Κίνημα ζητά δεύτερη πινακίδα μπροστά και άλλη μια στο κράνος!


Αν και θεωρητικά το ζητούμενο είναι να γίνουν οι μοτοσυκλέτες πιο ήσυχες, οι δήμοι-μέλη του Γερμανικού αυτού κινήματος έχουν αρκετά πιο οργουελικές απαιτήσεις.Αν και θεωρητικά το ζητούμενο είναι να γίνουν οι μοτοσυκλέτες πιο ήσυχες, οι δήμοι-μέλη του Γερμανικού αυτού κινήματος έχουν αρκετά πιο οργουελικές απαιτήσεις.

  • 11/5/2020

Το καλοκαίρι του 2019 αρκετές πόλεις, δήμοι και άλλοι δημόσιοι φορείς της Γερμανίας συνενώθηκαν σε ένα κίνημα που ονομάστηκε Silent Rider με στόχο να προωθήσει εντατικά την καταπολέμηση των θορυβωδών εξατμίσεων, με τη συμμετοχή και υποστήριξη της Γερμανικής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλέτας, BVDM.

Στα πλαίσια αυτού είχαμε πρόσφατα την καμπάνια Initiative Motorradlärm που έφτασε ως τις χειραψίες με τον Γερμανό υπουργό Μεταφορών, ωστόσο το πράγμα πάει πολύ βαθύτερα.

Όπως προκύπτει από τις ανακοινώσεις διαφόρων μελών του Silent Rider, οι απαιτήσεις ξεπερνούν το κυνήγι όσων αντικαθιστούν την εξάτμισή τους με μια πολύ πιο ελεύθερη, καθώς ένας επιθυμητός στόχος είναι να υποχρεωθούν οι κατασκευαστές να μειώσουν την εκπομπή θορύβου και στις στοκ εξατμίσεις, ενδεχομένως μέσω ανάλογης νομοθεσίας της Ε.Ε.

Επιπλέον δε, οι απαιτήσεις ξεπερνούν κάθε ηχητικό πλαίσιο και πιάνουν άλλους τομείς, όπως τις πινακίδες κυκλοφορίας. Με βάση τον ισχυρισμό πως οι παραβάτες μοτοσυκλετιστές δεν συλλαμβάνονται από τις κάμερες της αστυνομίας, ζητείται η υποχρεωτική τοποθέτηση πινακίδων και μπροστά (όπως στην Ινδία) σε όλη την Ε.Ε., καθώς και μεγαλύτερες πινακίδες πίσω.

Στις μπροστινές πινακίδες μάλιστα φαίνεται πως συμφωνεί και η BVDM...

Κάποια μέλη όπως η Ένωση Φίλων του Εθνικού Πάρκου Eifel – στην ευρύτερη περιοχή του οποίου βρίσκονται 8 πόλεις που συμμετέχουν ενεργά στο Silent Rider – φτάνουν ως το σημείο να ζητούν πινακίδες κυκλοφορίας και στα κράνη των μοτοσυκλετιστών, καθώς λέει αυτοί κρύβονται πίσω από την ανωνυμία που τους προσφέρει το συγκεκριμένο προστατευτικό εξάρτημα.

Το θέμα μπορεί να είναι αρκετά σοβαρό, μιας και οι προτάσεις του Silent Rider τυγχάνουν επισημότατης στήριξης – Γερμανική κυβέρνηση, ομοσπονδία μοτοσυκλέτας – και ο τελικός τους προορισμός είναι οι Βρυξέλλες και οι ανάλογες επιτροπές της Ε.Ε.