβουάρ κατά το φρενάρισμα.

Κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη

Από υψηλής ποιότητας πλαστικό, μεταμορφώνει τη μοτοσυκλέτα σε μονόσελη.

Billet τάπα ρεζερβουάρ

Μια πανέμορφη τάπα ρεζερβουάρ από Billet αλουμίνιο από τη Rizoma, διαθέτει σύστημα ασφαλείας για να μην την ανοίγει ο οποιοσδήποτε και έρχεται με ένα ειδικό κλειδί, με το σήμα της Ducati.

Γκριπ

Με έμπνευση από τον κόσμο των αγώνων, τα γκριπ της Ducati προσφέρουν άριστη λαβή, με φοβερή εμφάνιση.

Ρυθμιζόμενα αλουμινένια μαρσπιέ

Εξελιγμένα από την Ducati Corse, σε συνεργασία με τη Rizoma, τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ για το Streetfighter V4 είναι φτιαγμένα από ανωδιωμένο αλουμίνιο, και μπορούν να ρυθμιστούν σε 5 διαφορετικές θέσεις, ενώ μπορούν να αλλάξουν λειτουργία για να γίνει “ανάποδο” το κιβώτιο.