TEST – Suzuki GSX-S125


Βασισμένο στο εξαιρετικό GSX-R 125, το GSX-S125, που οδηγείται και με δίπλωμα κατηγορίας Α1, αποτελεί την βάση της ομώνυμης οικογένειας. Είναι ένα αυθεντικό street fighter τσέπης που θα εκπλήξει ευχάριστα όποιον και αν βρεθεί στη σέλα του, ανεξάρτητα από επίπεδο εμπειρίας, διαθέσιμο budget αλλά και πραγματικές ανάγκες κίνησης στην πόλη.

  • 4/10/2019

Του Θοδωρή Ξύδη
Φωτογραφίες: Τάκης Μανιάτης, Θ.Ξ.
Συνεργάστηκε: Κώστας Γκαζής

Στην εποχή που ζούμε, των χιλιάδων κυβικών εκατοστών, των εκατοντάδων ίππων και των δεκάδων ηλεκτρονικών βοηθημάτων, είναι πολύ δύσκολο για μία μικρή 125άρα μοτοσυκλέτα να ξεχωρίσει. Ωστόσο, η μοτοσυκλέτα της Suzuki ξεκινάει με ένα μεγάλο προβάδισμα σε σχέση με τα περισσότερα 125άρια. Κοιτάζοντας προσεκτικά το GSX-S125 συνειδητοποιείς γρήγορα την προσοχή στη λεπτομέρεια που έδωσαν οι Ιάπωνες κατά την κατασκευή του. Σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα βρίσκεται το φινίρισμα  αλλά και η συναρμογή των μερών με ομοιόμορφους αρμούς παντού και την ελάχιστη δυνατή απόσταση μεταξύ πλαστικών και μεταλλικών επιφανειών.

Οι ευχάριστες εκπλήξεις συνεχίζονται με τη θέση οδήγησης της μικρής GSX-S. Έχει μια από τις πιο άνετες θέσεις στα 125 κ.εκ., ο αναβάτης νιώθει ιδιαίτερα άνετα πάνω στη σέλα έχοντας και μπόλικο χώρο για τα να κινηθεί μπρος-πίσω. Ο συνεπιβάτης είναι φυσικά ο αδικημένος της υπόθεσης αλλά δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς γιατί θα χαλούσαν οι όμορφες κοφτερές γραμμές της ουράς. Πρόβλημα στις αστικές μετακινήσεις δεν θα αντιμετωπίσετε, μην δοκιμάσετε όμως πολύωρο δικάβαλο ταξίδι χωρίς να κάνετε αρκετές στάσεις.

Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος 4βάλβιδος κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους στην κεφαλή του είναι σύγχρονης τεχνολογίας αλλά και αίσθησης. Είναι πολύ ήσυχος και πολιτισμένος, με τη λειτουργία του να γίνεται αντιληπτή από τον διακριτικό ήχο της εξάτμισης αλλά και με τη μορφή παλμών (όχι κραδασμών) που φτάνουν στον αναβάτη, χωρίς να ενοχλούν σε καμία περίπτωση. Η απόδοσή του χωρίζεται σε κάτω και πάνω από τις 7.000 σ.α.λ. 

Στους δρόμους της πόλης η μικρή Suzuki δεν νιώθει απλά σα στο σπίτι της: “τρώγεται” με τα… πλαστικά της, τα βάζει με όλους και με όλα και συνήθως βγαίνει κερδισμένη κάνοντας περήφανα τα μεγαλύτερα αδέρφια της σειράς.  Από την άλλη, όταν τα πνεύματα ηρεμήσουν, με την GSXS-S μπορείς να κινείσαι χαλαρά, με ταχύτητες βαδίσματος, κάνοντας παράλληλα ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα σχεδόν υποσυνείδητα.

Με την ανάλαφρη αίσθησή της το μικρό Suzuki δεν κουράζει καθόλου και η θέση οδήγησης προσφέρει εξαιρετικό κοντρόλ. Η Suzuki έχει κάνει υποδειγματική δουλειά σε αυτό το κομμάτι βολεύοντας κυριολεκτικά του πάντες με το "τρίγωνο" σέλας-τιμονιού-μαρσπιέ που δημιούργησε. Τέλος, η χαμηλή κατανάλωση και εκτός των τειχών δίνει αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χλμ. κάνοντας έτσι παιχνίδι τα χαλαρά ταξιδάκια με ταχύτητες 100-120 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο. Και αν βαρεθείτε στις ευθείες, βγείτε στην πρώτη έξοδο και απολαύστε το GSX-S125 σε επαρχιακό στροφιλίκι από την πρώτη κιόλας στροφή.

Τιμή: Από 3.495 ευρώ 
Αντιπρόσωπος: ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε.